H Monogram, νέο Digital Media House, ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Owiwi.

Η αρχή της συνεργασίας σημειώνεται ότι πραγματοποιήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο και αφορούσε στην παροχή υπηρεσιών διαφήμισης σε Google Search & Google Display, στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης Facebook και LinkedIn αντίστοιχα. Πιο συγκεκριμένα, η Owiwi, χρησιμοποιώντας τα παιχνίδια στρατηγικής ως ψυχομετρικά τεστ, παρέχει άμεση και σε βάθος γνώση των υποψηφίων, αναδεικνύοντας τη γενικότερη φύση και προσωπικότητά τους.

Παράλληλα, λαμβάνοντας υπόψη ότι ο χρόνος είναι πολύτιμος, τα αποτελέσματα είναι διαθέσιμα μόλις λίγα δευτερόλεπτα μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, κατακερματίζοντας έτσι τις παραδοσιακές χρονοβόρες και πολυδάπανες μεθόδους. Όπως επισημαίνεται «η Monogram δηλώνει έτοιμη μέσα από τη συνεργασία της με την Owiwi να συμβάλει στην ανάδειξη της εμπειρίας του παιχνιδιού ως το “εργαλείο” πρόσληψης της νέας εποχής».