HR PROFESSIONAL - BrainUp: Μία ομάδα, πολλές «EnterTraining» εμπειρίες

Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Training & Development

BrainUp: Μία ομάδα, πολλές «EnterTraining» εμπειρίες

18 Οκτωβρίου 2019 | 09:34 Γράφει η Νάνσυ  Βλαχάκη Topics: Training,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Η ομάδα της BrainUp μας παρουσιάζει τη φιλοσοφία της γύρω από την εκπαίδευση των στελεχών και μας μιλάει για όλα εκείνα τα στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει!

    HR Professional: Ποιο ήταν το έναυσμα για να δημιουργηθεί η Brain Up;

Μανούσος Μαροπάκης: Κατά τη διάρκεια της εργασιακής μου εμπειρίας, ως στέλεχος, έχω συμμετάσχει σε πολλά βαρετά, ανούσια σεμινάρια, που ένιωθα ότι «ροκανίζουν» τον χρόνο μου. Με την ίδρυση της BrainUp υποσχέθηκα να προσφέρω στην αγορά μια διαφορετική εμπειρία στην εκπαίδευση, που θα ενισχύει τη συμμετοχή και την αλληλεπίδραση και θα δημιουργεί θετικά συναισθήματα στους συμμετέχοντες. Έτσι, η εκπαιδευτική μας διαδικασία παίρνει μια νέα διάσταση και έχει το όνομα «EnterTraining». Αυτός είναι ο όρος που χαρακτηρίζει την προσέγγιση της γνώσης μέσω της εκπαίδευσης καθώς, σε συνδυασμό με τις βιωματικές μας δραστηριότητες, λειτουργούν σαν «διασκεδαστικό παιχνίδι ανάπτυξης». Τόσο οι πιστοί μας συνεργάτες, όσο και η απόκτηση νέων, επιβεβαιώνουν συνεχώς ότι πρόκειται για εγχείρημα που χαίρει επιτυχίας.

    HR P.: Ποιοι είναι οι βασικοί πυλώνες εξειδίκευσης της BrainUp;

Ελεάνα Κατσιάμη: Ως σύμβουλοι επιχειρήσεων για την ανάπτυξη δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού ενός οργανισμού, διαθέτουμε εξειδικευμένους συμβούλους-εισηγητές στους εξής πέντε πυλώνες: Πωλήσεις και Εξυπηρέτηση Πελατών, Ηγεσία, Προσωπική Ανάπτυξη, Personal or Group Coaching και Ενδυνάμωση Ομάδων με την BrainUp in Action.

    HR P.: Μιλήστε μας λίγο περισσότερο για την ομάδα της BrainUp.

Μανούσος Μαροπάκης: Η ομάδα μας αποτελείται από εξαιρετικούς επαγγελματίες και, ας μου επιτραπεί ο όρος, «σούπερ» χαρακτήρες. Λειτουργούν πάντα ως ομάδα και «σκοράρουν» συνεχώς. Είναι πολύ διαφορετικοί μεταξύ τους και αυτό είναι μαγικό, καθώς αποτελεί και την κύρια δύναμή μας. Ηλικιακά «κινούμαστε» σε ένα φάσμα 4 δεκαετιών, με ακαδημαϊκό υπόβαθρο από όλους τους χώρους και διαφορετικές εμπειρίες. Οι συναντήσεις μας για τον σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων είναι πραγματικά case studies, τα αποτελέσματα των οποίων δημιουργούν ενθουσιασμό και ικανοποίηση όταν παρουσιάζονται στους συνεργάτες μας.

    HR P.: Με ποιον τρόπο πιστεύετε ότι η προηγούμενη εργασιακή σας εμπειρία τροφοδοτεί τον ρόλο σας ως facilitator;

Μαρίνα Κουναλάκη: Η εμπειρία μας είναι η προστιθέμενη αξία που φέρνουμε σε μία εκπαιδευτική δράση. Είναι η «κόλλα» που συνδέει τις γνώσεις, τις τεχνικές και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης με την αλήθεια των ανθρώπων που καλούμαστε να επηρεάσουμε. Μέσα από την εμπειρία μας χτίζουμε τα παραδείγματα, αναγνωρίζουμε τις συμπεριφορές, καταλαβαίνουμε τους προβληματισμούς τους. Φροντίζουμε έτσι ώστε οποιαδήποτε γνώση, τεχνική ή εργαλείο προτείνουμε να είναι συνδεδεμένα με πραγματικές ανάγκες και να καθρεφτίζουν την καθημερινότητα. Με τον τρόπο αυτό, το βίωμα στην αίθουσα μεταφέρεται ομαλά και αφομοιώνεται στην πραγματικότητα.

Χρήστος Μακέδος: Η θεωρητική κατάρτιση για τον ρόλο μας είναι, αναμφίβολα, εξαιρετικά σημαντική. Αυτό, όμως, που δίνει αξία είναι ο τρόπος που τη συνδέουμε με την καθημερινότητα των συμμετεχόντων. Αυτό δεν μπορεί να γίνει εάν δεν έχουμε αντίστοιχες εμπειρίες με αυτούς. Δεν είναι λίγες οι φορές που μεταφέρουμε αυτούσια την εμπειρία, ως σημείο θετικής ή αρνητικής αναφοράς στις συζητήσεις που κάνουμε. Αυτό, μάλιστα, είναι ένα στοιχείο το οποίο εκτιμάται πάντοτε και από τους συμμετέχοντες.

    HR P.: Τι σας εμπνέει όταν σχεδιάζετε τα προγράμματά σας;

Μαρίνα Κουναλάκη: Η ανάπτυξη μιας εκπαιδευτικής εμπειρίας είναι αρκετά πολύπλοκη υπόθεση. «Εν αρχή ήν ο πελάτης», δηλαδή ο στόχος του. Τι είναι αυτό που θέλει να πετύχει μέσα από τη δράση που μας έχει αναθέσει; Στη συνέχεια, ποιοι είναι οι συμμετέχοντες, τι ρόλους και εμπειρίες έχουν, ποιες είναι οι ανάγκες τους; Δεν είναι λίγες οι φορές που προηγείται «ζωντανή» παρατήρηση των συμμετεχόντων σε πραγματικές συνθήκες, ή άλλες μέθοδοι αναγνώρισης αναγκών όπως ερωτηματολόγια, τεστ, κ.ά., πριν προχωρήσουμε στην ανάπτυξη του εκάστοτε προγράμματος. Ακολουθεί η σύνθεση, δηλαδή η θεωρητική βάση, η βιωματική πλαισίωση και η εξάσκηση. Στο σημείο αυτό εμπλέκεται και ο εισηγητής που θα κληθεί να δώσει ζωή σε αυτό που έχουμε δημιουργήσει. Το σίγουρο είναι ότι οι ενήλικες ως εκπαιδευόμενοι αποτελούν πρόκληση που μας κρατάει ανήσυχους και μας προκαλεί να αναζητούμε συνεχώς νέες μεθόδους και εργαλεία, ώστε οι εμπειρίες μάθησης που προσφέρουμε να είναι διαφορετικές και να κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον.

Ελεάνα Κατσιάμη: Οι ίδιες οι εξελίξεις. Το development είναι σαν ένας ζωντανός οργανισμός. Χρειάζεται συνεχή ανανέωση και έρευνα, καθώς τα δεδομένα στην εκπαίδευση μεταβάλλονται, νέα trends αναδύονται, όπως και νέες θεωρίες και ασκήσεις που καθιστούν κάθε πρόγραμμα ξεχωριστό. Ακόμη δυο πολύ σημαντικοί παράγοντες που αποτελούν για εμένα πηγή έμπνευσης στην ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού προγράμματος είναι το εκάστοτε κοινό με τις δικές του ανάγκες και ιδιαιτερότητες, αλλά και ο εισηγητής που θα αναλάβει την υλοποίησή του. Σκέφτομαι κάθε πρόγραμμα σαν ένα θεατρικό έργο, με σεναριογράφους το development team. Σκοπός μας είναι οι συμμετέχοντες να διδαχθούν, να μάθουν και να προβληματιστούν μέσα από μια ευχάριστη εμπειρία. Και όλα αυτά θα γίνουν εύκολα αν το υλικό μας εμπνεύσει αρχικά τον ίδιο τον εισηγητή που θα το παραδώσει.

