Ταλέντο! Είναι ο πρώτος στόχος του επιχειρείν και αυτό γιατί χωρίς το ταλέντο τίποτα άλλο δεν είναι δυνατό. Σήμερα, υπάρχει η επείγουσα ανάγκη να επανεφεύρουμε τις προσεγγίσεις γύρω από το ταλέντο ώστε να ευθυγραμμιστούν με τις αλλαγές στη φύση της εργασίας που συντελούνται λόγω των ραγδαίων εξελίξεων που χαρακτηρίζουν την εποχή μας. Και το αποτελεσματικό talent management ξεκινάει από το Employer Branding!

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο το HR Professional και η BOUSSIAS διοργανώνουν στις 31 Μαρτίου 2020, το Talent & Employer Branding Conference, το οποίο έρχεται να επανεξετάσει τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε το ταλέντο και να αναδείξει τις στρατηγικές αυτές που ενισχύουν την φήμη της εταιρείας και ισχυροποιούν το brand της ως εργοδότης επιλογής για τα καλύτερα ταλέντα.

ΤΟ TALENT MANAGEMENT ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ HR
Η ανάδυση του Talent Management ως μία βέλτιστη πρακτική στο επιχειρείν είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό βήμα προόδου, τόσο για τους εργοδότες όσο και για τους εργαζόμενους και τους υποψήφιους. Είναι συναρπαστικό για τους εργαζόμενους να αναζητούν εταιρείες μέσα στις οποίες μπορούν να αναπτυχθούν προσωπικά και επαγγελματικά. Και είναι επίσης συναρπαστικό για τις εταιρείες να μπορέσουν να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ή/και να καταστούν ηγέτες της αγοράς μέσα από την επαγγελματική ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού τους.

Καθώς η διαχείριση του ταλέντου καθίσταται μία εσωτερική βέλτιστη πρακτική για τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, ο αντίκτυπος του απλώνεται σε όλες τις πλευρές της επιχείρησης. Από τις προσλήψεις και το on-boarding μέχρι την εκπαίδευση και τα performance reviews. Με άλλα λόγια, το Talent Management καταλαμβάνει πλέον την κεντρική σκηνή!

Εντούτοις, το Talent Management συνδέεται άμεσα με το Employer Branding. Και αυτό διότι στην άγρια ανταγωνιστική αγορά εργασίας, η καθιέρωση και η διατήρηση ενός συνεπούς employer brand αποτελεί ένα κρίσιμο εργαλείο τόσο για την προσέλκυση όσο και για τη διακράτηση του κατάλληλου ταλέντου μακροπρόθεσμα. Ένα ισχυρό, ανεξάρτητο προφίλ και η θετική θεώρηση/αντιμετώπιση της εταιρείας ως εργοδότη καθιστά ευκολότερη την προσέλκυση των καλύτερων υποψηφίων. Ταυτόχρονα, η ενίσχυση της ταύτισής τους με την εταιρεία και η δημιουργία συναισθηματικών δεσμών, αυξάνει την δέσμευσή των υψηλά καταρτισμένων και αφοσιωμένων εργαζομένων. Το συνέδριο έχει ως στόχο να αναλύσει τις τάσεις και να αναδείξει τις στρατηγικές και τις βέλτιστες πρακτικές για την αποτελεσματική διαχείριση του ταλέντου και την ενίσχυση του employer branding. Διεθνείς και Έλληνες experts, πρωτοπόροι και επιτυχημένοι practitioners, θα μοιραστούν ιδέες και πρακτικές προτάσεις που τα στελέχη της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού μπορούν να εφαρμόσουν άμεσα.

ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΜΙΛΗΤΕΣ
O Simon Barrow είναι γνωστός ως ο πρώην Brand manager καταναλωτικών αγαθών (στην Knorr -τώρα Unilever- και στη συνέχεια στην Colgate),ο οποίος δημιούργησε το The Employer Brand approach, καθώς και για την αποστολή του «να φέρει ό,τι καλύτερο από το brand management στους ανθρώπους στη δουλειά». Ήταν μία πραγματικά ριζοσπαστική ιδέα τότε, στη δεκαετία του ’90, η έννοια του Employer Brand, η οποία εξελίχθηκε και αποτελεί, πλέον, μία καθιερωμένη παγκόσμια έννοια με περισσότερα από 4 εκατομμύρια αποτελέσματα στο google. Είναι παγκοσμίου φήμης ομιλητής σε θέματα Employer Brand Management, ενώ έχει συμμετάσχει στη συγγραφή δύο επιχειρηματικών βιβλίων: «The Employer Brand – bringing the best of brand management to people at work» (Wiley 2005) και «Employee Communications in Mergers and Acquisitions – the soft stuff is the hard bit» (Gower 2009). Πρόσφατα κυκλοφόρησε και μία ποιητική συλλογή γύρω από το people management, με τίτλο «Humanity at Work». Tα βασικά σημεία της παρουσίασης του στο συνέδριο περιλαμβάνουν:

1. Πώς η αξιοποίηση των καλύτερων στοιχείων του brand mana-gement στους ανθρώπους στη δουλειά θα σας κάνει καλύτερο εργοδότη και recruiter.
2. Πώς μπορείτε να επιτύχετε συνεκτικότητα ανάμεσα στο HR, το marketing, external και internal communications και την ανώτατη διοίκηση. Δεν μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας!
3. Ποιες είναι οι βασικές μετρήσεις για την απόδοση του Employer Brand.
4. Πώς μπορείτε να εστιάσετε πραγματικά στην καρδιά του brand σας – το employment experience που προσφέρετε και τι έχει πραγματικά σημασία για τους ανθρώπους σας.
5. Πώς να αποφύγετε τα λάθη του «branding» και της επικοινωνίας με υπάρχοντες και δυνητικούς εργαζόμενους.
6. Πώς τα διδάγματα από το Employer Brand Management μπορούν, επίσης, να ωφελήσουν την Αθήνα και την Ελλάδα. Τα δυνατά σημεία της φήμης της αποτελούν κομμάτι του δικού σας Employer Brand.

    Bill Boorman, Lead Advisor, Real Links

Ο Bill Boorman δεν φοράει ποτέ κουστούμι και πάντα φοράει καπέλο. Είναι εθισμένος στο να κάνει το recruiting καλύτερο, έχοντας εργαστεί άμεσα και έμμεσα στο κομμάτι των προσλήψεων για περισσότερα από 35 χρόνια. Μοιράζει τον χρόνο του ανάμεσα στην παροχή συμβουλών σε καινοτόμα start ups και venture capitalists, σε παγκόσμιους οργανισμούς προσλήψεων, στην έρευνα και σε παραστάσεις stand up comedy σε όλο τον κόσμο. Οι απόψεις του είναι αμφιλεγόμενες, βασιζόμενες σε δεδομένα και στην πραγματικότητα. Στο συνέδριο, θα μοιραστεί το ταξίδι των αιτήσεων 7 εκατομμυρίων υποψηφίων, η παρακολούθηση των οποίων έγινε τόσο πριν όσο και μετά την υποβολή τους μέσω Applicant Tracking System (ATS). Τι οδήγησε στην υποβολή της αίτησης; Και πότε το employer brand γίνεται σημαντικό; Ο Boorman θα αναλύσει την έννοια του job brand, των life long υποψηφίων και πολλά άλλα, με βάση την συμπεριφορά των υποψηφίων. Να είστε έτοιμοι. Θα υπάρξει αμφισβήτηση σε όσα θεωρούνται δεδομένα!

