Η Edenred δημοσίευσε τα αποτελέσματα της έρευνάς της, με τίτλο «Ποιο είναι το ιδανικό γεύμα για εσάς;» που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα σε 2.500 εργαζομένους της εταιρείας σε 14 χώρες παγκοσμίως. Σκοπός της έρευνας, ήταν να αναδειχθούν οι πολιτισμικές ιδιαιτερότητες σε σχέση με το φαγητό και να προσαρμοστεί αναλόγως η πρωτοβουλία της Edenred σχετικά με την προώθηση της υγιεινής διατροφής.

Ο Γενικός Διευθυντής της Edenred Ελλάδος, Ιωάννης Κολοβός, σε σχετική δήλωσή του ανέφερε: «Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν ότι στην Ελλάδα έχουμε εντάξει σε μεγάλο βαθμό συνεπείς και υγιεινές διατροφικές συνήθειες στην καθημερινότητά μας. Όλοι εμείς στην Edenred παραμένουμε σταθερά δίπλα στους εργαζομένους, και μέσω των λύσεών μας στόχος μας είναι να προσφέρουμε συνεχώς περισσότερες και πιο έξυπνες επιλογές που βελτιώνουν τόσο τη διατροφή μας όσο και την καθημερινότητά μας συνολικά».

Σύμφωνα με την έρευνα λοιπόν και πιο συγκεκριμένα για την Ελλάδα, όλοι οι συμμετέχοντες κάνουν συνήθως διάλειμμα για μεσημεριανό στη δουλειά, και αν και περισσότεροι από τους μισούς θεωρούν ότι είναι «χρόνος χαλάρωσης», η πλειοψηφία δηλώνει ότι ξοδεύει λιγότερο από 30 λεπτά για αυτό, ενώ το δείπνο αποτελεί το κυρίως γεύμα της ημέρας. Επιπλέον, το φαγητό είναι οικογενειακή υπόθεση καθώς 67% από τους συμμετέχοντες στην έρευνα δειπνούν με τις οικογένειές τους τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, ενώ η οικογένεια έχει την κύρια ευθύνη για τη διατροφική επιμόρφωση σύμφωνα με το 83% των ερωτηθέντων.

Παράλληλα, οι Έλληνες τείνουν να καταναλώνουν εγχώρια προϊόντα. Πιο συγκεκριμένα, το 59% προτιμά ελληνικά προϊόντα όταν αγοράζει τρόφιμα, ενώ όσον αφορά την επιλογή μέρους για φαγητό, η Ελλάδα είναι από τις λίγες ευρωπαϊκές χώρες όπου χρησιμοποιούν ακόμα οδηγούς εστιατορίων. Τέλος, όταν οι Έλληνες ψωνίζουν τρόφιμα, πρώτη προτεραιότητα γι’ αυτούς αποτελεί η φρεσκάδα των προϊόντων, και ακολουθούν οι τιμές, η ποικιλία και το είδος των συστατικών.