HR PROFESSIONAL - EUROSTAT: Στο 22,5% η ανεργια τον Μαρτιο

Σάββατο, 18 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Recruitment

EUROSTAT: Στο 22,5% η ανεργια τον Μαρτιο

13 Ιουλίου 2017 | 10:52 Γράφει το HR Pro  Online Team Topics: News,Ανεργία

Στο 22,5% μειώθηκε η ανεργία στην Ελλάδα τον Μάρτιο του 2017, σε σχέση με το Φεβρουάριο (22,9%), σύμφωνα με τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας (Eurostat).

Σημειώνεται ότι, ένα χρόνο πριν, τον Μάρτιο του 2016, η ανεργία ήταν στο 23,8%. Ειδικότερα στην Ελλάδα, ο αριθμός των ανέργων τον Μάρτιο διαμορφώθηκε στα 1.068 εκατομμύρια. Το ποσοστό ανεργίας στους άνδρες διαμορφώθηκε στο 19,1% και στις γυναίκες στο 26,7%. Το ποσοστό ανεργίας των νέων (κάτω των 25 ετών), μειώθηκε στο 46,6% το Μάρτιο, από 47,1% το Φεβρουάριο.

Παράλληλα, στην ευρωζώνη και στην «ΕΕ των 28», η ανεργία παρέμεινε σταθερή το μήνα Μάιο, έναντι του Απριλίου στο 9,3% και 7,8% αντίστοιχα. Τον Μάιο του 2016, η ανεργία στην ευρωζώνη και στην «ΕΕ των 28» ήταν 10,2% και 8,7% αντίστοιχα (δεν υπάρχουν στοιχεία για την Ελλάδα τον Μάιο και τον Απρίλιο).

Συνολικά τον Μάιο καταγράφονται 19,11 εκατομμύρια άνεργοι στην ΕΕ και 15,03 εκατομμύρια άνεργοι στην ευρωζώνη. Τα υψηλότερα επίπεδα ανεργίας στην ΕΕ καταγράφονται στην Ελλάδα (22,5% τον Μάρτιο) και στην Ισπανία (17,7%). Τα χαμηλότερα ποσοστά ανεργίας σημειώθηκαν στην Τσεχία (3%) και στη Γερμανία (3,9%).

Αντίστοιχα, τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας των νέων στην ΕΕ καταγράφονται στην Ελλάδα (46,6% τον Μάρτιο), στην Ισπανία (38,6%) και στην Ιταλία (37%). Το χαμηλότερο ποσοστό καταγράφεται στη Γερμανία (6,7%). Τον Μάιο, η ανεργία των νέων στην ευρωζώνη διαμορφώθηκε στο 18,9% και στην ΕΕ στο 16,9%.

HR Professional Online( 13 Ιουλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Innovation Management: Καινοτομία: Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο

Τα τελευταία χρόνια, ο αυξανόμενος ρυθμός του ψηφιακού κόσμου έφερε την καινοτομία στο προσκήνιο. Στη σύγχρονη πραγματικότητα, η καινοτομία βρίσκεται στο επίκεντρο της ανάπτυξης των επιχειρήσεων. Προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους τους στην αγορά που τους ενδιαφέρει, οι επιχειρήσεις πρέπει να προβλέψουν τόσο τις βιομηχανικές όσο και τις τεχνολογικές αλλαγές. Μέσα από την έρευνα και την επίγνωση αυτών των αλλαγών, μια εταιρεία μπορεί να καινοτομήσει εγκαίρως και να είναι σε τέλεια θέση να αγκα...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Best Practices
  • HR Events
  • Coaching
  • Leadership
  • HR Survey
  • Employer Branding
  • HR Technology
  • Facility Management

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778