HR PROFESSIONAL - KLUEH Human Resources Hellas: Παροχή εξειδικευµένων λύσεων µε ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα

Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Recruitment

KLUEH Human Resources Hellas: Παροχή εξειδικευµένων λύσεων µε ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα

13 Μαρτίου 2013 | 15:02 Γράφει η Αντωνία  Κατσουλιέρη Topics: Employment relation,News

Δημήτρης Ζαρκαλής

Ο Δημήτρης Ζαρκαλής, Managing Director της Klueh Human Resources Hellas, αναλύει τους λόγους που εξασφάλισαν την ανάπτυξη για 5η συνεχή χρονιά, σχολιάζει το νέο νομικό πλαίσιο της Προσωρινής Απασχόλησης και αποκαλύπτει τους στόχους και τις προκλήσεις της φετινής χρονιάς.

Hr Professional: Κλείνοντας τη συνέντευξή μας στο προηγούμενο αφιέρωμα του περιοδικού για τις υπηρεσίες προσωρινής απασχόλησης, μας θέσατε τους στόχους της KLUEH Human Resources για το 2012. Θα θέλατε να μας πείτε αν αυτοί οι στόχοι επιτεύχθηκαν;
Δημήτρης Ζαρκαλής:
Για ακόμη μια χρονιά παρ’ όλη την οικονομική κρίση που ταλανίζει την ελληνική οικονομία, καταφέραμε να διατηρήσουμε την ανοδική πορεία που παρουσιάζει η εταιρεία μας τα τελευταία χρόνια, σε όλους τους οικονομικούς και μη δείκτες.

Ο κύκλος εργασιών μας ξεπέρασε τα 13,4 εκ. ευρώ, ελαφρά υψηλότερος σε σχέση με το 2011, ο δείκτης κερδοφορίας παρουσίασε ομοίως βελτίωση και επιπλέον καταφέραμε να αυξήσουμε σημαντικά τον αριθμό των εργαζομένων μας, παρέχοντας εργασία σε περισσότερους από 2500 χιλιάδες υπαλλήλους διαφόρων ειδικοτήτων. Τα παραπάνω στοιχεία, μας βοήθησαν να διατηρήσουμε τα μεγάλα μερίδια αγοράς που κατέχουμε στον κλάδο των εταιρειών προσωρινής απασχόλησης, παραμένοντας ηγέτιδα δύναμη στο χώρο.

Hr Professional: Μελετώντας κάποιος την πορεία της KLUEH τα τελευταία χρόνια, διαπιστώνει ότι το 2012 ήταν ο πέμπτος χρόνος συνεχούς ανάπτυξης. Που θεωρείτε ότι οφείλετε αυτή η επιτυχία;
Δημήτρης Ζαρκαλής: Το 2008 ήταν η αφετηρία μιας νέας πορείας με συνεχή σταδιακή αύξηση όλων των οικονομικών μεγεθών της εταιρείας. Αυτό οφείλεται κυρίως στη πολύ καλή δουλειά όλης της διοικητικής ομάδας, καθώς καταφέρνουμε να παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, διατηρώντας παράλληλα την ίδια ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική. Με αυτό τον τρόπο, επιτυγχάνουμε όχι μόνο να διατηρήσουμε τους ήδη υπάρχοντες πελάτες μας, αλλά και να προσεγγίσουμε νέους, αυξάνοντας τη δραστηριότητα της εταιρείας μας.

Hr Professional: Ποιο ήταν κύριο χαρακτηριστικό της χρονιάς που πέρασε;
Δημήτρης Ζαρκαλής:
Το 2012 αποτέλεσε μια δύσκολη χρονιά για όλη την ελληνική αγορά. Παρ’ όλα αυτά καταφέραμε αρχικά να διατηρήσουμε, και στη συνέχεια να αναπτύξουμε το πελατολόγιο μας σε κλάδους όπου είχαμε ήδη ισχυρή παρουσία, όπως είναι αυτοί των πετρελαιοειδών, των ξενοδοχειακών μονάδων και των εμπορικών επιχειρήσεων.

