HR PROFESSIONAL - ’ννα Μανιάτη, AXA Ελλάδας | Ανάγκες, ιδέες, βελτίωση και αλλαγή!

Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2018

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

People Management

’ννα Μανιάτη, AXA Ελλάδας | Ανάγκες, ιδέες, βελτίωση και αλλαγή!

11 Ιουνίου 2018 | 09:02 Γράφει το HR Pro  Online Team Topics: Best Practices,Digital Transformation,Employer Branding,HR Practices,HR Strategy,HR Trends,Leadership,Organizational Change,Organizational Culture

Η δημιουργία μιας εξαιρετικής εμπειρίας του κάθε εργαζόμενου σε όλα τα στάδια της επαγγελματικής του πορείας στην ΑΧΑ Ελλάδας, αποτελεί θεμέλιο λίθο για τη στρατηγική μας.

    HRforward: Ποια είναι η στρατηγική της εταιρείας σας ως προς τη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού;

’ννα Μανιάτη:
Βασικό μας μέλημα, είναι η εξασφάλιση ενός ποιοτικού εργασιακού περιβάλλοντος, το οποίο συμβάλει ουσιαστικά στη δημιουργία μιας κουλτούρας που εμπνέει όλους τους εργαζόμενους να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό αξιοποιώντας στο μέγιστο τα καλύτερά τους χαρακτηριστικά. Κάθε χρονιά, είναι μια νέα πρόκληση για την ομάδα μας να διατηρήσουμε τα επίπεδα ικανοποίησης των εργαζομένων μας στα υψηλά επίπεδα που βρίσκεται τα τελευταία χρόνια, όπου ο δείκτης δέσμευσης της ετήσιας έρευνας ικανοποίησης, βρίσκεται στο 91% και ο δείκτης διακράτησης στο 98%!

Η στρατηγική μας έχει σχεδιαστεί με επίκεντρο τον άνθρωπο, καθώς κάθε εταιρική επιτυχία βασίζεται πάνω από όλα στους εργαζόμενους μας. Το πλαίσιο της στρατηγικής μας, βασίζεται στη δημιουργία μιας εξαιρετικής εμπειρίας του κάθε εργαζόμενου σε όλα τα στάδια της επαγγελματικής του πορείας στην ΑΧΑ Ελλάδας. Πιο συγκεκριμένα, τα στάδια στα οποία εστιάζουμε με ενέργειες και δράσεις είναι: Εμπειρία Υποψήφιου, Εμπειρία Πρόσληψης & Καλωσορίσματος, Εμπειρία Εκπαίδευσης & Διαχείρισης Ταλέντων, Εμπειρία Υγείας & Ευεξίας, Εμπειρία Δέσμευσης & Διακράτησης.

    HRf.: Ποιες είναι οι προτεραιότητές σας για το 2018;

Α.Μ.:
Κοιτώντας το μέλλον και στοχεύοντας η ΔΑΔ της ΑΧΑ Ελλάδας να είναι πρωτοπόρος στις μελλοντικές ανάγκες τόσο της εταιρείας όσο και των ανθρώπων της, θα επικεντρωθούμε στους εξής 4 πυλώνες:
α) Αποτελεσματικότητα & Ψηφιοποίηση,
β) Διαχείριση Ταλέντων & Διακράτηση,
γ) Employer Branding και
δ) Diversity.
Η επικέντρωσή μας στις περιοχές αυτές, δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση πως η ποιότητα και οι προσφερόμενες υπηρεσίες των ήδη υπαρχόντων προγραμμάτων και διαδικασιών που έχουμε στα πλάνα μας θα μειωθούν.

