HR PROFESSIONAL - Celebrity International Movers S.A.: Νιώστε σαν Celebrity όπου και αν βρίσκεστε

Κυριακή, 22 Απριλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

People Management

Celebrity International Movers S.A.: Νιώστε σαν Celebrity όπου και αν βρίσκεστε

8 Δεκεμβρίου 2017 | 09:31 Γράφει η Νάνσυ  Βλαχάκη Topics: Recruitment,Relocation,Μετακινήσεις Στελεχών,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Με πάνω από 30 χρόνια παρουσίας, η Celebrity International Movers συνεχίζει να εξελίσσεται και να αναπτύσσεται στις υπηρεσίες μεταφορών και μετεγκατάστασης στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς. Η Κάθυ Χρυσοβέργη, Διευθύνουσα Σύμβουλος, μιλάει στο HR Professional για τη φιλοσοφία της εταιρείας, τη δέσμευσή της σε επενδύσεις μετεγκατάστασης και για τον τρόπο που η εταιρεία βρίσκεται στο πλευρό των τμημάτων ΔΑΔ.

HR Professional: Ποια είναι η Celebrity International Movers SA; Πείτε μας λίγα λόγια για την εταιρεία και τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιείστε.

Κάθυ Χρυσοβέργη: Η απόφαση των γονέων μου να αφήσουν τις Ηνωμένες Πολιτείες όπου γεννήθηκα και να μεταναστεύσουν στην Ελλάδα ήταν η πρώτη προσωπική μου εμπειρία μετακόμισης (μετεγκατάστασης). Νομίζω πως τότε ήταν που με «τσίμπησε» αυτό που λέμε στον τομέα μας «the moving bug». Αυτό το πρώτο μικρό τσίμπημα ήταν που μας οδήγησε μία δεκαετία αργότερα στην ίδρυση της Celebrity International Movers SA, μίας από τις κορυφαίες εταιρείες μεταφορών και μετεγκαταστάσεων (relocation) στην Ελλάδα. Οικοδομήθηκε με πολύ αγάπη, κόπο και μεράκι πριν από 32 χρόνια μαζί με τον σύζυγό μου, Γιώργο Χρυσοβέργη.

Η εταιρεία καλύπτει όλο το φάσμα υπηρεσιών εθνικών και διεθνών μεταφορών «door to door», οικοσκευών, αντικών, έργων τέχνης, εκθέσεων, ανταλλακτικών, οχημάτων ακόμη και κατοικίδιων. Παρέχουμε επίσης οργανωμένες μετακομίσεις επαγγελματικής στέγης και διαθέτουμε κατάλληλους χώρους για βραχυχρόνια και μακροχρόνια αποθήκευση.

Πριν από 12 χρόνια ιδρύσαμε το τμήμα Μετεγκατάστασης (Relocation), το οποίο εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών για τους εργαζόμενους που μεταφέρονται είτε εντός είτε εκτός Ελλάδος.

HR. P.: Με παρουσία πάνω από 30 χρόνια διεθνώς, ποια στοιχεία θα λέγατε ότι σας κάνουν να ξεχωρίζετε ως εταιρεία μεταφορών και μετεγκαταστάσεων στην Ελλάδα;

Κ. Χ.: Η αγάπη! Αγαπάμε πάρα πολύ αυτό που κάνουμε! Εκτός της υπευθυνότητας, της άριστης ποιότητας και της συνέπειας που μας διακρίνει από το 1986, δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στη λεπτομέρεια και πάντα προσπαθούμε να έχουμε προσωπική επαφή με τους πελάτες μας γιατί στόχος μας είναι η απόλυτη ικανοποίησή τους. Η δουλειά μας είναι πολυσύνθετη. Έχουμε να κάνουμε με τον άνθρωπο, με το συναίσθημα σε μια από τις πιο προσωπικές και ίσως πιο δύσκολες στιγμές της ζωής του. Η μετακόμιση αποτελεί έναν από τους πέντε σημαντικότερους παράγοντες άγχους που μπορεί να αντιμετωπίσει κάποιος στη ζωή του. Σε συνδυασμό με την αλλαγή χώρας, γλώσσας και συνηθειών και την ευθύνη να ακολουθήσουν τα μέλη της οικογένειας, τα κατοικίδια και τα υπάρχοντα, το προσωπικό «στρεσόμετρο» εκτινάσσεται στα ύψη. Σε αυτό το σημείο, η Celebrity προσφέρει αμέριστη βοήθεια και υποστήριξη προς αποφυγή τέτοιων πιέσεων. Το συνειδητοποιούμε αυτό, το ζούμε, επιλέγουμε προσωπικό «people’s people» και έτσι πετυχαίνουμε το αποτέλεσμα. Έτσι πήρε και το όνομα της η εταιρεία μας… «we make our clients feel like a celebrity»! Αυτή η φιλοσοφία είναι που μας έχει διακρίνει στην Ελλάδα και διεθνώς τόσα χρόνια στα μάτια των συνεργατών και των πελατών μας.