Επιπλέον, αναπτυχθήκαμε δυναμικά σε μία αγορά όπου μέχρι πρότινος δεν είχαμε σημαντική παρουσία, την αγορά των τηλεφωνικών κέντρων. Συνάψαμε συμφωνίες με τα μεγαλύτερα αυτή τη στιγμή call center στην Ελλάδα, καθώς βρήκαμε τρόπο να τους παρέχουμε ειδικευμένες λύσεις στις ιδιαιτερότητες εργασίας που είχαν και εκπαιδευμένο προσωπικό που κάλυπτε πλήρως τις ανάγκες τους. Το γεγονός αυτό, μας κάνει να αισιοδοξούμε ότι θα αναπτυχθούμε ακόμα περισσότερο στο συγκεκριμένο κλάδο τη νέα χρονιά.

Hr Professional: Ποια είναι η θέση της KLUEH για τις αλλαγές που έφερε ο νέος νόμος για τις Εταιρείες Προσωρινής Απασχόλησης μετά την ψήφιση του;
Δημήτρης Ζαρκαλής: Το 2001, με την ψήφιση του Ν.2956/2001, αποτέλεσε το έτος έναρξης της διαδρομής του θεσμού της προσωρινής απασχόλησης στην ελληνική Αγορά Εργασίας. Το 2012 αποτέλεσε τον πρώτο σημαντικό σταθμό αυτής της διαδρομής. Οι προσδοκίες όλων των φορέων της αγοράς για εναρμόνιση της Ελληνικής Νομοθεσίας με την Κοινοτική, δυστυχώς δεν επαληθεύτηκαν. Οι αλλαγές που έφερε ο νέος νόμος (Ν 4052/2012) δεν ήταν αυτές που θα βοηθούσαν την περαιτέρω ανάπτυξη του συγκεκριμένου θεσμού.

Οι περισσότεροι περιορισμοί παρέμειναν ως είχαν. Θεωρώ ότι χάθηκε μια ευκαιρία. Παρ’ όλα αυτά όμως προσδοκούμε, μέσα από το συνεχή εποικοδομητικό διάλογο μεταξύ των φορέων, θα γίνουν όλες οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες ώστε να εναρμονιστούμε πλήρως στα κοινοτικά δεδομένα. Αυτή άλλωστε, είναι και η συνολική θέση της Ένωσης των Εταιρειών Προσωρινής Απασχόλησης (ΕΝΙΔΕΑ) στην οποία η Klueh έχει ενεργή συμμετοχή και παρουσία.

Hr Professional: Πώς μπορεί κάποιος ποψήφιος να αναζητήσει εργασία μέσω της εταιρεία σας;
Δημήτρης Ζαρκαλής: Όλοι οι υποψήφιοι μπορούν να επισκέπτονται την ανανεωμένη ιστοσελίδα της εταιρείας μας και να παρακολουθούν άμεσα τις νέες θέσεις εργασίας που ανοίγουν καθημερινά. Επιπλέον, μπορούν να ενημερώνονται και να επικοινωνούν μαζί μας και μέσα από τις νέες σελίδες της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και μέσα από την εγγραφή τους στις υπηρεσίες του newsletter.

Στο σημείο αυτό, θα ήθελα να τονίσω μια επιπλέον παροχή της Klueh Human Resources σε όλους τους άνεργους υποψηφίους που έρχονται καθημερινά στην εταιρεία μας, και αφορά τη σύνταξη του βιογραφικού τους. Μέσω των εξειδικευμένων συμβούλων μας, τους παρέχουμε τη δυνατότητα να διαμορφώσουν το βιογραφικό τους κατάλληλα χωρίς κάποιο κόστος, ώστε να μεγιστοποιήσουμε τις πιθανότητές τους να απορροφηθούν άμεσα από την αγορά εργασίας.

Hr Professional: Τι θα πρέπει να περιμένει ο εργαζόμενος δουλεύοντας στη Klueh;
Δημήτρης Ζαρκαλής:
Σας ανέλυσα προηγουμένως τη φιλοσοφία της εταιρείας μας όσον αφορά τις συνεργασίες μας με τους πελάτες. Παρ‘ όλα αυτά η προσέγγισή μας παραμένει ανθρωποκεντρική και σε αυτή την κατεύθυνση κινούμαστε. Έχουμε καταφέρει να παρέχουμε στους εργαζομένους μας εργασιακή και μισθολογική ασφάλεια παρακάμπτοντας τα όποια προβλήματα ρευστότητας παρουσιάζονται στην ελληνική αγορά.

