HR PROFESSIONAL - Φραγκίσκη Μελίσσα, Vodafone Ελλάδας | Ένα καλύτερο μέλλον για όλους!

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

People Management

Φραγκίσκη Μελίσσα, Vodafone Ελλάδας | Ένα καλύτερο μέλλον για όλους!

11 Ιουνίου 2018 | 09:09 Γράφει το HR Pro  Online Team Topics: Best Practices,Digital Transformation,Employer Branding,HR Practices,HR Strategy,HR Trends,Leadership,Organizational Change,Organizational Culture

Η Vodafone Ελλάδας μεταλλάσσεται από έναν πάροχο τηλεπικοινωνιών σε έναν ολοκληρωμένο πάροχο υπηρεσιών επικοινωνίας και ψυχαγωγίας. Η Φ. Μελίσσα μιλά για το πως το HR συμβάλλει σε αυτό.

    HRforward: Ποια είναι η στρατηγική της εταιρείας σας ως προς τη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού;

Φραγκίσκη Μελίσσα:
Στην Vodafone, αποστολή μας είναι μέσα από τις τεχνολογίες αλλά και τα προϊόντα μας να «συνδέουμε» τους ανθρώπους, ώστε να μπορούν να ζουν καλύτερα σήμερα και στο μέλλον. Για αυτό και ως Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού, έχουμε αναπτύξει μια στρατηγική που εστιάζει στην καλλιέργεια των κατάλληλων δεξιοτήτων για το μέλλον, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, αλλά και επενδύοντας σημαντικά κονδύλια στην εκπαίδευση και ανάπτυξη. Στόχος μας είναι να αναδειχθούμε σε ένα από τα καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα στην Ελλάδα.

Προς αυτή την κατεύθυνση επενδύουμε στην ανάδειξη του εργασιακού brand της Vodafone, μιας εταιρείας όπου κάθε εργαζόμενος μπορεί να είναι ο εαυτός του, μπορεί να εξελιχθεί επαγγελματικά και να αναδείξει το ταλέντο του, να απασχοληθεί σε ρόλους διαφορετικούς και καινοτόμους, ρόλους που μπορεί σήμερα να μην υπάρχουν αλλά διαμορφώνονται με βάση τις ραγδαίες εξελίξεις που φέρνουν οι νέες τεχνολογίες.

Εργαζόμαστε επίσης με στόχο να προσφέρουμε ένα υγιές και λειτουργικό εργασιακό περιβάλλον στο οποίο οι άνθρωποι αντιμετωπίζονται με σεβασμό και αξιοπρέπεια, παρέχονται ίσες ευκαιρίες, ευελιξία και ισορροπία στην οικογενειακή και επαγγελματική ζωή. Τέλος, είμαστε περήφανοι για τη συνεισφορά μας στη διαμόρφωση μιας βιώσιμης κοινωνίας, μέσα από πρακτικές που ενδυναμώνουν τον ρόλο της γυναίκας και καλλιεργούν δεξιότητες στους νέους αλλά και τα προγράμματα κοινωνικής συνεισφοράς που υλοποιούμε στην Ελλάδα μέσα από το Ίδρυμα Vodafone.

    HRf.: Ποιες είναι οι προτεραιότητές σας για το 2018;