HR. P.: Ποιες είναι οι στρατηγικές σας συνεργασίες και πώς συμβάλλουν σε αυτό που κάνετε;

Κ. Χ.: Η στρατηγική μας είναι να διατηρούμε την προσωπική επαφή με τους πελάτες μας. Το ίδιο συμβαίνει και με τους συνεργάτες μας. Στα 32 χρόνια λειτουργίας μας έχουμε αναπτύξει (και συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε) ένα παγκόσμιο δίκτυο στρατηγικών συνεργασιών με διεθνείς εταιρείες μεταφορών και relocation. Το βασικό κριτήριο επιλογής ενός παγκόσμιου συνεργάτη μας δεν είναι το μέγεθός του, αλλά η κουλτούρα του. Αυτό σημαίνει πως συνεργαζόμαστε με τα μεγαλύτερα ονόματα του κλάδου αλλά και με οικογενειακές εταιρείες που διασφαλίζουν την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, διατηρώντας την προσωπική επαφή όπως εμείς. Επιλέγοντας εταιρείες που ανήκουν στο δίκτυο μας και διαθέτουν ίδια ποιοτικά διαπιστευτήρια με εμάς (FAIMPLUS, ISO 9001, FIDI, EuRA, ΣΥΝΔΔΕ&L, One Group, BAR, IAM) εγγυούμαστε την άριστη μεταφορά.

HR. P.: Πόσο και πώς έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια τα ζητούμενα των εταιρειών από τον τομέα της μετεγκατάστασης στην Ελλάδα; Ποιες βασικές προκλήσεις έχετε εντοπίσει και πώς έχετε ανταποκριθεί;

Κ. Χ.: Οι ανάγκες των οργανισμών λόγω της οικονομικής κρίσης έχουν αλλάξει κατακόρυφα. Πολλές εταιρείες αλλά και ξένοι κρατικοί φορείς έχουν μειώσει σημαντικά τον αριθμό του προσωπικού τους αυξάνοντας την ανάγκη για outsourcing. Εμείς, ως ευέλικτοι και πρωτοπόροι, επενδύουμε στην συνεχή επιμόρφωση και τεχνογνωσία των στελεχών μας έτσι ώστε να ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις. Παρέχουμε «tailor made» πακέτα υπηρεσιών μετεγκατάστασης και «value for money» υπηρεσίες σε ανταγωνιστικές τιμές διατηρώντας την ίδια ποιότητα. Έτσι, οι υπηρεσίες μετεγκατάστασης που προσφέρουμε αποδεικνύονται ένας πραγματικός θησαυρός για το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού. Γινόμαστε ο «mobility partner» τους!

HR Professional: Ποια είναι η Celebrity International Movers SA; Πείτε μας λίγα λόγια για την εταιρεία και τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιείστε.

Κάθυ Χρυσοβέργη: Η απόφαση των γονέων μου να αφήσουν τις Ηνωμένες Πολιτείες όπου γεννήθηκα και να μεταναστεύσουν στην Ελλάδα ήταν η πρώτη προσωπική μου εμπειρία μετακόμισης (μετεγκατάστασης). Νομίζω πως τότε ήταν που με «τσίμπησε» αυτό που λέμε στον τομέα μας «the moving bug». Αυτό το πρώτο μικρό τσίμπημα ήταν που μας οδήγησε μία δεκαετία αργότερα στην ίδρυση της Celebrity International Movers SA, μίας από τις κορυφαίες εταιρείες μεταφορών και μετεγκαταστάσεων (relocation) στην Ελλάδα. Οικοδομήθηκε με πολύ αγάπη, κόπο και μεράκι πριν από 32 χρόνια μαζί με τον σύζυγό μου, Γιώργο Χρυσοβέργη.

Η εταιρεία καλύπτει όλο το φάσμα υπηρεσιών εθνικών και διεθνών μεταφορών «door to door», οικοσκευών, αντικών, έργων τέχνης, εκθέσεων, ανταλλακτικών, οχημάτων ακόμη και κατοικίδιων. Παρέχουμε επίσης οργανωμένες μετακομίσεις επαγγελματικής στέγης και διαθέτουμε κατάλληλους χώρους για βραχυχρόνια και μακροχρόνια αποθήκευση.

Πριν από 12 χρόνια ιδρύσαμε το τμήμα Μετεγκατάστασης (Relocation), το οποίο εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών για τους εργαζόμενους που μεταφέρονται είτε εντός είτε εκτός Ελλάδος.

HR. P.: Με παρουσία πάνω από 30 χρόνια διεθνώς, ποια στοιχεία θα λέγατε ότι σας κάνουν να ξεχωρίζετε ως εταιρεία μεταφορών και μετεγκαταστάσεων στην Ελλάδα;

Κ. Χ.: Η αγάπη! Αγαπάμε πάρα πολύ αυτό που κάνουμε! Εκτός της υπευθυνότητας, της άριστης ποιότητας και της συνέπειας που μας διακρίνει από το 1986, δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στη λεπτομέρεια και πάντα προσπαθούμε να έχουμε προσωπική επαφή με τους πελάτες μας γιατί στόχος μας είναι η απόλυτη ικανοποίησή τους. Η δουλειά μας είναι πολυσύνθετη. Έχουμε να κάνουμε με τον άνθρωπο, με το συναίσθημα σε μια από τις πιο προσωπικές και ίσως πιο δύσκολες στιγμές της ζωής του. Η μετακόμιση αποτελεί έναν από τους πέντε σημαντικότερους παράγοντες άγχους που μπορεί να αντιμετωπίσει κάποιος στη ζωή του. Σε συνδυασμό με την αλλαγή χώρας, γλώσσας και συνηθειών και την ευθύνη να ακολουθήσουν τα μέλη της οικογένειας, τα κατοικίδια και τα υπάρχοντα, το προσωπικό «στρεσόμετρο» εκτινάσσεται στα ύψη. Σε αυτό το σημείο, η Celebrity προσφέρει αμέριστη βοήθεια και υποστήριξη προς αποφυγή τέτοιων πιέσεων. Το συνειδητοποιούμε αυτό, το ζούμε, επιλέγουμε προσωπικό «people’s people» και έτσι πετυχαίνουμε το αποτέλεσμα. Έτσι πήρε και το όνομα της η εταιρεία μας… «we make our clients feel like a celebrity»! Αυτή η φιλοσοφία είναι που μας έχει διακρίνει στην Ελλάδα και διεθνώς τόσα χρόνια στα μάτια των συνεργατών και των πελατών μας.

HR. P.: Ποιες είναι οι στρατηγικές σας συνεργασίες και πώς συμβάλλουν σε αυτό που κάνετε;

Κ. Χ.: Η στρατηγική μας είναι να διατηρούμε την προσωπική επαφή με τους πελάτες μας. Το ίδιο συμβαίνει και με τους συνεργάτες μας. Στα 32 χρόνια λειτουργίας μας έχουμε αναπτύξει (και συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε) ένα παγκόσμιο δίκτυο στρατηγικών συνεργασιών με διεθνείς εταιρείες μεταφορών και relocation. Το βασικό κριτήριο επιλογής ενός παγκόσμιου συνεργάτη μας δεν είναι το μέγεθός του, αλλά η κουλτούρα του. Αυτό σημαίνει πως συνεργαζόμαστε με τα μεγαλύτερα ονόματα του κλάδου αλλά και με οικογενειακές εταιρείες που διασφαλίζουν την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, διατηρώντας την προσωπική επαφή όπως εμείς. Επιλέγοντας εταιρείες που ανήκουν στο δίκτυο μας και διαθέτουν ίδια ποιοτικά διαπιστευτήρια με εμάς (FAIMPLUS, ISO 9001, FIDI, EuRA, ΣΥΝΔΔΕ&L, One Group, BAR, IAM) εγγυούμαστε την άριστη μεταφορά.

