HR PROFESSIONAL - Η ψηφιακή εποχή της παροχής σίτισης Ticket Restaurant<sup>®</sup>, είναι γεγονός

Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

People Management

Η ψηφιακή εποχή της παροχής σίτισης Ticket Restaurant®, είναι γεγονός

10 Νοεμβρίου 2017 | 09:33 Γράφει η Νάνσυ  Βλαχάκη Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Αντώνης Σαμωνάς

Ο Αντώνης Σαμωνάς, Διευθυντής Πωλήσεων της Edenred, μίλησε στο HR Professional για το «ψηφιακό» portfolio της εταιρείας και τη συνεχή του εξέλιξη. Παράλληλα, παρουσίασε τη νέα κάρτα Ticket Restaurant®, μία λύση που συνδυάζει σύγχρονα χαρακτηριστικά χρήσης τόσο για τις εταιρείες όσο και για τους εργαζόμενους.

HR Professional: Ο τρόπος λειτουργίας των επιχειρήσεων αλλάζει άρδην και εμφανίζει νέες ευκαιρίες και προκλήσεις στην αγορά εργασίας. Η δημιουργία ενός πιο ψηφιακού περιβάλλοντος σε κάθε επίπεδο είναι γεγονός. Πώς ανταποκρίνεται η Edenred στο σημερινό επιχειρηματικό γίγνεσθαι;

Αντώνης Σαμωνάς: Έχοντας κλείσει 20 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά, νιώθουμε την υποχρέωση απέναντι στους πελάτες μας να εξελίσουμε συνεχώς τις λύσεις μας, ώστε να ανταποκρινόμαστε στις σύγχρονες ανάγκες της εποχής. Προσφέροντας καινοτόμες λύσεις για παροχές προς εργαζομένους, κίνητρα και επιβράβευση συνεργατών και πελατών, αλλά και τη διαχείρηση των εταιρικών εξόδων, στόχος μας είναι να κάνουμε τη ζωή των πελατών μας, των ανθρώπων τους και των συνεργατών μας ολοένα και ευκολότερη. Όλα αυτά, βελτιώνοντας συνεχώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες, εξελίσσοντας τα μέσα με τα οποία φτάνουν στον τελικό αποδέκτη, μειώνοντας παράλληλα τα κόστη όσο και τους χρόνους διαχείρισης.

Έτσι λοιπόν, όλο μας το πορτφόλιο έχει πλέον μία κατεξοχήν «ψηφιακή» εικόνα, είτε αναφερόμαστε στις λύσεις αυτές καθεαυτές, όπως η νέα πλατφόρμα διαχείρισης εταιρικών εξόδων Spendeo που κυκλοφορεί μόνο σε κάρτα, είτε σε υπηρεσίες που υποστηρίζουν τις λύσεις μας και είναι στη διάθεση τόσο των πελατών μας όσο και των ανθρώπων τους. Ενδεικτικά αναφέρω mobile εφαρμογές για 24/7 παρακολούθηση υπολοίπου, αιτήματα άμεσης επαναφόρτισης, και πολλά ακόμη που είναι σε εξέλιξη και σύντομα θα έχουμε περισσότερα νέα να μοιραστούμε μαζί σας.

HR P.: Η Edenred παρουσίασε για πρώτη φορά, το 1996, στην ελληνική αγορά τις διατακτικές γεύματος Ticket Restaurant®. Στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξής της ως εταιρεία, τον φετινό Ιούνιο λάνσαρε την κάρτα Ticket Restaurant®. Πείτε μας λίγα λόγια για αυτή την υπηρεσία σας.