    HR P.: Για ποιους λόγους, λοιπόν, να σας επιλέξει μία εταιρεία;

Στέλλα Φιλιππίδου & Αμαλία Χατζηαναστασίου: Αρχικά, να αναφέρουμε ότι για εμάς η εταιρεία που μας επιλέγει δεν χαρακτηρίζεται ως πελάτης μας, αλλά ως συνεργάτης και αυτό αποτελεί δομικό στοιχείο στον τρόπο που τους ακούμε, τους μιλάμε, τους προτείνουμε λύσεις και αλληλοεπιδρούμε μαζί τους. Είναι αυτό που περνάει στους συνεργάτες μας και για αυτό μας αντιμετωπίζουν και εκείνοι ως συνεργάτες και όχι ως προμηθευτές. Είναι σπουδαίο όταν ανοίγει μια επικοινωνία, ακόμα και ως ανταλλαγή σκέψεων και ιδεών, ανεξάρτητα από το κλείσιμο ενός project. Παράλληλα, μία ειδοποιός διαφορά μας είναι η ευελιξία σε πολλά επίπεδα. Δεν προσφέρουμε τυποποιημένες λύσεις, αλλά σχεδιάζουμε λύσεις που είναι ευέλικτες στο περιεχόμενο, στον τρόπο και στον χρόνο παράδοσης. Έτσι, ξεκινάει το ταξίδι με τους συνεργάτες μας, με τη σιγουριά και την αίσθηση της ασφάλειας. Ασφάλεια που αγκαλιάζει όλα τα στάδια της προσέγγισής μας.

    HR Professional: Ποιο ήταν το έναυσμα για να δημιουργηθεί η Brain Up;

Μανούσος Μαροπάκης: Κατά τη διάρκεια της εργασιακής μου εμπειρίας, ως στέλεχος, έχω συμμετάσχει σε πολλά βαρετά, ανούσια σεμινάρια, που ένιωθα ότι «ροκανίζουν» τον χρόνο μου. Με την ίδρυση της BrainUp υποσχέθηκα να προσφέρω στην αγορά μια διαφορετική εμπειρία στην εκπαίδευση, που θα ενισχύει τη συμμετοχή και την αλληλεπίδραση και θα δημιουργεί θετικά συναισθήματα στους συμμετέχοντες. Έτσι, η εκπαιδευτική μας διαδικασία παίρνει μια νέα διάσταση και έχει το όνομα «EnterTraining». Αυτός είναι ο όρος που χαρακτηρίζει την προσέγγιση της γνώσης μέσω της εκπαίδευσης καθώς, σε συνδυασμό με τις βιωματικές μας δραστηριότητες, λειτουργούν σαν «διασκεδαστικό παιχνίδι ανάπτυξης». Τόσο οι πιστοί μας συνεργάτες, όσο και η απόκτηση νέων, επιβεβαιώνουν συνεχώς ότι πρόκειται για εγχείρημα που χαίρει επιτυχίας.

    HR P.: Ποιοι είναι οι βασικοί πυλώνες εξειδίκευσης της BrainUp;

Ελεάνα Κατσιάμη: Ως σύμβουλοι επιχειρήσεων για την ανάπτυξη δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού ενός οργανισμού, διαθέτουμε εξειδικευμένους συμβούλους-εισηγητές στους εξής πέντε πυλώνες: Πωλήσεις και Εξυπηρέτηση Πελατών, Ηγεσία, Προσωπική Ανάπτυξη, Personal or Group Coaching και Ενδυνάμωση Ομάδων με την BrainUp in Action.

    HR P.: Μιλήστε μας λίγο περισσότερο για την ομάδα της BrainUp.

