HR PROFESSIONAL - ΟΟΣΑ: Στο 26% οι μαθητές που μένουν εκτός εκπαίδευσης και εργασίας

Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Training & Development

ΟΟΣΑ: Στο 26% οι μαθητές που μένουν εκτός εκπαίδευσης και εργασίας

18 Σεπτεμβρίου 2018 | 11:42 Γράφει το HR Pro  Online Team Topics: News

Οι Έλληνες μαθητές φαίνεται ότι προτιμούν να εισαχθούν σε κάποιο ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα αντί της τεχνικής εκπαίδευσης, σε ποσοστό υψηλότερο μάλιστα από τα άλλα κράτη της Δύσης.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τη φετινή έκθεση του ΟΟΣΑ με τίτλο «Εκπαίδευση με μια ματιά», οι επτά στους δέκα Έλληνες μαθητές (71%) αποφοιτούν από Γενικά Λύκεια έναντι 22% από τα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ). Ωστόσο, η ανεργία δεν έχει αφήσει αλώβητη καμία κατηγορία πτυχιούχων. Μέσα σε μία δεκαετία (2007-2017), οι δείκτες απασχόλησης έχουν πέσει κατά 12 ποσοστιαίες μονάδες για τους πτυχιούχους ΑΕΙ, κατά 14 ποσοστιαίες μονάδες για τους κατόχους απολυτηρίου Λυκείου, ενώ για τους κατόχους βασικής εκπαίδευσης η πτώση είναι κατά 17 ποσοστιαίες μονάδες.

Παράλληλα, η Ελλάδα διαθέτει και μεγάλο ποσοστό νέων (26%) που βρίσκεται εκτός εκπαίδευσης και εργασίας, μαζί με την Ιταλία και την Ισπανία. Μάλιστα, στην έκθεση επισημαίνεται ότι στην περίπτωση της χώρας μας η κρίση είναι αυτή που έχει αποκλείσει αυτά τα άτομα από την εκπαίδευση και την εργασία. Αναφορά γίνεται και στην υποχρεωτική εκπαίδευση, με τον ΟΟΣΑ να καταγράφει ελαφρώς λιγότερες διδακτικές ώρες για τους μαθητές όλων των βαθμίδων σε σχέση με τα άλλα κράτη-μέλη. Βέβαια, το ίδιο στοιχείο εμφανίζεται σε όλες τις εκθέσεις του ΟΟΣΑ τα τελευταία χρόνια και οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες το αποδίδουν στη συντομότερη λήξη των μαθημάτων ώστε να πραγματοποιηθούν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

HR Professional Online( 18 Σεπτεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Employer Branding: Customization, experiental δράσεις και καινοτομία στο προσκήνιο

Όλο και περισσότερες εταιρείες θέτουν το employer brand τους σε ζήτημα υψηλής προτεραιότητας. Με την συνεχή ανάπτυξη της τεχνολογίας και της ψηφιακής επανάστασης, οι παγκόσμιοι οργανισμοί-ηγέτες στον χώρο τους έχουν αισθητά στρέψει την προσοχή τους στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος με στοιχεία καινοτομίας και ύπαρξης ενός σκοπού. Το γεγονός ότι οι οργανισμοί επενδύουν κυρίως στην προσαρμογή των ενεργειών τους σε τοπικό επίπεδο αντί για την παγκόσμια εφαρμογή πρωτοβουλιών έως τώρα, αποτελεί ακόμα...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Best Practices
  • HR Events
  • Coaching
  • Leadership
  • HR Survey
  • Employer Branding
  • HR Technology
  • Facility Management

Facility Management

Facility Management

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778