HR PROFESSIONAL - SCAN: 30 Χρόνια Επιτυχημένη πορεία - Ευχαριστημένοι πελάτες

Τρίτη, 16 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

HR Technology

SCAN: 30 Χρόνια Επιτυχημένη πορεία - Ευχαριστημένοι πελάτες

11 Ιανουαρίου 2012 | 12:09 Γράφει το HR Professional  Editor Topics: Συμβουλευτικές Εταιρείες,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

HR Professional: Ποια θα λέγατε ότι είναι τα «δυνατά» σας σημεία; Τι σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό;

Μίκης Πρωτοπαπάς:
Δεν μας αρέσει το ευκαιριακό και το τυχαίο. Δεν επιδιώξαμε ποτέ την γρήγορη ή εύκολη ανάπτυξη. Ό,τι κάνουμε το μελετάμε, το μαθαίνουμε καλά και το κάνουμε καλά με σοβαρότητα και επιχειρηματική ηθική.

Επίσης, το δυνατό σημείο της Scan είναι το ανθρώπινο δυναμικό της και η κουλτούρα της που χαρακτηρίζεται εκτός των άλλων και από αξιοκρατία, εντιμότητα αλλά και ανθρωπισμό. Οι άνθρωποι της Scan συγκροτούν ένα ομοιογενές και δυναμικό σύνολο με εξειδίκευση και πείρα, που αναβαθμίζει συνεχώς τις γνώσεις του μέσα από διαρκή εκπαίδευση και ενημέρωση. Καθώς αναγνωρίζουμε τη μεγάλη σημασία της έγκαιρης και έγκυρης υποστήριξης, λειτουργούμε υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη, ώστε να μπορούμε πιο άμεσα και αποτελεσματικά να απαντήσουμε στις ανάγκες των πελατών μας.

Τέλος, στον τομέα των αντιπροσωπευόμενων λύσεων από Οίκους του εξωτερικού έχουμε επιτύχει να λειτουργούμε σαν προέκταση στην Ελλάδα του οργανισμού των συνεργατών μας, με όλα τα προφανή πλεονεκτήματα που αυτό συνεπάγεται.

HR Professional: Πόσο σας έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση και πώς την διαχειρίζεστε;

Μίκης Πρωτοπαπάς:
Δυστυχώς η κρίση αγγίζει όλους μας. Επηρεάζει ασφαλώς και την εταιρεία μας αλλά ευτυχώς με διαχειρίσιμο τρόπο. Βλέπουμε την κερδοφορία να πιέζεται ασφυκτικά. Το χειρότερο όμως είναι ότι το τοπίο μεταβάλλεται καθημερινά και δεν επιτρέπει ακόμα σοβαρούς σχεδιασμούς και προβλέψεις.

Από την άλλη πλευρά, η οικονομική κρίση μας έχει κάνει πολύ πιο προσεκτικούς. Ελέγχουμε συνεχώς τις δαπάνες μας, κοστολογούμε και προϋπολογίζουμε με μεγαλύτερη ακρίβεια. Προσπαθούμε, επίσης, να δούμε τις ευκαιρίες που προκύπτουν από την κρίση. Έτσι, στον τομέα του HR έχουμε δώσει μεγάλη σημασία σε υποσυστήματα που είναι πια, περισσότερο από ποτέ, απαραίτητα για τους περισσότερους πελάτες μας, όπως για παράδειγμα ο Προϋπολογισμός και η Κοστολόγηση αλλά και το Self Service.

Όλα αποτελούν σημαντικά εργαλεία για τον καλύτερο προγραμματισμό του ανθρώπινου δυναμικού και την ορθολογικότερη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων της επιχείρησης. Απαραίτητα δηλαδή εργαλεία για τη διαχείριση της κρίσης και της αλλαγής.

HR Professional: Πώς η κρίση έχει επηρεάσει τους πελάτες σας;

Μίκης Πρωτοπαπάς:
Η κρίση είναι για όλους, και όλοι έχουν επηρεαστεί σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό. Το μεγαλύτερο μέρος του πελατολογίου μας αποτελείται από μεγάλες εταιρείες πού φαίνεται να αντέχουν περισσότερο.