Μανούσος Μαροπάκης: Η ομάδα μας αποτελείται από εξαιρετικούς επαγγελματίες και, ας μου επιτραπεί ο όρος, «σούπερ» χαρακτήρες. Λειτουργούν πάντα ως ομάδα και «σκοράρουν» συνεχώς. Είναι πολύ διαφορετικοί μεταξύ τους και αυτό είναι μαγικό, καθώς αποτελεί και την κύρια δύναμή μας. Ηλικιακά «κινούμαστε» σε ένα φάσμα 4 δεκαετιών, με ακαδημαϊκό υπόβαθρο από όλους τους χώρους και διαφορετικές εμπειρίες. Οι συναντήσεις μας για τον σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων είναι πραγματικά case studies, τα αποτελέσματα των οποίων δημιουργούν ενθουσιασμό και ικανοποίηση όταν παρουσιάζονται στους συνεργάτες μας.

    HR P.: Με ποιον τρόπο πιστεύετε ότι η προηγούμενη εργασιακή σας εμπειρία τροφοδοτεί τον ρόλο σας ως facilitator;

Μαρίνα Κουναλάκη: Η εμπειρία μας είναι η προστιθέμενη αξία που φέρνουμε σε μία εκπαιδευτική δράση. Είναι η «κόλλα» που συνδέει τις γνώσεις, τις τεχνικές και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης με την αλήθεια των ανθρώπων που καλούμαστε να επηρεάσουμε. Μέσα από την εμπειρία μας χτίζουμε τα παραδείγματα, αναγνωρίζουμε τις συμπεριφορές, καταλαβαίνουμε τους προβληματισμούς τους. Φροντίζουμε έτσι ώστε οποιαδήποτε γνώση, τεχνική ή εργαλείο προτείνουμε να είναι συνδεδεμένα με πραγματικές ανάγκες και να καθρεφτίζουν την καθημερινότητα. Με τον τρόπο αυτό, το βίωμα στην αίθουσα μεταφέρεται ομαλά και αφομοιώνεται στην πραγματικότητα.

Χρήστος Μακέδος: Η θεωρητική κατάρτιση για τον ρόλο μας είναι, αναμφίβολα, εξαιρετικά σημαντική. Αυτό, όμως, που δίνει αξία είναι ο τρόπος που τη συνδέουμε με την καθημερινότητα των συμμετεχόντων. Αυτό δεν μπορεί να γίνει εάν δεν έχουμε αντίστοιχες εμπειρίες με αυτούς. Δεν είναι λίγες οι φορές που μεταφέρουμε αυτούσια την εμπειρία, ως σημείο θετικής ή αρνητικής αναφοράς στις συζητήσεις που κάνουμε. Αυτό, μάλιστα, είναι ένα στοιχείο το οποίο εκτιμάται πάντοτε και από τους συμμετέχοντες.

    HR P.: Τι σας εμπνέει όταν σχεδιάζετε τα προγράμματά σας;

Μαρίνα Κουναλάκη: Η ανάπτυξη μιας εκπαιδευτικής εμπειρίας είναι αρκετά πολύπλοκη υπόθεση. «Εν αρχή ήν ο πελάτης», δηλαδή ο στόχος του. Τι είναι αυτό που θέλει να πετύχει μέσα από τη δράση που μας έχει αναθέσει; Στη συνέχεια, ποιοι είναι οι συμμετέχοντες, τι ρόλους και εμπειρίες έχουν, ποιες είναι οι ανάγκες τους; Δεν είναι λίγες οι φορές που προηγείται «ζωντανή» παρατήρηση των συμμετεχόντων σε πραγματικές συνθήκες, ή άλλες μέθοδοι αναγνώρισης αναγκών όπως ερωτηματολόγια, τεστ, κ.ά., πριν προχωρήσουμε στην ανάπτυξη του εκάστοτε προγράμματος. Ακολουθεί η σύνθεση, δηλαδή η θεωρητική βάση, η βιωματική πλαισίωση και η εξάσκηση. Στο σημείο αυτό εμπλέκεται και ο εισηγητής που θα κληθεί να δώσει ζωή σε αυτό που έχουμε δημιουργήσει. Το σίγουρο είναι ότι οι ενήλικες ως εκπαιδευόμενοι αποτελούν πρόκληση που μας κρατάει ανήσυχους και μας προκαλεί να αναζητούμε συνεχώς νέες μεθόδους και εργαλεία, ώστε οι εμπειρίες μάθησης που προσφέρουμε να είναι διαφορετικές και να κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον.

