Nέες μορφές εργασίας, νέες ανάγκες και προσδοκίες των υποψήφιων, διαχείριση γενεών, τεχνολογικές εξελίξεις, ψηφιακός μετασχηματισμός, brain drain κ.α. επηρεάζουν τη στρατηγική γύρω από το ταλέντο με καταλυτικό τρόπο. Bέλτιστες πρακτικές, ενδεδειγμένα εργαλεία και επιτυχημένες στρατηγικές θα παρουσιαστούν στο talent management conference 2018 που θα πραγματοποιηθεί στις 30 Μαρτίου.

Σύμφωνα με την έρευνα Global Talent Trends της Mercer, τo 85% των εταιρειών κρίνει αναγκαία την πλήρη αναθεώρηση των talent management programs, ενώ ακόμη και το Society for Human Resources αναφέρει ότι η διαχείριση ταλέντου θα αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση για τα τμήματα ανθρώπινου δυναμικού μέχρι το 2022. Ο ρόλος του HR είναι καθοριστικός για τη διαμόρφωση μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής talent management ώστε να εξασφαλίσει τα ικανότερα στελέχη αλλά και τις απαραίτητες δεξιότητες για τη βιωσιμότητα του οργανισμού.

Στόχος του Talent Management Conference είναι να παρουσιάσει τις τάσεις και εξελίξεις στον χώρο του ταλέντου και να δώσει απαντήσεις σε μία σειρά από θέματα όπως:

  • Οι παγκόσμιες τάσεις που επηρεάζουν τη διαχείριση ταλέντων.
  • Τα συστατικά επιτυχημένων talent management στρατηγικών.
  • Αποτελεσματική προετοιμασία για τις μελλοντικές ανάγκες των οργανισμών σε επίπεδο δεξιοτήτων και γνώσεων.
  • Τα βήματα δημιουργίας ενός ισχυρού employer brand.
  • Η αποτελεσματική χρήση της τεχνολογίας και των social media στις επιμέρους πρακτικές και δράσεις talent management.
  • Το περιεχόμενο ενός engaging talent journey.
  • Τα σύγχρονα εργαλεία προσέλκυσης, ενσωμάτωσης και διακράτησης του ταλέντου.
  • Ενδεδειγμένες πρακτικές ανάπτυξης των ικανών στελεχών και η προετοιμασία των future leaders.

KEYNOTE SPEAKER
David Collings
στη λίστα “HR Most Influential Thinkers” επί 4 χρόνια

Ο David Collings θεωρείται ένας από τους κορυφαίους διεθνείς experts σε θέματα διαχείρισης ταλέντου και global mobility. Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη σε διεθνείς οργανισμούς και εταιρείες όπως Bank of Ireland, EADS Airbus, GE, Intel, KPMG και Novartis. Ο ίδιος διαθέτει πλούσιο διδακτικό, συγγραφικό και ερευνητικό έργο και το τελευταίο του βιβλίο «The Oxford Handbook of Talent Management» κυκλοφόρησε μόλις πριν από λίγους μήνες. Είναι Καθηγητής HRM στο Dublin City University Business School στην Ιρλανδία και co-director του Leadership and Talent Institute του πανεπιστημίου. Ο ίδιος αρθρογραφεί τακτικά και έχει δημοσιεύσει το ερευνητικό του έργο σε επιστημονικά περιοδικά όπως World Business, Journal of Vocational Behavior, Human Relations, Human Resource Management, Human Resource Management Review, Industrial and Labor Relations Review κ.ά. Στην παρουσίασή του στο συνέδριο θα μιλήσει για:

1. «Delivering Strategic Impact through Talent Management»:
Παρά τις συζητήσεις που πραγματοποιούνται τις τελευταίες 3 δεκαετίες για τη διαχείριση ταλέντου, οι οργανισμοί δυσκολεύονται να αναπτύξουν αντίστοιχα αποτελεσματικά προγράμματα. Ο D. Collings σε αυτή την ενότητα θα παρουσιάσει τους λόγους που συχνά εμποδίζουν τη δημιουργία talent programs, ενώ θα αναλύσει τους τρόπους που η ευρύτερη στρατηγική γύρω από το ταλέντο μπορεί να προσφέρει σημαντικά οφέλη σε έναν οργανισμό μέσα από:

  1. Την αναγνώριση και τον προσδιορισμό των κρίσιμων ρόλων που επηρεάζουν σημαντικά τα εταιρικά αποτελέσματα.
  2. Τη διαμόρφωση και χρήση των talent pools ως μέσο ανάπτυξης των αυριανών ηγετών, σύμφωνα πάντα με τις εταιρικές ανάγκες.
  3. Τη διασφάλιση ότι τα HR συστήματα είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένα με τους στρατηγικούς στόχους και διαφοροποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες σε επίπεδο ταλέντου.

Παράλληλα, θα αναφέρει tips και εργαλεία που οι Διοικήσεις Ανθρώπινου Δυναμικού έχουν στη διάθεσή τους, στη νέα ψηφιακή εποχή.