Δυστυχώς ο κατασκευαστικός κλάδος (εκείνος των νέων έργων) πλήττεται περισσότερο και αυτό έχει επίπτωση στους τομείς δραστηριότητας του parking και του access control. Επίσης, βλέπουμε και ένα σκεπτικισμό και μια συγκράτηση στις επενδύσεις και στον τομέα του HR. Διακρίνουμε πλέον μία σαφή τάση για το «φθηνότερο προϊόν» που δεν λαμβάνει σοβαρά υπόψη τα ποιοτικά χαρακτηριστικά, κάτι που στα ΙΤ προϊόντα είναι καταστροφικό. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι το φθηνό θα αποδειχθεί τελικά πολύ ακριβό.

Επιπλέον, υπάρχει σαφής και σημαντική μετάθεση και, σε κάποιες περιπτώσεις, αθέτηση των συμβατικών οικονομικών υποχρεώσεων των επιχειρήσεων. Η Scan αντιλαμβανόμενη τις διαστάσεις του προβλήματος, προσπαθεί να βρίσκεται πάντα κοντά στους συνεργάτες της με πιο ευέλικτη τιμολογιακή και πιστωτική πολιτική, στο πλαίσιο φυσικά των δυνατοτήτων της.

HR Professional: Φέτος η Scan γιορτάζει τα 30 χρόνια της. Ποια σημεία θεωρείτε ορόσημα και που αποδίδετε την επιτυχημένη πορεία της εταιρείας;

Μίκης Πρωτοπαπάς:
Η ιστορία μας ξεκινάει το 1982, με την ίδρυση της Scan. Ξεκινήσαμε με την ανάπτυξη του προϊόντος MONEY, τη δημοφιλέστερη μέχρι και σήμερα λύση μισθοδοσίας στις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Το 1983 έγινε η πρώτη εγκατάσταση του προϊόντος στην 3Ε. Δύο χρόνια μετά, το MONEY συμπληρώνεται από το TIMER που αυτοματοποιεί όλες τις διαδικασίες ωρομέτρησης.

Η επόμενη δεκαετία ήταν πολύ σημαντική για εμάς, γεμάτη δουλειά και αφοσίωση, καθώς εδραιωνόμαστε στην ελληνική αγορά. Τα προϊόντα μας εξελίσσονται, συμπληρώνονται και ολοκληρώνονται, καθιστώντας μας ηγέτες του τομέα στην αρχή της 10ετίας του 1990 με σημαντικό μερίδιο στις 500 μεγαλύτερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, κατά ICAP, που πλησίαζει το 50%.

Φτάνουμε στο 1996, όπου αποφασίζουμε να «βγούμε από τη πόρτα» του τμήματος Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού πια, πάντα όμως σε τομείς που έχουν σχέση με τον άνθρωπο, εργαζόμενο ή επισκέπτη. Αποφασίζουμε να κινηθούμε μέσω στρατηγικών συνεργασιών με μεγάλους, συνεπείς, καταξιωμένους Οίκους του εξωτερικού που θα μας βοηθήσουν να απαντήσουμε στις απαιτήσεις της ελληνικής αγοράς και που θα είναι κοντά μας συνεχώς με συντήρηση, αναβάθμιση και παραπέρα ανάπτυξη προϊόντων και λύσεων για τους πελάτες μας στην Ελλάδα.

Έτσι, ξεκινάει η στρατηγική μας συνεργασία με τον όμιλο KABA, πρωτοπόρο γερμανοελβετικό όμιλο, που κατέχει ηγετική θέση στην ευρωπαϊκή αγορά στους τομείς ελέγχου πρόσβασης και ασφάλειας, ωρομέτρησης, συστημάτων θυρών και ηλεκτρομηχανικών κλειδαριών.