Ελεάνα Κατσιάμη: Οι ίδιες οι εξελίξεις. Το development είναι σαν ένας ζωντανός οργανισμός. Χρειάζεται συνεχή ανανέωση και έρευνα, καθώς τα δεδομένα στην εκπαίδευση μεταβάλλονται, νέα trends αναδύονται, όπως και νέες θεωρίες και ασκήσεις που καθιστούν κάθε πρόγραμμα ξεχωριστό. Ακόμη δυο πολύ σημαντικοί παράγοντες που αποτελούν για εμένα πηγή έμπνευσης στην ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού προγράμματος είναι το εκάστοτε κοινό με τις δικές του ανάγκες και ιδιαιτερότητες, αλλά και ο εισηγητής που θα αναλάβει την υλοποίησή του. Σκέφτομαι κάθε πρόγραμμα σαν ένα θεατρικό έργο, με σεναριογράφους το development team. Σκοπός μας είναι οι συμμετέχοντες να διδαχθούν, να μάθουν και να προβληματιστούν μέσα από μια ευχάριστη εμπειρία. Και όλα αυτά θα γίνουν εύκολα αν το υλικό μας εμπνεύσει αρχικά τον ίδιο τον εισηγητή που θα το παραδώσει.

    HR P.: Για ποιους λόγους, λοιπόν, να σας επιλέξει μία εταιρεία;

Στέλλα Φιλιππίδου & Αμαλία Χατζηαναστασίου: Αρχικά, να αναφέρουμε ότι για εμάς η εταιρεία που μας επιλέγει δεν χαρακτηρίζεται ως πελάτης μας, αλλά ως συνεργάτης και αυτό αποτελεί δομικό στοιχείο στον τρόπο που τους ακούμε, τους μιλάμε, τους προτείνουμε λύσεις και αλληλοεπιδρούμε μαζί τους. Είναι αυτό που περνάει στους συνεργάτες μας και για αυτό μας αντιμετωπίζουν και εκείνοι ως συνεργάτες και όχι ως προμηθευτές. Είναι σπουδαίο όταν ανοίγει μια επικοινωνία, ακόμα και ως ανταλλαγή σκέψεων και ιδεών, ανεξάρτητα από το κλείσιμο ενός project. Παράλληλα, μία ειδοποιός διαφορά μας είναι η ευελιξία σε πολλά επίπεδα. Δεν προσφέρουμε τυποποιημένες λύσεις, αλλά σχεδιάζουμε λύσεις που είναι ευέλικτες στο περιεχόμενο, στον τρόπο και στον χρόνο παράδοσης. Έτσι, ξεκινάει το ταξίδι με τους συνεργάτες μας, με τη σιγουριά και την αίσθηση της ασφάλειας. Ασφάλεια που αγκαλιάζει όλα τα στάδια της προσέγγισής μας.


    HR P.: Αναμφίβολα, η εκπαίδευση αποτελεί βασικό πυλώνα επένδυσης για έναν οργανισμό. Πώς πιστεύετε ότι θα διαμορφωθεί το T&D στην επόμενη πενταετία;

Μανούσος Μαροπάκης: Δεν θα έχει καμία σχέση με το σήμερα. Η τεχνολογία θα είναι παντού. Εικονικές τάξεις και gamification θα πάρουν τη σκυτάλη από τις «υπερπαραγωγές» των τριήμερων σεμιναρίων. Η νέα τάση προτάσσει μικρές ενότητες σε συμπιεσμένους χρόνους, έμφαση σε εργαλεία εφαρμογής και μικρές ομάδες συμμετεχόντων. Θεωρώ, όμως, ότι η εκπαίδευση στην αίθουσα δεν θα εκλείψει διότι προσφέρει άλλη έμφαση και προοπτική στην εμπειρία των εκπαιδευομένων. Στην BrainUp έχουμε μια μοντέρνα οπτική, παρακολουθούμε τις τάσεις και τις προσαρμόζουμε εποικοδομητικά στις προτάσεις μας.