2. «Future-proofing Talent Management»:
Για τις περισσότερες εταιρείες το talent management εστιάζει αποκλειστικά και μόνο στην προσέλκυση και διακράτηση high potential στελεχών. Η προσέγγιση αυτή βασίζεται ωστόσο στην πεποίθηση ότι οι εργαζόμενοι διαμορφώνουν το career path τους εντός μιας επιχείρησης. Το τοπίο όμως μεταβάλλεται δυναμικά και η φύση της εργασίας αλλάζει. Το φαινόμενο job hopping είναι έντονο. Οι εταιρείες προσλαμβάνουν στελέχη που μπορούν να ανταποκρίνονται σε πολλαπλά επίπεδα και ρόλους, ενώ η εργασία παρέχεται όλο και πιο συχνά από στελέχη που δεν απασχολούνται ως full time εργαζόμενοι. Ο D. Collings θα εξηγήσει τους τρόπους για αποτελεσματική διαχείριση του ταλέντου σε ένα άκρως μεταβαλλόμενο πλαίσιο. Παράλληλα, θα παρουσιάσει:

    α. Τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της επονομαζόμενης gig economy για τη διαχείριση υψηλού επιπέδου ταλέντων.
    β. Τον τρόπο που το employee attrition μπορεί να διαθέσει προστιθέμενη αξία σε έναν οργανισμό.
    γ. Τη διαχείριση των πρώην εργαζομένων ως alumni και την επανεξέταση της αξίας των boomerang hires.

INTERNATIONAL SPEAKER
Nick Thompson
Employer Brand, Social Media & Attraction Manager, Vodafone UK

Ο Nick Thompson είναι Employer Brand, Social Media and Attraction Manager στην Vodafone UK και ένα από τα στελέχη που συμμετείχαν ενεργά στη δημιουργία της νέας digital και social στρατηγικής της εταιρείας. Aπό το 1999 δραστηριοποιείται στον χώρο του recruitment. Τα τελευταία 8 χρόνια εστιάζει σε θέματα μετασχηματισμού, καινοτομίας, recruitment marketing, employer branding, προσέλκυση ταλέντου και δημιουργίας Employee Value Proposition, διατηρώντας παράλληλα το employee experience στο επίκεντρο όλων. Ο ίδιος σπουδαιολογεί την αξία του employer branding δηλώνοντας ότι δεν είναι μόνο ένα tag line στον επαγγελματικό τίτλο ή κάτι που το τμήμα marketing προσφέρει στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού. Αντιθέτως, εντοπίζεται σε κάθε ενέργεια και τα τμήματα ανθρώπινου δυναμικού είναι εκείνα που διαμορφώνουν το περιεχόμενό του.

Στην ομιλία του στο συνέδριο, ο ίδιος θα μας ξεναγήσει στο ταξίδι της δημιουργίας και ενσωμάτωσης «real people» στην social και digital στρατηγική της Vodafone UK. Σε μία διαδραστική παρουσίαση θα αναλύσει τα «real results» που πέτυχαν μέσα από τη συγκεκριμένη διαδικασία, η οποία μάλιστα όπως μας υπόσχεται ο ομιλητής έχει εφαρμογή σε κάθε εταιρεία. Παράλληλα, θα μιλήσει για το ένα και μοναδικό ερώτημα που χρειάζεται να απαντηθεί όταν τα στελέχη HR καλούνται να δημιουργήσουν θετικά αποτελέσματα σε έναν οργανισμό ακόμη και για περίπλοκα θέματα.

Πιο συγκεκριμένα, θα κάνει λόγο για:

  • Βήματα δημιουργίας ενός ισχυρού employer brand και employee value pro-position.
  • Στοχευμένες ενέργειες για Business to Talent (B2T) Marketing.
  • Πρακτικές συμβουλές για βελτίωση του candidate experience.
  • Δημιουργία ενός engaging talent journey.
  • Πώς οι millennials επηρεάζουν ένα talent management program;
  • Εργαλεία και tips για αποτελεσματική προσέλκυση, ενσωμάτωση και διακράτηση του ταλέντου.

FOCUS POINTS
1. H ηγεσία των οργανισμών ανησυχεί περισσότερο για:

  • Την έλλειψη ταλέντων.
  • Τη χρήση της τεχνολογίας στην εργασία.
  • Τη γήρανση του εργατικού δυναμικού.

2. Οι εργαζόμενοι επιθυμούν:

  • Ξεκάθαρο Performance rating.
  • Συγκριτικά στοιχεία της απόδοσής τους με την αντίστοιχη των συναδέλφων τους.
  • Δημιουργία ομαδικών στόχων και ενίσχυση της συνεργατικότητας.
  • Επιπρόσθετα οφέλη και παροχές για τους high performers.

3. 56% επιθυμεί η εταιρεία να τους προσφέρει περισσότερες επιλογές για flexible work.

4. 53% δηλώνει ότι η εταιρεία πρέπει να εστιάσει περισσότερο σε θέματα health & wellbeing.

Πηγή:
Global Talent Trends Study, Mercer