Α. Σ.: Οι ηλεκτρονικές διατακτικές Ticket Restaurant® αποτελούν την εξέλιξη των έντυπων διατακτικών οι οποίες χρησιμοποιούνται στην ελληνική αγορά εδώ και είκοσι χρόνια. Μια επαναφορτιζόμενη κάρτα, η οποία δίνει τεράστια ευελιξία στις εταιρείες που την παρέχουν καθώς βάζει τέλος στις χρονοβόρες και κοστοβόρες διαδικασίες διανομής και διαχείρισης, ενώ ταυτόχρονα δίνει τη δυνατότητα στους εργαζόμενους να απολαύσουν το γεύμα τους εν ώρα εργασίας, σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις εστίασης και καταστήματα τροφίμων που διαθέτουν τερματικό αποδοχής καρτών POS. Η κάρτα Ticket Restaurant® είναι η λύση που συνδυάζει σύγχρονα χαρακτηριστικά χρήσης, αφού μιλάμε για ένα σαφώς πιο premium προϊόν, με μειωμένους χρόνους διαχείρισης και ασφάλεια στις συναλλαγές, με όλα τα γνωστά πλέον προνόμια που εδώ και δεκαετίες εμπιστεύονται χιλιάδες επιχειρήσεις στην Ελλάδα για το καθημερινό γεύμα των ανθρώπων τους.

HR P.: Σε ποια ανάγκη απαντά η ηλεκτρονική διατακτική Ticket Restaurant® και πώς διαφοροποιείται ως υπηρεσία; Ποια είναι τα στοιχεία καινοτομίας που διαθέτει;

Α. Σ.: Όπως αναφέραμε και παραπάνω, οι ηλεκτρονικές διατακτικές Ticket Restaurant® έρχονται να διατηρήσουν όλα τα προνόμια των έντυπων διατακτικών Ticket Restaurant®, προσθέτοντας ταυτόχρονα χαρακτηριστικά που όχι απλά επιβάλλει η εποχή, αλλά και όλοι εμείς οι άνθρωποι της Edenred θεωρούμε υποχρέωση να εξελίσσουμε και να προσφέρουμε στους πελάτες μας και στους δικαιούχους της παροχής. Σκεφτείτε πόσες φορές θέλετε να παραγγείλετε ένα γρήγορο γεύμα στο γραφείο και αναζητάτε online ένα εστιατόριo ή μία συγκεκριμένη κουζίνα.

Με την κάρτα Ticket Restaurant® η αναζήτηση αυτή μπορεί να εξελιχθεί και σε παραγγελία, αφού οι κάτοχοι μπορούν να την χρησιμοποιούν και σε όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα Ticket Restaurant® με δυνατότητα online πληρωμών. Όπως αντιλαμβάνεστε, το εύρος των επιλογών που πλέον έχουν οι κάτοχοι στη διάθεσή τους διευρύνεται και προσπαθούμε να προσφέρουμε συνεχώς ακόμη περισσότερα.

Αντίστοιχα, η νέα αυτή μορφή της λύσης, εξελίσσει και την εμπειρία του πελάτη, καθώς η διανομή της γίνεται μόνο μία φορά –τον πρώτο μήνα της παραγγελίας– και τους επόμενους μήνες, το μόνο που έχει να κάνει είναι να προχωρήσει με μία απλή εντολή επαναφόρτισης. Χωρίς επανέκδοση, χωρίς αποστολή, χωρίς διανομή σε μηνιαία βάση.

HR Professional: Ο τρόπος λειτουργίας των επιχειρήσεων αλλάζει άρδην και εμφανίζει νέες ευκαιρίες και προκλήσεις στην αγορά εργασίας. Η δημιουργία ενός πιο ψηφιακού περιβάλλοντος σε κάθε επίπεδο είναι γεγονός. Πώς ανταποκρίνεται η Edenred στο σημερινό επιχειρηματικό γίγνεσθαι;