    HR P.: Πώς το Coaching συμβάλλει στον εκπαιδευτικό κύκλο; Γιατί ένα στέλεχος να απευθυνθεί σε έναν Coach;

Κατερίνα Μόσχου: Ένα στέλεχος που στοχεύει σε εξαιρετικές, για τον ίδιο και την εταιρεία του, επιδόσεις θα επιλέξει το Coaching ως «όχημα» για την επιτυχία του! Είναι μια επένδυση για το οποιοδήποτε στέλεχος καθώς βελτιώνει ή και ενισχύει την αυτογνωσία του, τις δεξιότητές του και την επιδραστικότητά του στο περιβάλλον. Θέτει στόχους και τους επιτυγχάνει. Παρακινεί καλύτερα την ομάδα του καθώς εκπαιδεύεται σε νέους τρόπους σκέψης και αναπτύσσει νέες συμπεριφορές. Αναγνωρίζει ευκαιρίες, λύσεις και επιλογές εκεί που άλλοι θα εντοπίσουν πρόβλημα. Έτσι, διατηρεί τη δημιουργικότητα και την αυτοπεποίθηση του σε υψηλά επίπεδα. Ως προσέγγιση, το Coaching συνδέεται με τη θετική ψυχολογία και εστιάζει στο αποτέλεσμα και στο μέλλον. Πρόκειται για μια βραχυπρόθεσμη παρέμβαση που λειτουργεί καθοριστικά στη συναισθηματική, γνωστική και κοινωνική εξέλιξη. To Coaching δεν είναι εκπαίδευση (training). Ενδυναμώνει τον εκπαιδευτικό κύκλο σύμφωνα με το τρίπτυχο «Θέλω * Ξέρω * Μπορώ». Είναι ανάγκη και, για αυτό όλο και περισσότερες εταιρείες συνεργάζονται με επαγγελματίες Coaches, καθώς πέρα από την αυξημένη δέσμευση του προσωπικού (Employee Engagement Rate: 65%, Human Capital Institute HCI & International Coach Federation ICF, 2014), ενισχύεται επιπλέον το θετικό κλίμα μεταξύ των στελεχών. Σύμφωνα με τον Daniel Goleman «… όταν αυξάνεται κατά 1% το θετικό κλίμα, τότε αυξάνονται κατά 2% οι απολαβές».

    HR P.: Πώς προσεγγίζετε τις ανάγκες των πελατών σας; Πείτε μας λίγα λόγια.

Στέλλα Φιλιππίδου & Αμαλία Χατζηαναστασίου: Η κάθε ανάγκη είναι μοναδική και ξεκινάμε πάντα με γνώμονα αυτήν τη μοναδικότητα. Αυτό μας κινητοποιεί, μας ενθουσιάζει και μας εξιτάρει ώστε να δημιουργήσουμε μία στοχευμένη λύση, προσφέροντας έτσι μία εξαιρετική εμπειρία στον συνεργάτη μας. Η προσέγγισή μας περιλαμβάνει μια αλληλουχία ενεργειών και πιο συγκεκριμένα:

  • Ξεκινάμε από την ουσιαστική κατανόηση της ανάγκης, έχοντας μία σειρά από εργαλεία και μεθόδους που αξιοποιούμε για την εις βάθος διερεύνηση.
  • Συνεργαζόμαστε με τους συμβούλους-εισηγητές και την ομάδα ανάπτυξης περιεχομένου (Development Team) και προχωράμε στη δημιουργία και παρουσίαση της προτεινόμενης προσέγγισης (εκπαιδευτική πρόταση).
  • Συμφωνούμε με τον συνεργάτη μας στην υλοποίηση της λύσης.
  • Παρουσιάζουμε τα ευρήματα που προέκυψαν κατά την επαφή μας με το κοινό και συζητάμε πιθανά επόμενα βήματα.

Αυτός είναι ένας κύκλος συνεχούς ανάπτυξης τόσο για εμάς, όσο και για τους συνεργάτες μας και ενσωματώνει την ουσία της προσέγγισής μας.

