HR PROFESSIONAL - Αργυρό Βραβείο για το MSc in Tourism Management του ALBA

Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Training & Development

Αργυρό Βραβείο για το MSc in Tourism Management του ALBA

14 Απριλίου 2015 | 15:34 Γράφει το HR Pro  Online Team Topics: Best Practices,News,Συνεργασίες,Τουρισμός

Την Πέμπτη 12 Μαρτίου στην τελετή των Βραβείων Τουρισμού 2015, το ALBA Graduate Business School at Τhe American College of Greece είχε την τιμή να λάβει Αργυρό Βραβείο στην κατηγορία Branding, Public Relations & People Strategy και πιο συγκεκριμένα στην υποκατηγορία Σύνδεση Εκπαίδευσης & Αγοράς Εργασίας για το MSc in Tourism Management και τη στρατηγική συνεργασία του προγράμματος με το Costa Navarino.

To Βραβείο παρέλαβε η Δρ. Εύη Μπαραλού, Διευθύντρια του προγράμματος MSc in Tourism Management η οποία δήλωσε: «Το βραβείο αυτό σφραγίζει την άριστη συνεργασία με την Costa Navarino, μια συνεργασία που μας έδωσε από την αρχή την πεποίθηση ότι θα μπορέσουμε να σχεδιάσουμε και να προσφέρουμε ως ALBA Graduate Business School at The American College of Greece ένα ακόμη μεταπτυχιακό υψηλής ακαδημαϊκής ποιότητας, αφού σε αυτό διδάσκουν κάποιοι από τους σπουδαιότερους καθηγητές του κόσμου στον κλάδο αυτό, αλλά και ισχυρά συνδεδεμένο με την αγορά εργασίας».

Μαζί με τη Δρ. Ε. Μπαραλού παρέλαβε το βραβείο και η Έλενα Γκίκα, HR Director του Costa Navarino η οποία δήλωσε: «Συμμετέχουμε με πολύ μεγάλο ενθουσιασμό στην υλοποίηση του προγράμματος, το οποίο αποτελεί ένα εξαίρετο και πρωτοποριακό πάντρεμα ακαδημαϊκής και πρακτικής εκπαίδευσης υψηλών προδιαγραφών. Η βράβευση του προγράμματος μας εμψυχώνει να συνεχίσουμε τις προσπάθειες για τον εμπλουτισμό του με ακόμα περισσότερα στοιχεία που θα το καταστήσουν σημείο αναφοράς στην μεταπτυχιακή τουριστική εκπαίδευση σε διεθνές επίπεδο».

HR Professional (T. 119)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Innovation Management: Καινοτομία: Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο

Τα τελευταία χρόνια, ο αυξανόμενος ρυθμός του ψηφιακού κόσμου έφερε την καινοτομία στο προσκήνιο. Στη σύγχρονη πραγματικότητα, η καινοτομία βρίσκεται στο επίκεντρο της ανάπτυξης των επιχειρήσεων. Προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους τους στην αγορά που τους ενδιαφέρει, οι επιχειρήσεις πρέπει να προβλέψουν τόσο τις βιομηχανικές όσο και τις τεχνολογικές αλλαγές. Μέσα από την έρευνα και την επίγνωση αυτών των αλλαγών, μια εταιρεία μπορεί να καινοτομήσει εγκαίρως και να είναι σε τέλεια θέση να αγκα...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Best Practices
  • HR Events
  • Coaching
  • Leadership
  • HR Survey
  • Employer Branding
  • HR Technology
  • Facility Management

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778