Αντώνης Σαμωνάς: Έχοντας κλείσει 20 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά, νιώθουμε την υποχρέωση απέναντι στους πελάτες μας να εξελίσουμε συνεχώς τις λύσεις μας, ώστε να ανταποκρινόμαστε στις σύγχρονες ανάγκες της εποχής. Προσφέροντας καινοτόμες λύσεις για παροχές προς εργαζομένους, κίνητρα και επιβράβευση συνεργατών και πελατών, αλλά και τη διαχείρηση των εταιρικών εξόδων, στόχος μας είναι να κάνουμε τη ζωή των πελατών μας, των ανθρώπων τους και των συνεργατών μας ολοένα και ευκολότερη. Όλα αυτά, βελτιώνοντας συνεχώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες, εξελίσσοντας τα μέσα με τα οποία φτάνουν στον τελικό αποδέκτη, μειώνοντας παράλληλα τα κόστη όσο και τους χρόνους διαχείρισης.

Έτσι λοιπόν, όλο μας το πορτφόλιο έχει πλέον μία κατεξοχήν «ψηφιακή» εικόνα, είτε αναφερόμαστε στις λύσεις αυτές καθεαυτές, όπως η νέα πλατφόρμα διαχείρισης εταιρικών εξόδων Spendeo που κυκλοφορεί μόνο σε κάρτα, είτε σε υπηρεσίες που υποστηρίζουν τις λύσεις μας και είναι στη διάθεση τόσο των πελατών μας όσο και των ανθρώπων τους. Ενδεικτικά αναφέρω mobile εφαρμογές για 24/7 παρακολούθηση υπολοίπου, αιτήματα άμεσης επαναφόρτισης, και πολλά ακόμη που είναι σε εξέλιξη και σύντομα θα έχουμε περισσότερα νέα να μοιραστούμε μαζί σας.

HR P.: Η Edenred παρουσίασε για πρώτη φορά, το 1996, στην ελληνική αγορά τις διατακτικές γεύματος Ticket Restaurant®. Στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξής της ως εταιρεία, τον φετινό Ιούνιο λάνσαρε την κάρτα Ticket Restaurant®. Πείτε μας λίγα λόγια για αυτή την υπηρεσία σας.

Α. Σ.: Οι ηλεκτρονικές διατακτικές Ticket Restaurant® αποτελούν την εξέλιξη των έντυπων διατακτικών οι οποίες χρησιμοποιούνται στην ελληνική αγορά εδώ και είκοσι χρόνια. Μια επαναφορτιζόμενη κάρτα, η οποία δίνει τεράστια ευελιξία στις εταιρείες που την παρέχουν καθώς βάζει τέλος στις χρονοβόρες και κοστοβόρες διαδικασίες διανομής και διαχείρισης, ενώ ταυτόχρονα δίνει τη δυνατότητα στους εργαζόμενους να απολαύσουν το γεύμα τους εν ώρα εργασίας, σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις εστίασης και καταστήματα τροφίμων που διαθέτουν τερματικό αποδοχής καρτών POS. Η κάρτα Ticket Restaurant® είναι η λύση που συνδυάζει σύγχρονα χαρακτηριστικά χρήσης, αφού μιλάμε για ένα σαφώς πιο premium προϊόν, με μειωμένους χρόνους διαχείρισης και ασφάλεια στις συναλλαγές, με όλα τα γνωστά πλέον προνόμια που εδώ και δεκαετίες εμπιστεύονται χιλιάδες επιχειρήσεις στην Ελλάδα για το καθημερινό γεύμα των ανθρώπων τους.

HR P.: Σε ποια ανάγκη απαντά η ηλεκτρονική διατακτική Ticket Restaurant® και πώς διαφοροποιείται ως υπηρεσία; Ποια είναι τα στοιχεία καινοτομίας που διαθέτει;

Α. Σ.: Όπως αναφέραμε και παραπάνω, οι ηλεκτρονικές διατακτικές Ticket Restaurant® έρχονται να διατηρήσουν όλα τα προνόμια των έντυπων διατακτικών Ticket Restaurant®, προσθέτοντας ταυτόχρονα χαρακτηριστικά που όχι απλά επιβάλλει η εποχή, αλλά και όλοι εμείς οι άνθρωποι της Edenred θεωρούμε υποχρέωση να εξελίσσουμε και να προσφέρουμε στους πελάτες μας και στους δικαιούχους της παροχής. Σκεφτείτε πόσες φορές θέλετε να παραγγείλετε ένα γρήγορο γεύμα στο γραφείο και αναζητάτε online ένα εστιατόριo ή μία συγκεκριμένη κουζίνα.

