Στην αρχική δημοσίευση του «Brand Doctor», δώσαμε έμφαση στην εικόνα και στην πρώτη εντύπωση. Θα επιμείνουμε σε αυτό δίνοντας χρήσιμες συμβουλές

Ο καθρέφτης τα λέει όλα … και το μήνυμα που του στέλνουμε μάς το «μεταφράζει» σε μία εικόνα, η οποία συνδυάζει την εξωτερική εμφάνιση (ντύσιμο) και τα συναισθήματά μας, εκείνη τη δεδομένη στιγμή. Όταν πρόκειται για επαγγελματικό ντύσιμο δημιουργείστε τη δική σας «μοναδική εικόνα», έχοντας υπόψη ότι η ένδυση αυτή έχει ένα στυλ στο οποίο δεν περιλαμβάνονται μόνο τα ρούχα που σας αρέσουν.

Το επαγγελματικό στυλ δεν είναι μόδα. Χρειάζεται στρατηγική και παίζει σημαντικό ρόλο στην καριέρας σας, τη στιγμή που είναι το πιο δυνατό «εργαλείο» της μη λεκτικής σας επικοινωνίας. Δεν αρκεί να έχετε τα τυπικά χαρακτηριστικά του επιτυχημένου στελέχους αλλά και να το δείχνετε.

Όταν επιλέγετε το επαγγελματικό σας προφίλ ένδυσης να είναι συνυφασμένο με υψηλά επίπεδα, δώστε έμφαση:
• Στην ποιότητα και το σχέδιο του υφάσματος που επιλέγετε
• Επιλέγετε «έξυπνα» ρούχα προσαρμοσμένα στις οικονομικές σας δυνατότητες
• Στο χρώμα εκείνο που ταιριάζει και αναδεικνύει τα χαρακτηριστικά σας (συνδυάστε έως και τρία χρώματα ταυτόχρονα)
• Δημιουργήστε ομάδες ρούχων, συνδυάζοντας 3 με 4 βασικά κομμάτια ανά σεζόν
• Η επιλογή ταγιέρ για τις γυναίκες για δυναμική εμφάνιση είναι όταν συνδυάσει σακάκι με φούστα
• Επιλέξτε το κατάλληλο νούμερο – αυτό που σας κάνει να νοιώθετε άνετα
• Ελέγχετε τις λεπτομέρειες και φροντίστε να μην προκαλείτε
• Αποφύγετε τις υπερβολές σε αξεσουάρ, κοσμήματα, άρωμα, χτένισμα
και πάνω απ’ όλα…
• Παραμείνετε αυθεντικοί!

Προσθέστε το χαμόγελο, τον αέρα της επαγγελματικής επιτυχίας και νοιώστε την αυτοπεποίθηση να διαχέεται στους γύρω σας.

Σας προσκαλώ σε ηλεκτρονική συζήτηση σε περίπτωση που θέλετε να αγγίξουμε λεπτομέρειες που αφορούν την προσωπική σας επαγγελματική ένδυση και επικοινωνήστε: [email protected].