    Emily Firth, Global Employer Brand Consultant, Speaker

H Emily είναι ανεξάρτητη σύμβουλος σε θέματα Employer Brand με βάση το Άμστερνταμ και πρώην Head of Employer Branding στην Booking.com (νικήτρια εταιρεία του 2019 Best Employer Brand on LinkedIn 10K+ employees). Διαθέτει επίσης περισσότερα από δέκα χρόνια εμπειρίας στο marketing ως strategic Business Director, έχοντας συμβάλει στο μετασχηματισμό κορυφαίων παγκόσμιων brands όπως το Dove και η Absolut vodka. Πλέον, αξιοποιεί όλη αυτή την εμπειρία και δημιουργικότητα για να βοηθά τις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται να αναπτύξουν τα Employer Brands τα οποία είναι αυθεντικά, φιλόδοξα και αξιόλογα ώστε να δεσμευτεί κανείς με αυτά. Στην παρουσίαση της, θα δείξει πώς μπορείτε να δημιουργήσετε και να λανσάρετε ένα employer brand που πραγματικά προσδίδει αποτελέσματα για την επιχείρησή σας, με βάση βέλτιστες πρακτικές από το σύνολο της αγοράς marketing. Στο τέλος της παρουσίασης θα έχετε πλήρως κατανοήσει πώς μπορείτε να εφαρμόσετε και να δοκιμάσετε προσεγγίσεις στρατηγικού marketing ώστε να ανταποκριθείτε στην πρόκληση της προσέλκυσης ταλέντου.

    Sarah Dovlo, VP of Global Employer Branding & HR Marketing, Telekom Group

Η Sarah Dovlo έχει εργαστεί για πολλά χρόνια ως σύμβουλος σε διαφημιστικές και εταιρείες digital marketing πριν μεταβεί στο HR ως Social Media manager για το employer branding της Swiss Railways. Το 2013 ανέλαβε Head of HR Marketing/ Early Talent Management για την ABB στην Ευρώπη. Από το 2018 μέχρι σήμερα ανήκει στο δυναμικό της Telekom Group κατέχοντας τη θέση της Vice President & HR Marketing. Σύμφωνα με την ίδια, «στον πόλεμο για τα ταλέντα, ένα ισχυρό παγκόσμιο Employer Brand μπορεί να κάνει την διαφορά. Στην Telekom Group ανταποκριθήκαμε στην πρόκληση και αναβαθμίσαμε το Employer Brand του ομίλου προκειμένου να ξεχωρίσει στην αγορά εργασίας αλλά και να εστιάσει στα ΙΤ/ tech ταλέντα». Τι σημαίνει όμως αυτή η ανανέωση; Στην παρουσίαση της στο συνέδριο θα μοιραστεί τις εμπειρίες της από αυτή την προσπάθεια και θα αναλύσει σε βάθος τα θέματα που καθορίζουν την επιτυχία του employer branding.

    Ana Adi, Academic, Researcher, Consultant, Speaker

H Dr Adi γράφει, διδάσκει και διεξάγει μελέτες σε θέματα που σχετίζονται με το storytelling, τις δημόσιες σχέσεις και τον εταιρικό ακτιβισμό. Πριν ενταχθεί στο δυναμικό του Quadriga University of Applied Sciences και αναλάβει το executive MBA Communication & Leadership του πανεπιστημίου, η Dr Adi εργάστηκε, έζησε και σπούδασε στις ΗΠΑ, το Βέλγιο, το Μπαχρέιν και το Ηνωμένο Βασίλειο. Είναι πρόεδρος των Digital Communication Awards στο Βερολίνο από το 2015 και μέλος του Institute for Public Relations Measurement Commission από το 2018. Όπως η ίδια λέει, τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των εργοδοτών που ασχολούνται με τον ακτιβισμό έχει αυξηθεί, οδηγούμενοι είτε από τον σκοπό της επιχείρησης, είτε από τους εργαζόμενους τους ή από την αναγνώριση μίας νέας επιχειρηματικής ευκαιρίας. Η παρουσίαση της θα παράσχει παραδείγματα για το πότε η ανάληψη ακτιβιστικών δράσεων είναι κατάλληλη, ενώ θα αναλύσει και τις προκλήσεις που προκύπτουν, εξηγώντας πώς το storytelling και οι προσωπικές αφηγήσεις των εργαζομένων μπορούν να υποστηρίξουν το employer brand.