Το Πρόγραμμα Ανοιχτής Καινοτομίας «emphasis» είναι μία πρωτοβουλία της Cardlink, η οποία υλοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEin) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει ως στόχο να αναδείξει νέες επιχειρηματικές ιδέες και καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες.

Στην πρώτη φάση του προγράμματος συμμετείχαν 34 επιχειρηματικές και ερευνητικές ομάδες, οι  οποίες παρουσίασαν τις προτάσεις τους για τις εξής θεματικές ενότητες του κλάδου του Retail: Business Analytics, Customer Experience, Payments/Added Value Services και Retail Modernization. Οι 8 ομάδες που ξεχώρισαν, προχώρησαν στη 2η φάση του προγράμματος και έλαβαν συμβουλευτική καθοδήγηση και εξειδικευμένο feedback από τους business experts της Cardlink στα «Pivoting Workshops» που πραγματοποιήθηκαν.

Στόχος της φάσης αυτής ήταν οι ομάδες να ορίσουν τις διαστάσεις του δικού τους Proof of Concept που θα μπορούσαν να υλοποιήσουν σε πραγματικό περιβάλλον συλλέγοντας χρήσιμα δεδομένα για την ανάπτυξη των επιχειρηματικών τους προτάσεων. Σημειώνεται ότι η 2η φάση θα ολοκληρωθεί στο τέλος του Σεπτεμβρίου με τις τελικές παρουσιάσεις των ομάδων, μέσω των οποίων θα αναδειχθούν οι νικήτριες ομάδες που τελικά θα προχωρήσουν στην υλοποίηση των επιχειρηματικών ιδεών τους.