HR PROFESSIONAL - KPMG: Διχασμένη η κοινότητα της ΔΑΔ για τον ψηφιακό μετασχηματισμό

Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

People Management

KPMG: Διχασμένη η κοινότητα της ΔΑΔ για τον ψηφιακό μετασχηματισμό

4 Δεκεμβρίου 2018 | 17:40 Γράφει το HR Pro  Online Team Topics: Digital Transformation,News,Έρευνες Σχετικές Εταιρίες: KPMG

Διχασμένη παρουσιάζεται η κοινότητα του Ανθρώπινου Δυναμικού αναφορικά με την αναγκαιότητα να οδηγηθεί η Διεύθυνση Ανθρωπίνου Δυναμικού στην επόμενη ημέρα, σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα της KPMG International με τίτλο «The Future of HR 2019: In the Know or In the No», στην οποία συμμετείχαν πάνω από 1.200 υψηλόβαθμα στελέχη ΔΑΔ.

Ενδεικτικά, ενώ μερικά υψηλόβαθμα στελέχη ΔΑΔ αξιοποιούν με σιγουριά τους πόρους και τις πληροφορίες που θα μετασχηματίσουν το Ανθρώπινο Δυναμικό (ΑΔ) και θα δώσουν προστιθέμενη αξία στην επιχείρηση, ένα πολύ μεγαλύτερο τμήμα λιγότερο σίγουρων στελεχών είτε έχει υιοθετήσει μια προσέγγιση αναμονής, είτε παραμένει αδρανές. Με βάση τα βασικά ευρήματα της μελέτης, μόνο το 40% των υψηλόβαθμων στελεχών ΑΔ ανέφερε ότι έχει ήδη καταρτίσει σχέδιο ψηφιακού μετασχηματισμού, το 70% αναγνωρίζει την ανάγκη για μετασχηματισμό του ΑΔ, αλλά μόνο το 37% νιώθει αρκετά σίγουρο για την δυνατότητα της ΔΑΔ να μετασχηματιστεί. Το 42% συμφωνεί επίσης ότι η προετοιμασία του HR για ένα μέλλον που θα συμπεριλαμβάνει την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει η ΔΑΔ μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

Παράλληλα, η μελέτη καταδεικνύει ότι οι λειτουργίες της ΔΑΔ που υποβάλλονται σήμερα σε ψηφιακό μετασχηματισμό (ή που τον ολοκλήρωσαν πρόσφατα) θεωρούν την έλλειψη δεξιοτήτων (51%) και την έλλειψη πόρων (43%) ως τα βασικά εμπόδια στην προώθηση του μετασχηματισμού. Τέλος, η εταιρική κουλτούρα θεωρείται ένα μεγάλο εμπόδιο προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό, σύμφωνα με το 41% των ερωτηθέντων. Σχεδόν ένας τους τρεις (35%) δήλωσε ότι η τρέχουσα κουλτούρα της εταιρείας του είναι περισσότερο προσανατολισμένη στην υλοποίηση των καθηκόντων και των διαδικασιών, παρά στην καινοτομία ή σε πρωτοποριακές διαδικασίες.

HR Professional Online( 4 Δεκεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Employer Branding: Customization, experiental δράσεις και καινοτομία στο προσκήνιο

Όλο και περισσότερες εταιρείες θέτουν το employer brand τους σε ζήτημα υψηλής προτεραιότητας. Με την συνεχή ανάπτυξη της τεχνολογίας και της ψηφιακής επανάστασης, οι παγκόσμιοι οργανισμοί-ηγέτες στον χώρο τους έχουν αισθητά στρέψει την προσοχή τους στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος με στοιχεία καινοτομίας και ύπαρξης ενός σκοπού. Το γεγονός ότι οι οργανισμοί επενδύουν κυρίως στην προσαρμογή των ενεργειών τους σε τοπικό επίπεδο αντί για την παγκόσμια εφαρμογή πρωτοβουλιών έως τώρα, αποτελεί ακόμα...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Best Practices
  • HR Events
  • Coaching
  • Leadership
  • HR Survey
  • Employer Branding
  • HR Technology
  • Facility Management

Facility Management

Facility Management

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778