Με ρεκόρ συμμέτοχων γιορτάστηκε φέτος η εθνική εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), καθώς 88 εταιρείες συμμετείχαν με δράσεις για όλους.

Ο Αντιπρόεδρος του ΕΙΕΠ, Ιωάννης Μποζοβίτης, μίλησε στο HR Professional για τον θεσμό του CS WEEK και την ένθερμη συμμετοχή των ελληνικών επιχειρήσεων σε αυτόν, αποδεικνύοντας ότι η ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής τους κουλτούρας.

    HR Professional: Τι είναι η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών;

Ιωάννης Μποζοβίτης: H Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (CSWEEK) είναι ένας διεθνής θεσμός που γιορτάζεται σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται στην εξυπηρέτηση και υποστήριξη του πελάτη. Φέτος, γιορτάσαμε τη CSWEEK 2018 μαζί με 88 από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου, με ένα μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων ώστε η κάθε εταιρεία να συμμετέχει είτε με δράσεις για τους πελάτες και συνεργάτες της είτε για τους εργαζομένους της.

    HR P.: Τι είδους δράσεις διοργάνωσαν οι συμμετέχουσες εταιρείες;

Ι. Μπ.: Οι συμμετέχουσες εταιρείες διοργάνωσαν ποικίλες δραστηριότητες για τους εργαζομένους τους αλλά και τους πελάτες και συνεργάτες τους.

Εκπαιδευτικά σεμινάρια, εθελοντικές ενέργειες, διαγωνισμοί, DIY workshops, ειδικές προσφορές, role play παιχνίδια, family days, είναι μόνο μερικές από τις δράσεις που υλοποιούν οι συμμετέχουσες εταιρείες. Για την επικοινωνία των ενεργειών, δημιουργήθηκε το mobile app «ΕΙΕΠ», στο οποίο η πρόσβαση ήταν δωρεάν.

Γενικότερα, οι δράσεις που διοργανώνονται έχουν ως στόχο να αυξήσουν τη διαδραστικότητα και ενεργό συμμετοχή των εργαζομένων, να αναδείξουν τη σημασία της Εξυπηρέτησης Πελατών για την επιχείρηση, να ενισχύσουν την εξωστρέφεια της πελατοκεντρικής της κουλτούρας και να έρθουν σε μία δημιουργική αλληλεπίδραση με τον τελικό καταναλωτή.

    HR P.: Φέτος, συμμετείχαν 88 εταιρείες στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Πού πιστεύετε ότι οφείλεται η αυξημένη συμμετοχή;

Ι. Μπ.: Θεωρώ ότι η ενεργός δράση του ΕΙΕΠ, το οποίο διανύει την 2η δεκαετία δραστηριότητάς του, έχει συμβάλλει ουσιαστικά στην κατανόηση της σημασίας της ποιοτικής Εξυπηρέτησης Πελατών για μία εταιρεία. Το ΕΙΕΠ, εκτός από την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, διοργανώνει δραστηριότητες για τη διάχυση εξειδικευμένης γνώσης και καλών πρακτικών όπως workshops, ημερίδες και συνέδρια, δραστηριότητες δικτύωσης των στελεχών Εξυπηρέτησης Πελατών με τα CEO & Customer Service Champion Breakfasts και εκπαιδευτικά σεμινάρια για την πιστοποίηση των στελεχών. Τέλος, φροντίζουμε να αναγνωρίζουμε και να επιβραβεύουμε επιτυχημένα στελέχη και καλές πρακτικές μέσα από τα ετήσια Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών. Ως αποτέλεσμα των ανωτέρω ενεργειών, οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν πλέον ότι η ποιοτική εξυπηρέτηση αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και είναι πιο ενεργές στις δραστηριότητες του Ινστιτούτου και κατ’ επέκταση στον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών.