HR PROFESSIONAL - EY: Κλειδί για την κερδοφορία η γεωγραφική κατανομή του ανθρώπινου «ταλέντου»

Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

HR Technology

EY: Κλειδί για την κερδοφορία η γεωγραφική κατανομή του ανθρώπινου «ταλέντου»

2 Μαΐου 2018 | 10:48 Γράφει το HR Pro  Online Team Topics: News,Talent Management

Οι επιχειρήσεις που ευθυγραμμίζουν καλύτερα το γεωγραφικό αποτύπωμα του ανθρώπινου δυναμικού τους με τις ευκαιρίες της αγοράς τείνουν να είναι οι πιο παραγωγικές και κερδοφόρες.

Σύμφωνα με τη νέα έκθεση της EY, «Right people, wrong place?», η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το LinkedIn, οι επιχειρήσεις με διασυνοριακή δραστηριότητα μπορούν να επιτύχουν σημαντικές βελτιώσεις στην απόδοση και την παραγωγικότητά τους, υιοθετώντας μια πιο στρατηγική προσέγγιση ως προς το που τοποθετούν τους ανθρώπους τους. Η έρευνα ανέλυσε 659 επιχειρήσεις σε 11 τομείς, διαπιστώνοντας πως όσες δεν αξιοποιούν σωστά τα στελέχη τους στους αναπτυσσόμενους κλάδους παγκοσμίως, ενδεχομένως αφήνουν ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες αξίας εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων.

Εξετάζοντας συνδυαστικά την τρέχουσα και προβλεπόμενη απόδοση διαφόρων κλάδων από την EY και τα στοιχεία του LinkedIn για περισσότερα από 530 εκατομμύρια μέλη, η έρευνα επιβεβαιώνει και ποσοτικοποιεί τη σημασία της καλύτερης δυνατής ευθυγράμμισης μεταξύ της τοποθέτησης του ανθρώπινου ταλέντου και των ευκαιριών της αγοράς. Για παράδειγμα, οι επιχειρήσεις που βρίσκονταν στο υψηλότερο 25% της κατάταξης ως προς τη βελτίωση της ευθυγράμμισης των δεξιοτήτων με την αγορά μεταξύ 2013 και 2016, πέτυχαν αύξηση κερδών κατά μέσο όρο 7,8% υψηλότερη, από τις επιχειρήσεις στο χαμηλότερο 25%.

Οι επιδόσεις των επιχειρήσεων με έδρα την Ελλάδα ως προς την ευθυγράμμιση του ανθρώπινου ταλέντου με τις αγορές, βρίσκονται ανάμεσα στις χαμηλότερες των χωρών της έρευνας. Αντίστοιχα, η παραγωγικότητα (ΑΕΠ / εργαζόμενοι 2016) είναι χαμηλότερη από τον μέσο όρο. Σε ό,τι αφορά στην ευθυγράμμιση της παλαιότητας και των επιχειρηματικών λειτουργιών, πολλές επιχειρήσεις τοποθετούν τα ανώτερα στελέχη σε παραδοσιακές και ώριμες αγορές, παρά σε χώρες όπου καταγράφονται μεγαλύτερα έσοδα και ευκαιρίες ταχύτερης ανάπτυξης. Η έρευνα κατέγραψε ενδιαφέρουσες τάσεις ως προς τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις κατανέμουν τα ανώτερα στελέχη τους, τα στελέχη πωλήσεων, μάρκετινγκ και έρευνας σε όλο τον κόσμο, με βασικές λειτουργίες συχνά να υπο-εκπροσωπούνται σε κρίσιμες αγορές.

HR Professional Online( 2 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778