    HRf.: Μέσα από ποιες επενδύσεις/δράσεις σχεδιάζετε να τις επιτύχετε;

Α.Μ.:
Αναφορικά με τον πυλώνα Αποτελεσματικότητα & ψηφιοποίηση μέσα στο 2018 η ΑΧΑ Ελλάδας πρόκειται να ανανεώσει το εργασιακό της περιβάλλον, ώστε να υποστηρίξει τα στρατηγικά μας πλάνα στο πλαίσιο ONE ΑΧΑ με τη βοήθεια και χρήση της τεχνολογίας και ταυτόχρονα με την ενίσχυση του προγράμματός μας που εστιάζει στην εργασία από το σπίτι. Παράλληλα, η ενίσχυση των ψηφιακών ικανοτήτων των ανθρώπων μας με καινοτόμα προγράμματα ανάπτυξης και εκπαίδευσης, reskilling και upskilling είναι στις προτεραιότητές μας για τα επόμενα χρόνια. Στη συνέχεια, ο πυλώνας της Διαχείρισης Ταλέντων & Διακράτησης περιλαμβάνει νέες δράσεις που στοχεύουν στην κατηγοριοποίηση και εξατομίκευση των παροχών που προσφέρουμε στους ανθρώπους μας, ώστε να καλύπτουν στο μέγιστο τις προσωπικές τους ανάγκες και επιθυμίες, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Στις δράσεις που αφορούν το Employer Branding κύριο μέλημά μας μέσα στο 2018 είναι η ενίσχυση της φήμης της ΑΧΑ Ελλάδας σε μελλοντικούς ταλαντούχους υποψηφίους, ώστε η εταιρεία μας να αποτελεί την πρώτη τους επιλογή ως εργοδότη, ενώ ταυτόχρονα να παραμείνουμε το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον για το υφιστάμενο προσωπικό μας. Τέλος, στον πυλώνα του Diversity, μέσα στη χρονιά θα επικεντρωθούμε δυναμικά στο ρόλο που παίζουν οι γυναίκες μέσα σε μία εταιρεία καθώς και στη δημιουργία εκείνων των δεξιοτήτων που θα τις βοηθήσουν και θα τις αναδείξουν ώστε να αναλάβουν στο μέλλον μια ηγετική θέση στον οργανισμό μας.

    HRf.: Ποιες τάσεις και εξελίξεις πιστεύετε ότι θα επηρεάσουν άμεσα το HR;

Α.Μ.:
Νομίζω πως κανείς αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να παραγνωρίσει την ψηφιακή επανάσταση που γίνεται όλο και περισσότερο μέρος της καθημερινότητάς μας. Στην ΑΧΑ Ελλάδας η ευθυγράμμισή μας προς αυτή την κατεύθυνση έχει ήδη ξεκινήσει και μέσα στα επόμενα χρόνια πρόκειται να επεκταθεί ακόμα περισσότερο σε όλο τον οργανισμό. Στα πλαίσια του ψηφιακού μετασχηματισμού έχουμε ήδη ξεκινήσει την αυτοματοποίηση των HR analytics και της εξυπηρέτησης των εσωτερικών μας πελατών, μέσα από πλατφόρμες φιλικές προς τον χρήστη.

Επιπλέον, διαθέτουμε μια πρωτοποριακή και ευέλικτη πλατφόρμα ψηφιακής εκπαίδευσης με παραπάνω από 500 εκπαιδευτικά προγράμματα ενώ το πρόγραμμα I am AXAually home προσφέρει πλέον εργασία από το σπίτι στο 80% του πληθυσμού μας. Είμαστε βέβαιοι ότι οι εξελίξεις στο μέλλον της ψηφιακής εποχής θα είναι ραγδαίες και όλοι θα πρέπει να είμαστε σε θέση να ανταπεξέλθουμε στις προκλήσεις που αυτές θα φέρουν. Η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΧΑ Ελλάδας, συνεχίζει με το ίδιο πάθος, την ίδια τόλμη και το ίδιο πείσμα και δεσμευόμαστε για τη συνέχιση του έργου μας με το βλέμμα πλέον στραμμένο στο μέλλον!

Το κείμενο υπογράφει η ’ννα Μανιάτη, HR Director, AXA Ελλάδας, για τις ανάγκες της ειδικής έκδοσης HRforward 2018.

HR Professional Online( 11 Ιουνίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778