HR PROFESSIONAL - Διπλή διάκριση για τη Vodafone

Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

CSR

Διπλή διάκριση για τη Vodafone

18 Σεπτεμβρίου 2017 | 13:56 Γράφει το HR Pro  Online Team Topics: News Σχετικές Εταιρίες: VODAFONE

H Vodafone βραβεύθηκε και φέτος από το Ελληνικό Ινστιτούτο Επιχειρηματικής Ηθικής – ΕΒΕΝ GR για τα προγράμματα Βιώσιμης Ανάπτυξης που εφαρμόζει, λαμβάνοντας για τρίτη συνεχή χρονιά την διάκριση Platinum και για όγδοη φορά τη διάκριση Gold.

Το Platinum Social Environmental Ethical Governance Award απονεμήθηκε στην Vodafone για τις πολιτικές και τα προγράμματα που εφαρμόζει για την Ενδυνάμωση των Γυναικών, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον. Συγκεκριμένα, η εταιρεία παρέχει 16 εβδομάδες πλήρους αμειβόμενης άδειας, για όλες τις γυναίκες που εργάζονται στην εταιρεία, επιπλέον της νόμιμης άδειας λοχείας που προσφέρει η ελληνική νομοθεσία.

Παράλληλα, πρόσφατα ξεκίνησε την υλοποίηση του προγράμματος ReConnect που σχεδιάστηκε για να προσελκύσει ταλαντούχες γυναίκες που έχουν εγκαταλείψει την αγορά εργασίας από 1 έως 5 χρόνια και θα ήθελαν να επιστρέψουν στην εργασία, με καθεστώς πλήρους απασχόλησης ή σε ευέλικτη βάση. Το Gold Social Environmental Ethical Governance Award απονεμήθηκε στην Vodafone για την εφαρμογή πολιτικών και προγραμμάτων που διέπουν το σύνολο της επιχειρηματικής της λειτουργίας και διασφαλίζουν την υπεύθυνη λειτουργία της.

Η Ρούλη Χριστοπούλου, Υπεύθυνη Τμήματος Βιώσιμης Ανάπτυξης και Κοινωνικής Συνεισφοράς της Vodafone Ελλάδας, δήλωσε ενδεικτικά: «Αποτελεί στρατηγική επιλογή η υιοθέτηση πολιτικών ίσων ευκαιριών και ενδυνάμωσης για τις γυναίκες που εργάζονται στην εταιρεία, στηρίζοντας παράλληλα διεθνείς και τοπικές πρωτοβουλίες που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες σε σχέση με την εκπαίδευση, την υγεία, την ασφάλεια και την εργασία».

HR Professional Online( 18 Σεπτεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Employer Branding: Ένας συνεχής «Super Bowl» αγώνας

Οι οργανισμοί ενσωματώνουν όλο και πιο συχνά το employer branding στη φιλοσοφία, αλλά και τη στρατηγική τους. Επενδύουν και υιοθετούν πρακτικές για την ενίσχυση της ταυτότητάς τους ως «εργοδότης επιλογής» και δημιουργούν ακόμη και συγκεκριμένα τμήματα για τη διαχείρισή του, με το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Best Practices
  • HR Events
  • Coaching
  • Leadership
  • HR Survey
  • Employer Branding
  • HR Technology
  • Facility Management

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778