Λίγα χρόνια μετά, το 2002, ξεκινάει η στρατηγική μας συνεργασία με την γερμανική εταιρεία Scheidt & Bachmann στον τομέα αυτοματοποίησης χώρων στάθμευσης. Σήμερα, κατέχουμε εδώ ένα πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς, καθώς τα περισσότερα από τα νέα parking και αρκετά παλιά που το επιτρέπει η δομή τους, έχουν αυτοματοποιηθεί από τη Scan, πανελλαδικά. Τα τελευταία χρόνια και με στόχο την ολοκλήρωση της γκάμας των προϊόντων και λύσεων που προσφέρουμε στον τομέα ScanAccess, ξεκίνησε η στρατηγική συνεργασία μας με την, επίσης γερμανική εταιρεία, GEUTEBRUCK, στα συστήματα ψηφιακής καταγραφής και εποπτείας (CCTV).

Πριν από 6 περίπου χρόνια παρουσιάζουμε το ScanHRMS, ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού που ξεκίνησε πολύ δυναμικά και έτσι συνεχίζει μέχρι σήμερα. Το προϊόν εμπλουτίζεται και εξελίσσεται διαρκώς και περικλείει όλη τη τεχνογνωσία και την εμπειρία μας των τελευταίων 30 πια χρόνων, με στόχο να καλύπτει με πληρότητα, ευελιξία και αποτελεσματικότητα όλο το φάσμα διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων.

Παράλληλα, αναπτύξαμε και διαθέτουμε, με μεγάλη επιτυχία και την ανεξάρτητη λύση Ωρομέτρησης ScanTIMER.

HR Professional: Υπάρχει κάποια φιλοσοφία, κάποιο «μότο» που χαρακτηρίζει την επιχειρηματική δράση της Scan;

Μίκης Πρωτοπαπάς:
Στα 30 χρόνια λειτουργίας μας τρία στοιχεία μας καθοδηγούν: αξιοπιστία, συνέπεια, συνέχεια. Στόχος μας είναι πάντα να προσφέρουμε αξιόπιστα προϊόντα και λύσεις πληροφορικής που να αποτελούν εργαλεία στα χέρια του πελάτη-συνεργάτη μας και να βελτιώνουν σημαντικά τη καθημερινότητά του. Παράλληλα, να μπορούν τα προϊόντα μας να υποστηρίζουν την παραπέρα ανάπτυξη και την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων πελατών μας.

Δεν είναι τυχαίο πως έχουμε πολύ σημαντικές εγκαταστάσεις με προϊόντα όπως το MONEY που ξεκίνησαν να αναπτύσσονται 30 χρόνια πριν και λειτουργούν άψογα μέχρι σήμερα. Όπως δεν είναι τυχαίο ότι όλα αυτά τα χρόνια χτίσαμε μια σταθερή και πιστή βάση πελατών που συνεχώς μεγαλώνει. Νοιώθουμε υπερήφανοι που τα πληροφοριακά μας συστήματα είναι σήμερα εγκατεστημένα στο 48% των 500 μεγαλύτερων επιχειρήσεων στη χώρα.

Στην περίπτωση συνεργασιών με το εξωτερικό, είναι εντυπωσιακό το ότι οι βασικοί μας συνεργάτες -ΚΑΒΑ, Scheidt & Bachmann, GEUTEBRUCK-, έχουν παρόμοια με εμάς προϊοντικά χαρακτηριστικά: βαθιά γνώση και εμπειρία, αντοχή στο χρόνο, τεχνολογική καταξίωση ή αλλιώς: αξιοπιστία-συνέπεια-συνέχεια.


HR Professional: Ποια θα λέγατε ότι είναι τα «δυνατά» σας σημεία; Τι σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό;

Μίκης Πρωτοπαπάς:
Δεν μας αρέσει το ευκαιριακό και το τυχαίο. Δεν επιδιώξαμε ποτέ την γρήγορη ή εύκολη ανάπτυξη. Ό,τι κάνουμε το μελετάμε, το μαθαίνουμε καλά και το κάνουμε καλά με σοβαρότητα και επιχειρηματική ηθική.