Φ. Μ.:
Η Vodafone έχει μπει ήδη σε μια νέα εποχή. Μεταλλάσσεται από έναν πάροχο τηλεπικοινωνιών σε έναν ολοκληρωμένο πάροχο υπηρεσιών επικοινωνίας και ψυχαγωγίας που δρα καταλυτικά στη διαμόρφωση ενός καλύτερου μέλλοντος για όλους. Την περίοδο αυτή εφαρμόζουμε προγράμματα ψηφιακού μετασχηματισμού (digital transformation) δίνοντας έμφαση στη βέλτιστη εξυπηρέτηση του πελάτη, στη διάθεση καινοτόμων υπηρεσιών στην αγορά, στη βελτιστοποίηση διαδικασιών και στην υιοθέτηση νέων ομάδων εργασίας (agile teams). Δίνουμε προτεραιότητα στους εργαζόμενους της πρώτης γραμμής, υλοποιούμε προγράμματα για την ενδυνάμωση και ενίσχυση των δεξιοτήτων τους, ενώ ταυτόχρονα αναγνωρίζουμε με ανταγωνιστικές παροχές αυτούς που αποδίδουν καλύτερα. Παράλληλα, προτεραιότητά μας για το 2018, είναι η εισαγωγή μιας νέας μεθοδολογίας αξιολόγησης των εργαζομένων, που δίνει πολύ μεγαλύτερη έμφαση στην ανάδραση και στην εξέλιξη τους μέσα από διαδικασίες mentoring και εκπαίδευσης, ξεφεύγοντας από τις στερεοτυπικές πρακτικές του παρελθόντος. Τέλος, εξακολουθούμε να δίνουμε έμφαση και σε πολιτικές που ενισχύουν τη διαφορετικότητα στην εταιρεία μας.

    HRf.: Μέσα από ποιες επενδύσεις/δράσεις σχεδιάζετε να τις επιτύχετε;

Φ. Μ.:
Ξεκινάμε την εφαρμογή ενός σημαντικού επενδυτικού πλάνου για την υλοποίηση της στρατηγικής μας. Διπλασιάζουμε τον προϋπολογισμό για την εκπαίδευση των εργαζομένων μας, ενώ επενδύουμε στην υλοποίηση νέων ηλεκτρονικών εργαλείων που βελτιώνουν σημαντικά την καθημερινότητά τους. Επίσης, εφαρμόζουμε καινοτόμα προγράμματα που απευθύνονται στους νέους, δίνοντας τους τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά την Vodafone και τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες που συνεισφέρουν στον επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων από τη σχολική κιόλας ηλικία μέχρι και τα χρόνια φοίτησής τους στο πανεπιστήμιό τους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να εξελιχθούν και να αναδειχθούν ως εργαζόμενοι σε ένα διεθνές και ανταγωνιστικό περιβάλλον.

    HRf.: Ποιες τάσεις και εξελίξεις πιστεύετε ότι θα επηρεάσουν άμεσα το HR;

Φ. Μ.:
Ζούμε στην εποχή της διαφάνειας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι πρακτικές μας κρίνονται καθημερινά, οι εργαζόμενοι μπορούν να εκφραστούν πιο ανοιχτά και ελεύθερα, ενώ η εργασιακή μας ζωή είναι πλέον ορατή στον εξωτερικό κόσμο. Αυτές οι τάσεις επηρεάζουν άμεσα τη λειτουργία μας, που σημαίνει ότι είναι απαραίτητο να ανταποκρινόμαστε γρήγορα στις εξελίξεις, και να αφουγκραζόμαστε τις νέες ανάγκες των εργαζομένων μας. Στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης, του ψηφιακού μετασχηματισμού, χαρακτηριστικά όπως η ευελιξία, η αυτονομία, η εμπιστοσύνη και η συνεργασία αναδεικνύονται πολύ σημαντικά, ειδικά όταν μιλάμε για έναν οργανισμό που κοιτά στο μέλλον, εξελίσσεται και βελτιώνεται σε πολλαπλά επίπεδα.

Στο πλαίσιο αυτό, η δική μας προσπάθεια εστιάζει στην ενδυνάμωση των εργαζομένων ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις που προανέφερα. Δεσμευόμαστε να είμαστε δίπλα στους εργαζομένους, στους πελάτες μας και στις τοπικές κοινωνίες όπου δραστηριοποιούμαστε, ως συνοδοιπόροι σε έναν κόσμο που αλλάζει διαρκώς προς το καλύτερο μέσα από την τεχνολογία. Και πιστεύουμε ότι έχουμε μπροστά μας ένα συναρπαστικό μέλλον με πολύ καλύτερες προοπτικές για όλους.

Το κείμενο υπογράφει η Φραγκίσκη Μελίσσα, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, Vodafone Ελλάδας, για τις ανάγκες της ειδικής έκδοσης HRforward 2018.

HR Professional Online( 11 Ιουνίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778