HR. P.: Πόσο και πώς έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια τα ζητούμενα των εταιρειών από τον τομέα της μετεγκατάστασης στην Ελλάδα; Ποιες βασικές προκλήσεις έχετε εντοπίσει και πώς έχετε ανταποκριθεί;

Κ. Χ.: Οι ανάγκες των οργανισμών λόγω της οικονομικής κρίσης έχουν αλλάξει κατακόρυφα. Πολλές εταιρείες αλλά και ξένοι κρατικοί φορείς έχουν μειώσει σημαντικά τον αριθμό του προσωπικού τους αυξάνοντας την ανάγκη για outsourcing. Εμείς, ως ευέλικτοι και πρωτοπόροι, επενδύουμε στην συνεχή επιμόρφωση και τεχνογνωσία των στελεχών μας έτσι ώστε να ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις. Παρέχουμε «tailor made» πακέτα υπηρεσιών μετεγκατάστασης και «value for money» υπηρεσίες σε ανταγωνιστικές τιμές διατηρώντας την ίδια ποιότητα. Έτσι, οι υπηρεσίες μετεγκατάστασης που προσφέρουμε αποδεικνύονται ένας πραγματικός θησαυρός για το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού. Γινόμαστε ο «mobility partner» τους!


HR. P.: Όπως αναφέρθηκε, η Celebrity έχει ειδικό τμήμα μετεγκατάστασης, Celebrity Relocation Department. Θέλετε να μας πείτε περισσότερα για τον ρόλο του και τους ανθρώπους που συνθέτουν τη συγκεκριμένη ομάδα;

Κ. Χ.: Το τμήμα αποτελείται από μια δυνατή ομάδα με εμπειρία στον χώρο και πραγματικά πολύ αγάπη και πάθος για τη δουλειά τους. Οι υπεύθυνοι του τμήματος προέρχονται από τον κλάδο του Real Estate και έχουν απίστευτη εμπειρία στον χώρο των ενοικιάσεων και αγορών κατοικιών και γραφείων. Επίσης, έχουν την ικανότητα να διακρίνουν το ζητούμενο του κάθε πελάτη. Είναι κάτοχοι πιστοποίησης ERQ2, δηλαδή ειδική εκπαίδευση για το Global Mobility. Ο ρόλος του τμήματος είναι να διευκολύνει την μετεγκατάσταση ενός ατόμου, της οικογενείας του καθώς και ολόκληρης εταιρείας από το εξωτερικό στην Ελλάδα ώστε να πραγματοποιήσει με τον πιο ομαλό τρόπο την ενσωμάτωσή του στην Ελληνική πραγματικότητα. Ο στόχος είναι «to make them feel like home away from home».

HR. P.: Πιο συγκεκριμένα, ποιες υπηρεσίες μετεγκατάστασης προσφέρετε; Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείτε με τους πελάτες σας;

Κ. Χ.: Παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση πριν τη μετεγκατάσταση αλλά και κατά τη διάρκεια αυτής, εύρεση κατοικίας προσωρινής ή/και μόνιμης, εύρεση σχολείου, μετακόμιση οικοσκευής, εξοικείωση με την περιοχή, έκδοση άδειας παραμονής και εργασίας καθώς επίσης και έκδοση ΑΜΚΑ, ΑΦΜ, ΑΜΑ κ.ά. Παράλληλα με τις επίσημες και γραφειοκρατικές διαδικασίες που μπορούμε να διεκπεραιώσουμε, αναλαμβάνουμε να οργανώσουμε και απλές καθημερινές ανάγκες της οικογένειας. Για παράδειγμα, ένα από τα παιδιά της οικογένειας θέλει να παρακολουθήσει μαθήματα ιππασίας ή ο σύζυγος θέλει να εγγραφεί σε κάποιο tennis club ή ενδεχομένως να απαιτηθεί για ένα από τα κατοικίδια της οικογένειας να εκδοθεί διαβατήριο. Η λύση είναι πολύ απλή: ένα τηλεφώνημα στο Relocation Department μας και σας καθοδηγούμε βήμα-βήμα!

HR. P.: Τι διαστάσεις μπορεί να λάβει η μετεγκατάσταση των πελατών/συνεργατών σας; Σε ποιους τομείς είστε στο πλευρό τους;

Κ. Χ.: Από τη στιγμή που θα επιλέξει κάποιος την Celebrity είμαστε κοντά του σε κάθε βήμα από την αρχή μέχρι το τέλος. Οι προσφερόμενες υπηρεσίες είναι αμέτρητες και συνεχώς αυξανόμενες λόγω της μοναδικότητας που παρουσιάζει τόσο ο πελάτης όσο και κάθε εταιρεία ξεχωριστά. Οι εξειδικευμένοι relocation consultants συνεργάζονται στενά για τον καθορισμό των υπηρεσιών που θα παρασχεθούν τόσο με το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού προσφέροντας τεχνογνωσία, εμπειρία και ευελιξία όσο και με τον «transferee» προετοιμάζοντας και στηρίζοντάς τον σε κάθε βήμα για την ομαλή ενσωμάτωσή του.

