H Deloitte διοργάνωσε εκδήλωση για την παρουσίαση των ελληνικών ευρημάτων της έρευνας «Οι τάσεις στο χώρο του Ανθρώπινου Δυναμικού» την Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016 στο Αμφιθέατρο Μαρούσι Πλάζα στο Μαρούσι.

Την εκδήλωση παρακολούθησαν περισσότερα από 140 στελέχη ανθρώπινου δυναμικού από όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους. Ο Πέτρος Μίχος, επικεφαλής των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Ανθρώπινων Πόρων της Deloitte παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας όπως διαμορφώθηκαν χάρη στην συμμετοχή περισσότερων από 7.000 επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού σε 130 χώρες Η έρευνα Human Capital Trends της Deloitte είναι η μόνη η οποία εξετάζει ατομικά και την Ελλάδα, χάρη στη μεγάλη συμμετοχή Ελλήνων HR Directors σε αυτή. Τόσο στην Ελλάδα, όσο και παγκοσμίως οι τρεις πιο σημαντικές τάσεις που θα απασχολήσουν τα στελέχη του ανθρώπινου δυναμικού το 2016 είναι:

1. Ο ανασχεδιασμός της οργανωσιακής δομής με το 92% των ερωτηθέντων παγκοσμίως να το θεωρούν πολύ σημαντικό ζήτημα και το 95% στην Ελλάδα. Οι εταιρείες εξετάζουν προσεκτικά και διορθώνουν την οργανωσιακή τους δομή, απομακρύνονται από τα ιεραρχικά, λειτουργικά επιχειρησιακά μοντέλα και στρέφονται προς διαλειτουργικά δίκτυα ομάδων σε μια προσπάθεια να γίνουν πιο ευέλικτες να συνεργάζονται καλύτερα και να θέτουν στο επίκεντρο τον πελάτη.
2. Η επένδυση στην ανάπτυξη ηγεσίας με το 89% των ερωτηθέντων να το αξιολογεί ως πολύ σημαντικό ζήτημα παγκοσμίως και το 93% στην Ελλάδα. H παραδοσιακή πυραμίδα διοίκησης δεν παράγει ηγέτες αρκετά γρήγορα. Για να ανταποκριθούν σε αυτό το ζήτημα, η μεγάλη πλειονότητα των στελεχών δηλώνει ότι η ενδυνάμωση, η αναδιαμόρφωση και η βελτίωση της ηγεσίας του οργανισμού αποτελούν σημαντική προτεραιότητα για τον ερχόμενο χρόνο.
3. Η πρόκληση της εταιρικής κουλτούρας την οποία ξεχωρίζει το 86% των ερωτηθέντων παγκοσμίως ως πολύ σημαντική και το 89% στην Ελλάδα. Η εταιρική κουλτούρα, η οποία δεν είναι άλλο από το «πώς δουλεύουν εδώ τα πράγματα», όταν εναρμονίζεται με τις αξίες της εταιρίας, προσελκύει δυναμικό το οποίο μοιράζεται τις ίδιες αυτές αξίες και κατ’ επέκταση βοηθά τις εταιρίες να κινητοποιούν τους ανθρώπους τους και έτσι καταφέρνουν να τους εμπνέουν δέσμευση και να τους διατηρούν.