Επιπλέον, έχουμε επιτύχει σε μεγάλο βαθμό να επανατοποθετούμε εργαζομένους των οποίων είτε έληξε η σύμβασή τους, είτε τελείωσε το έργο στο οποίο εργάζονταν, σε άλλη αντίστοιχη εταιρεία ή κλάδο σύμφωνα πάντα με τα προσόντα και τις απαιτήσεις τους. Το γεγονός αυτό παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια στους εργαζομένους μας και τους κάνει περισσότερο αποδοτικούς.

Hr Professional: Κλείνοντας τη συνέντευξή μας, ποιοι είναι οι στόχοι σας για το 2013;
Δημήτρης Ζαρκαλής: Κάθε νέα χρονιά αποτελεί για μας και μια νέα πρόκληση. Για το 2013 ο στόχος είναι διπλός. Αρχικά στοχεύουμε στην περαιτέρω ισχυροποίηση της εταιρείας στο χώρο των υπηρεσιών απασχόλησης και στη συνέχεια στη διεύρυνση των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω στρατηγικών συνεργασιών.

Hr Professional: Κλείνοντας τη συνέντευξή μας στο προηγούμενο αφιέρωμα του περιοδικού για τις υπηρεσίες προσωρινής απασχόλησης, μας θέσατε τους στόχους της KLUEH Human Resources για το 2012. Θα θέλατε να μας πείτε αν αυτοί οι στόχοι επιτεύχθηκαν;
Δημήτρης Ζαρκαλής:
Για ακόμη μια χρονιά παρ’ όλη την οικονομική κρίση που ταλανίζει την ελληνική οικονομία, καταφέραμε να διατηρήσουμε την ανοδική πορεία που παρουσιάζει η εταιρεία μας τα τελευταία χρόνια, σε όλους τους οικονομικούς και μη δείκτες.

Ο κύκλος εργασιών μας ξεπέρασε τα 13,4 εκ. ευρώ, ελαφρά υψηλότερος σε σχέση με το 2011, ο δείκτης κερδοφορίας παρουσίασε ομοίως βελτίωση και επιπλέον καταφέραμε να αυξήσουμε σημαντικά τον αριθμό των εργαζομένων μας, παρέχοντας εργασία σε περισσότερους από 2500 χιλιάδες υπαλλήλους διαφόρων ειδικοτήτων. Τα παραπάνω στοιχεία, μας βοήθησαν να διατηρήσουμε τα μεγάλα μερίδια αγοράς που κατέχουμε στον κλάδο των εταιρειών προσωρινής απασχόλησης, παραμένοντας ηγέτιδα δύναμη στο χώρο.

Hr Professional: Μελετώντας κάποιος την πορεία της KLUEH τα τελευταία χρόνια, διαπιστώνει ότι το 2012 ήταν ο πέμπτος χρόνος συνεχούς ανάπτυξης. Που θεωρείτε ότι οφείλετε αυτή η επιτυχία;
Δημήτρης Ζαρκαλής: Το 2008 ήταν η αφετηρία μιας νέας πορείας με συνεχή σταδιακή αύξηση όλων των οικονομικών μεγεθών της εταιρείας. Αυτό οφείλεται κυρίως στη πολύ καλή δουλειά όλης της διοικητικής ομάδας, καθώς καταφέρνουμε να παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, διατηρώντας παράλληλα την ίδια ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική. Με αυτό τον τρόπο, επιτυγχάνουμε όχι μόνο να διατηρήσουμε τους ήδη υπάρχοντες πελάτες μας, αλλά και να προσεγγίσουμε νέους, αυξάνοντας τη δραστηριότητα της εταιρείας μας.

Hr Professional: Ποιο ήταν κύριο χαρακτηριστικό της χρονιάς που πέρασε;
Δημήτρης Ζαρκαλής:
Το 2012 αποτέλεσε μια δύσκολη χρονιά για όλη την ελληνική αγορά. Παρ’ όλα αυτά καταφέραμε αρχικά να διατηρήσουμε, και στη συνέχεια να αναπτύξουμε το πελατολόγιο μας σε κλάδους όπου είχαμε ήδη ισχυρή παρουσία, όπως είναι αυτοί των πετρελαιοειδών, των ξενοδοχειακών μονάδων και των εμπορικών επιχειρήσεων.

