HR PROFESSIONAL - Η γυναικεία επιχειρηματικότητα ευδοκιμεί στις ανεπτυγμένες οικονομίες

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

People Management

Η γυναικεία επιχειρηματικότητα ευδοκιμεί στις ανεπτυγμένες οικονομίες

13 Μαρτίου 2018 | 12:00 Γράφει το HR Pro  Online Team Topics: Leadership,News,Έρευνες

Σύμφωνα με τη φετινή, δεύτερη έκδοση του Δείκτη της Mastercard «Mastercard Ιndex of Women Entrepreneurs», η γυναικεία επιχειρηματικότητα φαίνεται να ευδοκιμεί περισσότερο στις οικονομίες που έχουν ήδη σημειώσει ανάπτυξη, παρά στις αναπτυσσόμενες.

Αυτό συμβαίνει, κατά κύριο λόγο, διότι οι γυναίκες στις ανεπτυγμένες αγορές έχουν καλύτερη πρόσβαση σε πόρους και σε μία σειρά άλλων, σημαντικών παραγόντων: κεφάλαια, χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες και ακαδημαϊκά προγράμματα. Παράλληλα, ο Δείκτης της Mastercard υποδηλώνει ότι οι ευκαιρίες για επιχειρηματική δραστηριότητα δεν είναι πάντα άμεσα συνδεδεμένες με την οικονομική ανάπτυξη της κάθε αγοράς. Σε αναπτυσσόμενες οικονομίες, οι γυναίκες στρέφονται στη δημιουργία μιας επιχείρησης  λόγω της ανάγκης για επιβίωση, παρά την έλλειψη πρόσβασης σε κεφάλαια, χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες και τη σχετική εκπαίδευση. Παράδειγμα αποτελεί η Γκάνα, όπου οι γυναίκες καταλαμβάνουν ένα εντυπωσιακό ποσοστό στο σύνολο των επιχειρηματιών της χώρας. Σημειώνεται ότι ο Δείκτης της Mastercard παρακολουθεί και καταγράφει την πρόοδο και την επιτυχία των γυναικών επιχειρηματιών σε 57 αγορές, καλύπτοντας πέντε γεωγραφικές περιοχές: Ασία-Ειρηνικό, Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Μέση Ανατολή & Αφρική και Βόρεια Αμερική.

HR Professional Online( 13 Μαρτίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Employer Branding: Customization, experiental δράσεις και καινοτομία στο προσκήνιο

Όλο και περισσότερες εταιρείες θέτουν το employer brand τους σε ζήτημα υψηλής προτεραιότητας. Με την συνεχή ανάπτυξη της τεχνολογίας και της ψηφιακής επανάστασης, οι παγκόσμιοι οργανισμοί-ηγέτες στον χώρο τους έχουν αισθητά στρέψει την προσοχή τους στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος με στοιχεία καινοτομίας και ύπαρξης ενός σκοπού. Το γεγονός ότι οι οργανισμοί επενδύουν κυρίως στην προσαρμογή των ενεργειών τους σε τοπικό επίπεδο αντί για την παγκόσμια εφαρμογή πρωτοβουλιών έως τώρα, αποτελεί ακόμα...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Best Practices
  • HR Events
  • Coaching
  • Leadership
  • HR Survey
  • Employer Branding
  • HR Technology
  • Facility Management

Facility Management

Facility Management

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778