Με την κάρτα Ticket Restaurant® η αναζήτηση αυτή μπορεί να εξελιχθεί και σε παραγγελία, αφού οι κάτοχοι μπορούν να την χρησιμοποιούν και σε όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα Ticket Restaurant® με δυνατότητα online πληρωμών. Όπως αντιλαμβάνεστε, το εύρος των επιλογών που πλέον έχουν οι κάτοχοι στη διάθεσή τους διευρύνεται και προσπαθούμε να προσφέρουμε συνεχώς ακόμη περισσότερα.

Αντίστοιχα, η νέα αυτή μορφή της λύσης, εξελίσσει και την εμπειρία του πελάτη, καθώς η διανομή της γίνεται μόνο μία φορά –τον πρώτο μήνα της παραγγελίας– και τους επόμενους μήνες, το μόνο που έχει να κάνει είναι να προχωρήσει με μία απλή εντολή επαναφόρτισης. Χωρίς επανέκδοση, χωρίς αποστολή, χωρίς διανομή σε μηνιαία βάση.


HR P.: Ποια είναι τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από αυτή τη νέα λύση για την εκάστοτε εταιρεία-πελάτη;

Α. Σ.: Μια εταιρεία που παρέχει την κάρτα Ticket Restaurant® στους εργαζομένους της, τους στηρίζει στο ζήτημα της διατροφής εν ώρα εργασίας. Έτσι, τονίζεται το ανθρώπινο πρόσωπό της και το αίσθημα φροντίδας προς το δυναμικό της, με αποτέλεσμα να μπορεί να απολαμβάνει 3 βασικά οφέλη: Αύξηση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας των εργαζομένων της, καθώς και τη δημιουργία ενός πιο ανθρωποκεντρικού περιβάλλοντος εργασίας, γεγονός που ενισχύει την προσέλκυση νέων ικανών στελεχών.

Όλα τα παραπάνω είναι μερικά από τα βασικά πλεονεκτήματα της παροχής Ticket Restaurant®. Επιπρόσθετα, με τη νέα κάρτα η εταιρεία επωφελείται από τη μείωση στους χρόνους διαχείρισης, προσφέροντας παράλληλα ένα σύγχρονο μέσο στους εργαζομένους της, με χιλιάδες επιλογές καταστημάτων εστίασης, βελτιώνοντας σημαντικά την αγοραστική τους δύναμη.

HR P.: Αναφορικά με τους εργαζόμενους-κατόχους της ηλεκτρονικής διατακτικής, ποια είναι τα άμεσα οφέλη που αποκομίζουν;

Α. Σ.: Οι κάτοχοι των ηλεκτρονικών διατακτικών Ticket Restaurant® απολαμβάνουν κυρίως ευελιξία με τη νέα αυτή λύση, καθώς μπορούν να απολαύσουν το γεύμα τους πανελλαδικά στα συνεργαζόμενα καταστήματα εστίασης που διαθέτουν τερματικό POS. Ελληνική και ξένη κουζίνα, επώνυμες αλυσίδες τροφίμων και café, αλλά και δυνατότητα online παραγγελιών, από την αγαπημένη τους αλυσίδα εστίασης. Η ασφάλεια και η ευκολία στις συναλλαγές είναι ένα επιπλέον προνόμιο, χάρη στην υποχρεωτική χρήση προσωπικού κωδικού PIN, και τη δυνατότητα για 24/7 παρακολούθηση του ιστορικού συναλλαγών. Η Mobile εφαρμογή «Ticket on the Go Cards Edition», είναι στη διάθεση των κατόχων της κάρτας Ticket Restaurant® εντελώς δωρεάν από όπου μπορούν ανά πάσα στιγμή να έχουν πρόσβαση στο υπόλοιπό τους, ή ακόμη και να την μπλοκάρουν σε περίπτωση απώλειας.

