Ως κορυφαία εταιρεία στην «Εξυπηρέτηση Πελατών Online» αναδείχτηκε η Epsilon Net στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2014.

Σημειώνεται ότι η Epsilon Net είναι η μοναδική εταιρεία software η οποία κατορθώνει και διακρίνεται για 3η συνεχόμενη χρονιά συναγωνιζόμενη μάλιστα στην κατηγορία «Μεγάλες Εταιρείες» όπου δεσπόζουν τα ισχυρότερα ονόματα εταιρειών, όπως: ΟΤΕ, Cosmote, Vodafone, Public κ.λπ. Το εύρος της διάκρισης της η Epsilon Net ενισχύεται ακόμη περισσότερο και από το γεγονός ότι η εταιρεία ήταν φιναλίστ και στην κατηγορία «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Μεγάλης Ομάδας», ενώ η Βασιλική Αναγνώστου, Γενική Διευθύντρια της Epsilon Net κατατάχθηκε ανάμεσα στους τρεις καλύτερους Μάνατζερς της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας.

Στη βραδιά της απονομής των βραβείων, η Β. Αναγνώστου κατά την παραλαβή του βραβείου αφιέρωσε το βραβείο στους 300 και πλέον εργαζόμενους της Epsilon Net και δήλωσε: «είμαι πολύ περήφανη και συγκινημένη για τη βράβευση που έγινε και ιδιαίτερα σε μια τόσο σημαντική κατηγορία που είναι άμεσα συνδεδεμένη με την καινοτομία και την εξέλιξη στη Εξυπηρέτηση Πελατών. Άλλωστε, η Epsilon Net κατατάσσεται σήμερα στις μεγάλες εταιρείες της πληροφορικής έχοντας υλοποιήσει σημαντικές και πρωτοποριακές επενδύσεις στην τεχνολογία, στην καινοτομία υποστήριξης πελατών, σε νέες υπερσύγχρονες κτιριακές εγκαταστάσεις και, το κυριότερο, στην αύξηση του ανθρωπίνου δυναμικού που για το 2014 ξεπέρασε το 35%».