HR PROFESSIONAL - Σεμινάριο εξυπηρέτησης πελατών με τους C. Daffy και J. Tschohl

Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

People Management

Στην Κύπρο

Σεμινάριο εξυπηρέτησης πελατών με τους C. Daffy και J. Tschohl

2 Οκτωβρίου 2018 | 17:13 Γράφει το HR Pro  Online Team Topics: Conferences,News

Στις 24 Οκτωβρίου παρουσιάζεται στο Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία της Λευκωσίας, ένα ολοήμερο executive seminar για την εξυπηρέτηση πελατών με θέμα «Building Organizations with Service Culture, Focusing on Customer Experience and Business Outcomes», όπου οι σύνεδροι θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν με ποιον τρόπο θα καλλιεργήσουν στην επιχείρησή τους κουλτούρα άριστης εξυπηρέτησης και ποια είναι τα πολλαπλά οφέλη από την ενσωμάτωσή της σε κάθε διαδικασία και δράση.

Εισηγητές του executive seminar που αναμένεται να συγκεντρώσει την αφρόκρεμα των στελεχών εξυπηρέτησης πελατών της Κύπρου, είναι δυο κορυφαίοι Thought Leaders του Customer Service: ο Βρετανός Chris Daffy και ο Αμερικανός John Tschohl. Ο C. Daffy είναι ιδρυτής του Academy of Service Excellence και της online κοινότητας «The Customer Loyalty Club» ο οποίος έχει συνεργαστεί με εταιρείες όπως BBC, BAE Systems, DHL, The Dorchester, Microsoft, Pizza Express, Όμιλος ΟΤΕ, Toyota και Xerox.

Ο J. Tschohl έχει αναγνωρισθεί ως «Customer Service Guru» από τα περιοδικά Time, Entrepreneur και Forbes, καθώς και από την εφημερίδα USA Today. Στο χαρτοφυλάκιό του περιλαμβάνονται πολυεθνικές όπως 3M Medical, Coca Cola, DHL Express, FedEx, Hertz, Metro Bank, Motorola, Pennzoil, Pizza Hut, Sheraton και Texaco. Το συνέδριο συνδιοργανώνεται από την Boussias Communications και τον εκδοτικό όμιλο ΔΙΑΣ. Πληροφορίες: www.customerserviceguruday.com

HR Professional Online( 2 Οκτωβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

SHRM: Η «βασίλισσα» στη σκακιέρα της εταιρικής στρατηγικής

Οι άνθρωποι είναι το πλέον πολύτιμο asset οποιουδήποτε οργανισμού. Και αυτό γιατί συμβάλλουν -μεμονωμένα και συλλογικά- στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων. Όμως, σε μία εποχή ταχύτατων αλλαγών όπως αυτή που διανύουμε, πώς μία εταιρεία σχεδιάζει και προβαίνει σε στρατηγικής σημασίας επιλογές σε ό,τι αφορά στο ανθρώπινο δυναμικό της ώστε να ωθήσει τον οργανισμό στην επίτευξη των στόχων του;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Best Practices
  • HR Events
  • Coaching
  • Leadership
  • HR Survey
  • Employer Branding
  • HR Technology
  • Facility Management

Facility Management

Facility Management

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778