Πάνω από 18.500 ώρες εκπαιδευτικών προγραμμάτων προσέφεραν το 2016 τα Public στους εργαζομένους τους, μέσα από το πρόγραμμα «Public School of Retail». Το πρόγραμμα απευθύνεται στους εργαζόμενους στο δίκτυο καταστημάτων και αναπτύσσεται σε διαφορετικές θεματικές, εστιάζοντας στις προϊοντικές κατηγορίες που προσφέρουν τα Public.

Υλοποιείται με σεμινάρια μέσα στα καταστήματα, περιπάτους φωτογραφίας και βιβλίου, e-learning καθώς και βιωματικές εκπαιδεύσεις. Ο Διευθυντής Δικτύου & Πωλήσεων Ελλάδος των Public, Δημήτρης Τσανακαλιώτης, εξηγεί «Πιστεύουμε ότι η εκπαίδευση όλων των ανθρώπων μας στα καταστήματα πρέπει να εμπλουτίζεται διαρκώς, με στόχο τόσο την προσωπική και επαγγελματική τους εξέλιξη όσο και την ενημέρωσή τους για όλες τις νέες τάσεις. Με τον τρόπο αυτό επενδύουμε στο προσωπικό μας, για να μπορεί να συνεχίσει να παρέχει κάθε στιγμή μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης». Το πρόγραμμα συνεχίζεται εμπλουτισμένο και για το 2017.