HR P.: Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Edenred αποτελεί ένα σταθερό συνεργάτη για κάθε οργανισμό, πώς καλύπτονται οι συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες που αναδύονται στο οικοσύστημα που λειτουργεί;

Α. Σ.: Διανύοντας μια ταχύτατα εξελισσόμενη περίοδο, με σημαντικές προκλήσεις για όλους, στόχος μας είναι να φέρνουμε συνεχώς νέες καινοτόμες λύσεις στην αγορά και να παρέχουμε tailor made λύσεις στους πελάτες μας βάσει των δικών τους αναγκών, αλλά και σε όλο μας το οικοσύστημα, δικαιούχους και συνεργάτες δικτύου. Πρόκειται για τους κρίκους μιας αλυσίδας που οφείλουμε να φροντίζουμε εξίσου. Προσπάθειά μας είναι να προσφέρουμε λύσεις που θα κάνουν τη διαφορά σε σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του σήμερα, όπως αυτό της διαχείρισης εταιρικών εξόδων, ώστε εκείνες με τη σειρά τους να αναπτύσονται και να μπορούν να παρέχουν περισσότερα στους εργαζομένους τους.

Οι εργαζόμενοι στη συνέχεια, με τη χρήση των λύσεων που τους παρέχονται τονώνουν τη δραστηριότητα των καταστημάτων του δικτύου συνεργατών μας, ώστε και τα καταστήματα μέσω της αύξησης του τζίρου τους να έχουν τη δυνατότητα να εξελίσουν την παρεχόμενη υπηρεσία προς τον τελικό χρήστη. Προσπαθούμε, λοιπόν, καθημερινά να δημιουργήσουμε λύσεις προστιθέμενης αξίας για ολόκληρο το οικοσύστημα, καλύπτοντας καίριες και ταυτόχρονα πολύ διαφορετικές ανάγκες του κάθε πελάτη, συνεργάτη, δικαιούχου.

HR P.: Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το επόμενο έτος;

Α. Σ.: Η προσπάθεια μας για συνεχή βελτίωση και εκσυγχρονισμό των λύσεων που παρέχουμε συνεχίζεται αδιάκοπα. Η σκέψη και οι στόχοι μας ξεφεύγουν από το επόμενο έτος, καθώς μία εταιρεία που θέλει να είναι μπροστά από την εποχή και την αγορά στην οποία δραστηριοποιείται δεν πρέπει απλά να καλύπτει ανάγκες, αλλά να τις προβλέπει και να αναπτύσσει λύσεις που θα συμβάλλουν άμεσα στην εξέλιξη των εταιρειών πελατών της. Σαφώς, η τεχνολογία θα παίξει σημαντικό ρόλο στον περαιτέρω εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών που παρέχουμε, και θα είναι η βάση πάνω στην οποία θα στηριχθεί η ψηφιοποίηση τόσο των λύσεων που προσφέρουμε όσο και των περιφερειακών υπηρεσιών που παρέχουμε στο οικοσύστημά μας.

Τα παραπάνω δεν θα ήταν εφικτά αν δεν παραμέναμε πιστοί στις βασικές μας αξίες. Σεβασμός, απλότητα, επιχειρηματικό πνεύμα, φαντασία, πάθος για τους πελάτες μας και τις ανάγκες τους. Η δέσμευσή μας να διασφαλίζουμε την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουμε εδώ και 20 χρόνια στην ελληνική αγορά, για την οποία μας εμπιστεύονται περισσότεροι από 6.000 πελάτες, είναι δεδομένη και μας εμπνέει να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στις εταιρείες και στους εργαζομένους τους ακόμη περισσότερα, κάθε φορά.

HR Professional (T. 147)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778