Επίσης, το δυνατό σημείο της Scan είναι το ανθρώπινο δυναμικό της και η κουλτούρα της που χαρακτηρίζεται εκτός των άλλων και από αξιοκρατία, εντιμότητα αλλά και ανθρωπισμό. Οι άνθρωποι της Scan συγκροτούν ένα ομοιογενές και δυναμικό σύνολο με εξειδίκευση και πείρα, που αναβαθμίζει συνεχώς τις γνώσεις του μέσα από διαρκή εκπαίδευση και ενημέρωση. Καθώς αναγνωρίζουμε τη μεγάλη σημασία της έγκαιρης και έγκυρης υποστήριξης, λειτουργούμε υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη, ώστε να μπορούμε πιο άμεσα και αποτελεσματικά να απαντήσουμε στις ανάγκες των πελατών μας.

Τέλος, στον τομέα των αντιπροσωπευόμενων λύσεων από Οίκους του εξωτερικού έχουμε επιτύχει να λειτουργούμε σαν προέκταση στην Ελλάδα του οργανισμού των συνεργατών μας, με όλα τα προφανή πλεονεκτήματα που αυτό συνεπάγεται.

HR Professional: Πόσο σας έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση και πώς την διαχειρίζεστε;

Μίκης Πρωτοπαπάς:
Δυστυχώς η κρίση αγγίζει όλους μας. Επηρεάζει ασφαλώς και την εταιρεία μας αλλά ευτυχώς με διαχειρίσιμο τρόπο. Βλέπουμε την κερδοφορία να πιέζεται ασφυκτικά. Το χειρότερο όμως είναι ότι το τοπίο μεταβάλλεται καθημερινά και δεν επιτρέπει ακόμα σοβαρούς σχεδιασμούς και προβλέψεις.

Από την άλλη πλευρά, η οικονομική κρίση μας έχει κάνει πολύ πιο προσεκτικούς. Ελέγχουμε συνεχώς τις δαπάνες μας, κοστολογούμε και προϋπολογίζουμε με μεγαλύτερη ακρίβεια. Προσπαθούμε, επίσης, να δούμε τις ευκαιρίες που προκύπτουν από την κρίση. Έτσι, στον τομέα του HR έχουμε δώσει μεγάλη σημασία σε υποσυστήματα που είναι πια, περισσότερο από ποτέ, απαραίτητα για τους περισσότερους πελάτες μας, όπως για παράδειγμα ο Προϋπολογισμός και η Κοστολόγηση αλλά και το Self Service.

Όλα αποτελούν σημαντικά εργαλεία για τον καλύτερο προγραμματισμό του ανθρώπινου δυναμικού και την ορθολογικότερη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων της επιχείρησης. Απαραίτητα δηλαδή εργαλεία για τη διαχείριση της κρίσης και της αλλαγής.

HR Professional: Πώς η κρίση έχει επηρεάσει τους πελάτες σας;

Μίκης Πρωτοπαπάς:
Η κρίση είναι για όλους, και όλοι έχουν επηρεαστεί σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό. Το μεγαλύτερο μέρος του πελατολογίου μας αποτελείται από μεγάλες εταιρείες πού φαίνεται να αντέχουν περισσότερο.

Δυστυχώς ο κατασκευαστικός κλάδος (εκείνος των νέων έργων) πλήττεται περισσότερο και αυτό έχει επίπτωση στους τομείς δραστηριότητας του parking και του access control. Επίσης, βλέπουμε και ένα σκεπτικισμό και μια συγκράτηση στις επενδύσεις και στον τομέα του HR. Διακρίνουμε πλέον μία σαφή τάση για το «φθηνότερο προϊόν» που δεν λαμβάνει σοβαρά υπόψη τα ποιοτικά χαρακτηριστικά, κάτι που στα ΙΤ προϊόντα είναι καταστροφικό. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι το φθηνό θα αποδειχθεί τελικά πολύ ακριβό.