    HR P.: Ποια είναι η ειδοποιός διαφορά για τους συνεργάτες σας;

Ιωσηφίνα Μπαλωμένου: Πριν γίνω μέλος της ομάδας της BrainUp είχα την τύχη να γνωρίσω την εκπαιδευτική «φιλοσοφία», του Μανούσου και της ομάδας του, ως εκπαιδευόμενή του. Μπορώ να ομολογήσω ότι ήταν από τις λίγες φορές που ακόμα και το Σάββατο, πήγα στην εκπαίδευση με χαρά και όρεξη. Αισθανόμουν ότι για πρώτη φορά συμμετέχω σε μια ουσιαστική διαδικασία αναγνώρισης της ομάδας μου ως σύνολο αλλά και του ρόλου μου μέσα σε αυτήν, χωρίς να νοιώθω ότι ο οργανισμός προσπαθεί να με ψυχογραφήσει. Όλες οι ενέργειες ήταν στοχευμένες. Η θεωρία έπαιρνε αξία μέσα από τις ασκήσεις. Ειδοποιός διαφορά; Το debrief στο τέλος της εκπαίδευσης. Με ένα πραγματικά μαγικό τρόπο, όλες οι πληροφορίες που συλλέχθηκαν από την εκπαίδευση έγιναν η βάση για μια πραγματικά εποικοδομητική συζήτηση μεταξύ εισηγητών και συμμετεχόντων, βάζοντας στη σειρά πολύ πιο ξεκάθαρα το τι είναι ήδη κεκτημένο, ποια τα στοιχεία που πρέπει να διορθωθούν και με ποιο τρόπο. Τέλος, μας δόθηκαν εργαλεία για quick wins στην εργασία μας άμεσα αλλά και για το πώς μπορούμε να βελτιωθούμε μακροπρόθεσμα θέτοντας πραγματικούς στόχους και σωστή ιεράρχηση προτεραιοτήτων. Από εκείνη την ημέρα ήταν σαν να ήξερα ότι κάποια στιγμή θα γίνω μέλος αυτής της ομάδας. Και να που τελικά έγινα!

    HR P.: Τέλος, ποια είναι η συμβολή της BrainUp in Action στα προγράμματά σας;

Σήλια Μαροπάκη: Η εμπειρία μας δείχνει ότι στην ενήλικη εκπαίδευση χρειάζονται δυνατά βιώματα και δράσεις για να επιτευχθεί η μέγιστη απορρόφηση της γνώσης. Έτσι λοιπόν, στη BrainUp in Action σχεδιάζουμε βιωματικά προγράμματα ανάπτυξης ομάδων, που απογειώνουν τις δυναμικές τους και ενδυναμώνουν τα στοιχεία που τις κάνουν ξεχωριστές. Αξιοποιώντας μια ευρεία παλέτα εργαλείων και δραστηριοτήτων, χτίζουμε θεματικά concepts προσαρμοσμένα στις ιδιαίτερες ανάγκες των συνεργατών μας, στοχεύοντας σε μια υψηλών προδιαγραφών εμπειρία για τον κάθε συμμετέχοντα. Η BrainUp in Action λειτουργεί τόσο ως αυτόνομος πυλώνας της BrainUp για αμιγώς Team building δραστηριότητες, όσο και ως πηγή τροφοδότησης για τους υπόλοιπους βασικούς μας πυλώνες. Εξάλλου, στο σύνολο της BrainUp, η βιωματική εκπαίδευση είναι σήμα κατατεθέν.

Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ BrainUp:

  • Μανούσος Μαροπάκης, Founder & Managing Director
  • Κατερίνα Μόσχου, Senior Partner
  • Μαρίνα Κουναλάκη, Senior Partner
  • Χρήστος Μακέδος, Senior Partner
  • Αμαλία Χατζηαναστασίου, Account Manager & Training Consultant
  • Στέλλα Φιλιππίδου, Account Manager & Training Consultant
  • Ελεάνα Κατσιάμη, Content Developer
  • Κατερίνα Κουτσονίκου, Junior Content Developer
  • Σήλια Μαροπάκη, Team Building Events Specialist
  • Ιωσηφίνα Μπαλωμένου, Project Coordinator

iNFO
Official Site: www.brainup.gr
Facebook: www.facebook.com/BrainUp
Linkedin: www.linkedin.com/company/brainupinaction
Instagram: www.instagram.com/brainup_inaction
YouTube: Brainup Manousos Maropakis

HR Professional (T. 168)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778