HR PROFESSIONAL - Οι διασυνδέσεις υψηλής τεχνολογίας, ζητούμενο για όσους αναζητούν εργασία

Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Recruitment

Οι διασυνδέσεις υψηλής τεχνολογίας, ζητούμενο για όσους αναζητούν εργασία

4 Σεπτεμβρίου 2018 | 13:19 Γράφει το HR Pro  Online Team Topics: News,People Management,Έρευνες

Η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία για όσους αναζητούν θέσεις εργασίας, υπό την προϋπόθεση ότι θα είναι προσαρμοσμένη και εξατομικευμένη στους υποψηφίους, σύμφωνα με νέα έρευνα της ManpowerGroup.

Μεταξύ άλλων, οι εργαζόμενοι αναφέρουν ότι οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι εφαρμογές κινητών, οι εικονικές ημέρες καριέρας, οι συνομιλίες με τους εργοδότες μέσω chat ή οι ψηφιακές αξιολογήσεις δεξιοτήτων αποτελούν τα βασικά μέσα για την ανεύρεση θέσεων εργασίας ηλεκτρονικά. Το ποσοστό έλλειψης ταλέντων παγκόσμια έφτασε το μεγαλύτερο ποσοστό των τελευταίων 12 ετών, με το 45% των εργοδοτών να δυσκολεύονται να καλύψουν τις ανοικτές θέσεις.

Ειδικότερα, για να κατανοήσει την εμπειρία που επιθυμούν να λαμβάνουν οι υποψήφιοι όταν κάνουν αίτηση για νέους ρόλους, η ManpowerGroup πραγματοποίησε έρευνα σε 18.000 άτομα, ηλικίας 18-65 ετών από 24 χώρες. «Ρωτήσαμε τους υποψηφίους τι επιθυμούν όταν αναζητούν εργασία και μας ανέφεραν ότι αναμένουν να βρουν εργασία με τον ίδιο τρόπο που καταναλώνουν άλλες υπηρεσίες, με μια εξατομικευμένη αλλά ψηφιακά εστιασμένη προσέγγιση», δήλωσε η Kate Donovan, Senior Vice President, ManpowerGroup Solutions & Global RPO President.

Η ίδια συμπληρώνει ότι «οι άνθρωποι αναζητούν θέσεις εργασίας σε πολλαπλά κανάλια. Για να προσελκύσουν τους καλύτερους υποψήφιους, οι εργοδότες θα πρέπει να χρησιμοποιούν αλγόριθμους και να επαναστοχεύουν βάσει συνάφειας περιεχομένου αναζήτησης, δηλαδή να χρησιμοποιούν το ιστορικό περιήγησης ενός υποψηφίου και να το συσχετίζουν με τα ενδιαφέροντα σταδιοδρομίας. Μια προσαρμοσμένη στρατηγική είναι η μοναδική δίοδος για να προχωρήσετε, συνδυάζοντας εξαιρετική τεχνολογία και σημαντικές προσωπικές εμπειρίες. Αυτό δημιουργεί μια ξεχωριστή εμπειρία στους υποψηφίους».

Από την πλευρά του, ο Μπάμπης Καζαντζίδης, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της ManpowerGroup Ελλάδας, αναφέρει ότι «η εξάπλωση της ψηφιοποίησης και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει μεταβάλει αισθητά τον τρόπο αναζήτησης εργασίας για τους υποψηφίους. Για αυτό τον λόγο, οι εργοδότες οφείλουν να δημιουργήσουν στρατηγικά το δικό τους δυνατό brand και να αξιοποιήσουν τα social media. Η βαθιά αναγνώριση του προφίλ των υποψηφίων και των κινήτρων που τους καθοδηγούν καθώς και η κατανόηση των στοιχείων που τους προσελκύει η εταιρεία εργοδότης αποτελούν απαραίτητα βήματα για μια στρατηγική στελέχωσης και διακράτησης των ταλέντων».

HR Professional Online( 4 Σεπτεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778