HR. P.: Αναφορικά με τη μετεγκατάσταση των στελεχών, μία από τις προκλήσεις είναι η κουλτούρα της χώρας και η ομαλή ενσωμάτωσή σε αυτή. Εσείς, στην Celebrity, με ποιο τρόπο συμβάλλετε σε αυτό;

Κ. Χ.: Αυτό είναι αλήθεια, η κουλτούρα της χώρας μας μπορεί να αποτελέσει πρόκληση. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους που έρχονται από κάθε γωνιά της γης και πιθανώς να βγαίνουν για πρώτη φορά έξω από τη χώρα τους. Η Ελλάδα σου δίνει χίλιους λόγους για να την αγαπήσεις και οι άνθρωποί της είναι πολύ φιλόξενοι και ζεστοί. Ταυτόχρονα όμως, υπάρχουν και τομείς της καθημερινής πραγματικότητας όπου απαιτείται ειδική διαχείριση. Η Celebrity προσφέρει ειδικά προγράμματα εξοικείωσης με την ελληνική κουλτούρα και την καθημερινότητα, πολιτιστική εκπαίδευση, εκμάθηση γλώσσας και επιπλέον στήριξη συντρόφου και οικογένειας για όποιον το έχει ανάγκη ώστε να μην νιώθει απομονωμένος.

HR. P.: Τι είναι αυτό που πιστεύετε ότι αναζητούν σήμερα όσοι βρίσκονται σε διαδικασία Relocation στην Ελλάδα; Με ποιο τρόπο, εσείς από την πλευρά σας, συνεισφέρετε σε αυτή την πραγματικότητα;

Κ. Χ.: Αυτό που θα ζητούσε καθένας που μετακομίζει: να τα βρει όλα έτοιμα και λυμένα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Εδώ η Celebrity συνεισφέρει με αξιοπιστία και ασφάλεια την αμέριστη συμβολή στο πλευρό του «transferee». Τον συμβουλεύουμε και τον βοηθάμε ώστε να γλιτώσει τις… κακοτοπιές! Παράλληλα, γινόμαστε το «extended hand» του HR Executive. Τον αποφορτίζουμε προσφέροντας οικονομικά, προσαρμοσμένα πακέτα υπηρεσιών για κάθε περίσταση.

Τελικά βοηθάμε τόσο τις εταιρείες όσο και τα στελέχη τους να πετύχουν έγκαιρα τους στόχους του παγκόσμιου προγράμματος μετακίνησης (Global Mobility Plan).

HR. P.: Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Κ. Χ.: Η Celebrity έχει καθιερώσει τις υπηρεσίες μετεγκατάστασης στο ίδιο υψηλό επίπεδο με εκείνες τις μεταφοράς δημιουργώντας ένα «one stop global mobility shop». Καθώς πάντα υπάρχει χώρος για συνεχή ανάπτυξη και βελτίωση, θα εστιάσει στις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες μεταφοράς/αποθήκευσης έργων τέχνης. Το Τμήμα Fine Art, στηριζόμενο στην υψηλή εξειδίκευση, τεχνογνωσία και στο παγκόσμιο δίκτυο συνεργατών μας, έχει αναλάβει με επιτυχία τη μεταφορά έργων τέχνης σε διεθνείς εικαστικές εκθέσεις. Η εταιρεία μας πάντα με σκοπό την πρωτοπορία, σχεδιάζει την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών προκειμένου να ανταποκριθεί στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων.

HR. P.: Κλείνοντας, ποιες είναι επιγραμματικά οι συμβουλές που θα δίνατε σε όσους είναι σε διαδικασία μετεγκατάστασης;

Κ. Χ.: Να το απολαύσουν! Η εμπειρία της μετεγκατάστασης σε μια άλλη χώρα με μια άλλη κουλτούρα είναι μοναδική και είναι τυχεροί οι άνθρωποι που την βιώνουν. Μιλάω από προσωπική εμπειρία. Αν και τα βήματα είναι αρκετά και δύσκολα, με την επαγγελματική καθοδήγηση, τη σωστή οργάνωση και την πολύτιμη υποστήριξή μας, γίνονται απλά και εύκολα: πριν κάνετε το οποιοδήποτε βήμα, ελάτε σε επικοινωνία με τους ειδικούς… We will make you feel like a Celebrity!

HR Professional (T. 148)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778