Επιπλέον, αναπτυχθήκαμε δυναμικά σε μία αγορά όπου μέχρι πρότινος δεν είχαμε σημαντική παρουσία, την αγορά των τηλεφωνικών κέντρων. Συνάψαμε συμφωνίες με τα μεγαλύτερα αυτή τη στιγμή call center στην Ελλάδα, καθώς βρήκαμε τρόπο να τους παρέχουμε ειδικευμένες λύσεις στις ιδιαιτερότητες εργασίας που είχαν και εκπαιδευμένο προσωπικό που κάλυπτε πλήρως τις ανάγκες τους. Το γεγονός αυτό, μας κάνει να αισιοδοξούμε ότι θα αναπτυχθούμε ακόμα περισσότερο στο συγκεκριμένο κλάδο τη νέα χρονιά.

Hr Professional: Ποια είναι η θέση της KLUEH για τις αλλαγές που έφερε ο νέος νόμος για τις Εταιρείες Προσωρινής Απασχόλησης μετά την ψήφιση του;
Δημήτρης Ζαρκαλής: Το 2001, με την ψήφιση του Ν.2956/2001, αποτέλεσε το έτος έναρξης της διαδρομής του θεσμού της προσωρινής απασχόλησης στην ελληνική Αγορά Εργασίας. Το 2012 αποτέλεσε τον πρώτο σημαντικό σταθμό αυτής της διαδρομής. Οι προσδοκίες όλων των φορέων της αγοράς για εναρμόνιση της Ελληνικής Νομοθεσίας με την Κοινοτική, δυστυχώς δεν επαληθεύτηκαν. Οι αλλαγές που έφερε ο νέος νόμος (Ν 4052/2012) δεν ήταν αυτές που θα βοηθούσαν την περαιτέρω ανάπτυξη του συγκεκριμένου θεσμού.

Οι περισσότεροι περιορισμοί παρέμειναν ως είχαν. Θεωρώ ότι χάθηκε μια ευκαιρία. Παρ’ όλα αυτά όμως προσδοκούμε, μέσα από το συνεχή εποικοδομητικό διάλογο μεταξύ των φορέων, θα γίνουν όλες οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες ώστε να εναρμονιστούμε πλήρως στα κοινοτικά δεδομένα. Αυτή άλλωστε, είναι και η συνολική θέση της Ένωσης των Εταιρειών Προσωρινής Απασχόλησης (ΕΝΙΔΕΑ) στην οποία η Klueh έχει ενεργή συμμετοχή και παρουσία.

Hr Professional: Πώς μπορεί κάποιος ποψήφιος να αναζητήσει εργασία μέσω της εταιρεία σας;
Δημήτρης Ζαρκαλής: Όλοι οι υποψήφιοι μπορούν να επισκέπτονται την ανανεωμένη ιστοσελίδα της εταιρείας μας και να παρακολουθούν άμεσα τις νέες θέσεις εργασίας που ανοίγουν καθημερινά. Επιπλέον, μπορούν να ενημερώνονται και να επικοινωνούν μαζί μας και μέσα από τις νέες σελίδες της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και μέσα από την εγγραφή τους στις υπηρεσίες του newsletter.

Στο σημείο αυτό, θα ήθελα να τονίσω μια επιπλέον παροχή της Klueh Human Resources σε όλους τους άνεργους υποψηφίους που έρχονται καθημερινά στην εταιρεία μας, και αφορά τη σύνταξη του βιογραφικού τους. Μέσω των εξειδικευμένων συμβούλων μας, τους παρέχουμε τη δυνατότητα να διαμορφώσουν το βιογραφικό τους κατάλληλα χωρίς κάποιο κόστος, ώστε να μεγιστοποιήσουμε τις πιθανότητές τους να απορροφηθούν άμεσα από την αγορά εργασίας.

