Η Βosch Ελλάδας, σε συνέντευξη τύπου που παρέθεσε πρόσφατα παρουσίασε στοιχεία αναφορικά με τους ρυθμούς ανάπτυξης που κατέγραψε για 3η συνεχή χρονιά αλλά και αναφορικά με τις δράσεις της σε επίπεδο ΕΚΕ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 2016 η Βosch Ελλάδας αύξησε τις πωλήσεις της κατά 8,6% σε σύγκριση με το 2015 και τα κέρδη της προ φόρων ανήλθαν στα 670.000 ευρώ. Επίσης, κατέγραψε 10% αύξηση πωλήσεων το 1ο τετράμηνο του 2017.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Ιωάννης Κάπρας δήλωσε σχετικά: «Καταφέραμε για 3η συνεχή χρονιά να αυξήσουμε τη παραγωγή μας, κάτι που δεν παρατηρείται συχνά στην ελληνική αγορά, αλλά και να μεγαλώσουμε σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας. Στόχος μας για το 2017 είναι να πορευτούμε με το ίδιο σθένος αλλά και υπομονή και επιμονή ώστε οι προσπάθειες μας να καρποφορήσουν και πάλι».

Ως εργοδότης, η εταιρεία απασχολεί σήμερα 67 εργαζόμενους και προωθεί την ανάπτυξή τους, έχοντας δαπανήσει την τελευταία τριετία για την επιμόρφωσή τους 110.000 ευρώ. Παράλληλα, με επένδυση 100.000 ευρώ, προχώρησε σε αναδιαμόρφωση πολλαπλών χώρων χαλάρωσης και δημιουργικής έμπνευσης εντός των εγκαταστάσεών της. Σε επίπεδο ΕΚΕ, η Bosch Ελλάδας υποστηρίζει τη νεανική καινοτομία, επιχειρηματικότητα και απασχόληση.

Στο πλαίσιο αυτό, καθιέρωσε το 2016 τον διαγωνισμό «Bosch Formula Student Sponsorship Contest», όπου ομάδες Πολυτεχνικών Σχολών παρουσιάζουν ένα ετήσιο επιχειρησιακό πλάνο διεκδικώντας χορηγία από την Bosch Eλλάδας. Επίσης υλοποιεί το πρόγραμμα «Προπονούμαι για το Μέλλον» σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Για την τριετία 2014-2015-2016, η εταιρεία υπολογίζεται πως έχει δαπανήσει σε αντίστοιχες δράσεις 161.948 ευρώ.