Επιπλέον, υπάρχει σαφής και σημαντική μετάθεση και, σε κάποιες περιπτώσεις, αθέτηση των συμβατικών οικονομικών υποχρεώσεων των επιχειρήσεων. Η Scan αντιλαμβανόμενη τις διαστάσεις του προβλήματος, προσπαθεί να βρίσκεται πάντα κοντά στους συνεργάτες της με πιο ευέλικτη τιμολογιακή και πιστωτική πολιτική, στο πλαίσιο φυσικά των δυνατοτήτων της.

HR Professional: Με τα σύγχρονα δεδομένα πώς βλέπετε να διαμορφώνεται η αγορά;

Μίκης Πρωτοπαπάς:
Οποιαδήποτε πρόβλεψη για την μελλοντική πορεία της αγοράς είναι από επισφαλής έως, θα έλεγα, και «μη σοβαρή». Η αγορά είναι αλληλένδετη με τη γενικότερη πορεία της οικονομίας, της χώρας και τη «ψυχολογία». Όλα αυτά είναι σήμερα απρόβλεπτα και ακολουθούν σαφώς καθοδική πορεία. Ελπίζουμε και ευχόμαστε να μη ζήσουμε μια δυσάρεστη γενική κατάρρευση.

HR Professional: Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια; Ποιοι είναι οι στόχοι σας και πώς σχεδιάζετε να τους υλοποιήσετε;

Μίκης Πρωτοπαπάς:
Μέσα στο ρευστό και άσχημο κλίμα που όλοι βιώνουμε, είμαστε αναγκασμένοι όχι απλά να μην επαναπαυόμαστε, αλλά να κάνουμε πολύ περισσότερα προκειμένου να διατηρήσουμε την υγιή κατάσταση της εταιρίας μας και να ενισχύσουμε τις δυνατότητες και προοπτικές της.

Τρεις είναι κυρίως οι άξονες στους οποίους εστιάζουμε:
• Ενίσχυση του οπλοστασίου μας με νέα - συμπληρωματικά κυρίως - προϊόντα και λύσεις που έχουν πλεονεκτήματα στην εποχή της κρίσης,
• Διείσδυση στις μικρότερες επιχειρήσεις (όπου το μερίδιο μας είναι ακόμη μικρό) με τα προϊόντα που προανέφερα αλλά και με τη νέα ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική μας.
• Διερεύνηση των γειτονικών μας αγορών, όπως η Βουλγαρία και σχεδιασμός βημάτων για την δημιουργία προϋποθέσεων τοποθέτησής μας σε αυτές.

Πιστεύουμε πως με την ποιότητα των ανθρώπων μας και με την απαραίτητη αλλά και διαρκή καλύτερη οργάνωση μας θα πετύχουμε τους στόχους μας. Έχουμε προϊόντα και λύσεις που προσφέρουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στις επιχειρήσεις πελάτες μας και τις βοηθούν να πάνε μπροστά. Αναμφισβήτητα αυτό έχει αναγνωρισθεί στα 30 χρόνια της λειτουργίας μας και μας επιτρέπει να προσβλέπουμε με αισιοδοξία στα επόμενα ...30 χρόνια!

 TΟΜΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

 SCAN HR   Πληροφοριακά Συστήματα Διαχείρισης Ανθρώπινου Κεφαλαίου
• Συστήματα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού
• Συστήματα Mισθοδοσίας
• Συστήματα Ωρομέτρησης
 SCANaccess  Συστήματα Ελέγχου Πρόσβασης & Εποπτείας Χώρων και Κτιρίων
• Συστήματα Ελέγχου Πρόσβασης Χώρων και Κτιρίων
• Συστήματα Ψηφιακής Καταγραφής και Εποπτείας (CCTV)
 SCANparking  Συστήματα Αυτοματοποίησης Χώρων Στάθμευσης Αυτοκινήτων
 SCAN SFDC  Συστήματα Συλλογής Στοιχείων & Ελέγχου Παραγωγής

HR Professional (T. 83)
« 1 2 3 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778