Hr Professional: Τι θα πρέπει να περιμένει ο εργαζόμενος δουλεύοντας στη Klueh;
Δημήτρης Ζαρκαλής:
Σας ανέλυσα προηγουμένως τη φιλοσοφία της εταιρείας μας όσον αφορά τις συνεργασίες μας με τους πελάτες. Παρ‘ όλα αυτά η προσέγγισή μας παραμένει ανθρωποκεντρική και σε αυτή την κατεύθυνση κινούμαστε. Έχουμε καταφέρει να παρέχουμε στους εργαζομένους μας εργασιακή και μισθολογική ασφάλεια παρακάμπτοντας τα όποια προβλήματα ρευστότητας παρουσιάζονται στην ελληνική αγορά.

Επιπλέον, έχουμε επιτύχει σε μεγάλο βαθμό να επανατοποθετούμε εργαζομένους των οποίων είτε έληξε η σύμβασή τους, είτε τελείωσε το έργο στο οποίο εργάζονταν, σε άλλη αντίστοιχη εταιρεία ή κλάδο σύμφωνα πάντα με τα προσόντα και τις απαιτήσεις τους. Το γεγονός αυτό παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια στους εργαζομένους μας και τους κάνει περισσότερο αποδοτικούς.

Hr Professional: Κλείνοντας τη συνέντευξή μας, ποιοι είναι οι στόχοι σας για το 2013;
Δημήτρης Ζαρκαλής: Κάθε νέα χρονιά αποτελεί για μας και μια νέα πρόκληση. Για το 2013 ο στόχος είναι διπλός. Αρχικά στοχεύουμε στην περαιτέρω ισχυροποίηση της εταιρείας στο χώρο των υπηρεσιών απασχόλησης και στη συνέχεια στη διεύρυνση των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω στρατηγικών συνεργασιών.


Outsource Evaluation
της Βίβιαν Χρυσαϊτη, Recruitment Specialist, Klueh Human Resources

Η αξιολόγηση απόδοσης των εργαζομένων μιας επιχείρησης ή ενός φορέα αποτελεί βασική υπηρεσία των εταιρειών εύρεσης και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού. Επιστρατεύοντας ειδικευμένα μέσα, τεχνικές και την κατάλληλη τεχνογνωσία, η υπηρεσία αυτή μπορεί να φιλτράρει και να αξιολογήσει  την απόδοση των υπαλλήλων όσον αφορά το αντικείμενο εργασίας  που τους έχει ανατεθεί.

Η αξιολόγηση αυτή, συνήθως δεν αποτελεί μια συνολική εκτίμηση ή ένα γενικό χαρακτηρισμό του εργαζομένου, αλλά αφορά επιμέρους διαστάσεις. Οι διαστάσεις αυτές προκύπτουν από την ανάλυση της εργασίας και σχετίζονται με ξεχωριστές δεξιότητες που πρέπει να επιδείξει ο εργαζόμενος προκειμένου να ανταποκριθεί επαρκώς σε κάθε αρμοδιότητα που περιλαμβάνεται στην εργασία του. Η outsource αξιολόγηση του προσωπικού χρησιμοποιείται με πολλούς τρόπους ώστε να ενθαρρύνει την ανάπτυξη των εργαζομένων.

Παίζει σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της λειτουργιάς της επιχείρησης, στην ενδυνάμωση των εργαζομένων, καθώς επίσης και στον καθορισμό των εναλλακτικών προοπτικών καριέρας, ιδίως αν ληφθούν υπ’ όψιν και οι εκπαιδευτικές τους ανάγκες.

Payroll Οutsourcing
του Γιάννη Χρέμου, Payroll Manager, Klueh Human Resources

Ολοένα και περισσότερες εταιρείες στη Ελλάδα αποφασίζουν να αναθέσουν τη διαχείριση της μισθοδοσίας τους σε εξωτερικούς συνεργάτες καθώς αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει μια τέτοια επιλογή. Η παροχή των μισθών των εργαζομένων στην ώρα τους και χωρίς λάθη, αποτελεί μια κρίσιμη λειτουργία όλων των επιχειρήσεων.

Επειδή η μισθοδοσία είναι η πιο ορατή εσωτερική επιχειρηματική διαδικασία, η ακριβής, αποτελεσματική και σωστή διαχείριση της, αποτελεί θεμελιώδη λίθο της εταιρικής επιτυχίας και είναι σημαντικός παράγοντας της αύξησης της ικανοποίησης των εργαζομένων.Οι βασικοί λόγοι που οδηγούν τις επιχειρήσεις σε μια επιλογή outsourcing payroll είναι οι εξής:

- Επιτρέπει στις εταιρείες να μοιράζονται τον όγκο εργασίας με τον εξωτερικό πάροχο της υπηρεσίας με τέτοιο τρόπο ώστε να διευκολύνονται ή ακόμα και να τον αναθέτουν εξ’ ολοκλήρου ανάλογα με τις απαιτήσεις της δουλειάς.
- Μειώνει σημαντικά το κόστος καθώς δεν χρειάζεται να απασχολούνται πλήρως κάποιοι εργαζόμενοι για μια δραστηριότητα που έχει μόνο κάποιες μέρες του μήνα μεγάλο φόρτο εργασίας.
- Παρέχει στις επιχειρήσεις πρόσβαση σε εξειδικευμένες παραμέτρους της μισθοδοσίας που οι εσωτερικοί υπάλληλοι μπορεί να μην διαθέτουν.
- Διασφαλίζει ότι οι εταιρείες είναι άμεσα ενημερωμένες για όλες τις εξελίξεις και τους κανονισμούς, χωρίς να χρειάζεται να επενδύουν σε εκπαίδευση ανθρώπων ή στην αγορά νέων λογισμικών.
- Επιτρέπει στα στελέχη να επικεντρώνουν τις προσπάθειές τους στον πυρήνα των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, γεγονός εξόχως σημαντικό στη σύγχρονη πραγματικότητα.

Η Προσωρινή Απασχόληση στην ελληνική αγορά
του Δημήτρη Σολδάτου, HR Business Consultant, Klueh Human Resources

Μέσα σε ένα έντονα αβέβαιο οικονομικά και εργασιακά περιβάλλον, η αντίληψη τόσο των επιχειρήσεων, όσο και των εργαζομένων για την έννοια της προσωρινής απασχόλησης αλλάζει. Η ελληνική αγορά, συγκλίνοντας στα ευρωπαϊκά πρότυπα, αντιμετωπίζει, πλέον, θετικά τiς εταιρείες του κλάδου που αναλαμβάνουν την εύρεση και διαχείριση των κατάλληλων εργαζομένων, ώστε να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες των εταιρειών πελατών τους.

Από την πλευρά των επιχειρήσεων κάμπτεται η όποια αμφισβήτηση για την αποδοτικότητα του προσωρινά απασχολούμενου προσωπικού και η αμφιβολία για τη συνέχιση της ομαλής λειτουργίας της επιχείρησής τους, καθώς τις περισσότερες φορές διαπιστώνεται μέγιστη απόδοση στην παραγωγή έργου και ταυτόχρονη ελάφρυνσή τους από χρονοβόρες και γραφειοκρατικές διαδικασίες. Επιπλέον, οι εργαζόμενοι που επιλέγουν να εργαστούν μέσω εταιρειών προσωρινής απασχόλησης, διαπιστώνουν ότι, ενώ η εργασία τους ανταποκρίνεται στα προσόντα και τις απαιτήσεις τους, δεν θίγονται τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματά τους.

Σε πολλές, μάλιστα, περιπτώσεις χαίρουν ευνοϊκότερων συνθηκών από τους μόνιμους εργαζόμενους στην επιχείρηση, στην οποία εργάζονται. Παράλληλα, σύμφωνα με τελευταίες έρευνες, περίπου το 1/3 των προσωρινά απασχολούμενων εργαζομένων θα απορροφηθεί, τελικά, από την επιχείρηση, στην οποία εργάστηκε και από τα εναπομείναντα 2/3,  οι μισοί θα ξανά εργαστούν μέσω της ίδιας εταιρείας προσωρινής απασχόλησης, στον ίδιο ή σε άλλον έμμεσο εργοδότη. Το γεγονός αυτό μειώνει την ανασφάλεια των εργαζομένων και ενισχύει τις προοπτικές τους όσον αφορά το εργασιακό τους μέλλον.

Συμπερασματικά, καθίσταται σαφές ότι η προσωρινή απασχόληση στην Ελλάδα αποτελεί πλέον μια win-win επιλογή για όλους τους φορείς που συμμετέχουν, καθώς προσφέρει συγκριτικά πλεονεκτήματα τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για τους ίδιους τους εργαζομένους.

HR Professional (T. 96)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778