HR PROFESSIONAL - Edenred: Στόχος μας η συνεχής ανάπτυξη σύγχρονων και καινοτόμων λύσεων

Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

HR Technology

Edenred: Στόχος μας η συνεχής ανάπτυξη σύγχρονων και καινοτόμων λύσεων

23 Ιουνίου 2017 | 09:36 Γράφει η Αντωνία  Κατσουλιέρη Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Γιάννης Κολοβός, Διευθύνων Σύμβουλος, Edenred

Ο Γιάννης Κολοβός, Διευθύνων Σύμβουλος της Edenred, μιλάει αποκλειστικά στο HR Professional για τις αλλαγές που φέρνει η ψηφιακή εποχή, για τα 20 χρόνια παρουσίας της εταιρείας στην ελληνική αγορά και για το νέο μοντέλο διαχείρισης εταιρικών εξόδων που έχουν δημιουργήσει ανταποκρινόμενοι στις σύγχρονες ανάγκες τόσο των οργανισμών όσο και των ανθρώπων τους.

HR Professional: Εδώ και δύο δεκαετίες η Edenred, πρωτοπόρος στον κλάδο της, θέτει στο επίκεντρο των δράσεών της τον άνθρωπο. Πώς εξελίσσεστε καθημερινά ώστε να ανταποκριθείτε με επιτυχία στις σύγχρονες ανάγκες που δημιουργεί η εποχή των ψηφιακών συναλλαγών;

Γιάννης Κολοβός: Έχοντας κλείσει 20 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, αισθανόμαστε υπερήφανοι που ο στόχος μας για την παροχή σύγχρονων και καινοτόμων λύσεων που υποστηρίζουν την ανάπτυξη των πελατών μας, και κατ’ επέκταση βελτιώνουν την καθημερινότητα των ανθρώπων τους, έχει επιτευχθεί.

Αυτό είναι κάτι που μας γεμίζει χαρά, αλλά ταυτόχρονα μας εναποθέτει ακόμη μεγαλύτερη ευθύνη για τη δυναμική και συνεπή συνέχιση της πορείας αυτής. Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν θα ήταν εφικτό αν όλοι εμείς στην Edenred δεν εργαζόμασταν συνεχώς με κατεύθυνση τον εκσυγχρονισμό των λύσεων που χαίρουν της εμπιστοσύνης χιλιάδων ελληνικών και πολυεθνικών οργανισμών στην ελληνική αγορά, αλλά και την ανάπτυξη νέων που θα φέρουν ακόμη πιο καινοτόμες και 360ο λύσεις στην υπηρεσία των πελατών μας.

Η ψηφιακή εποχή είναι εδώ. Δεν αποτελεί πλέον μία ακόμη «τάση» της αγοράς, αλλά ένα σημαντικό γεγονός που οφείλουμε να θέτουμε ως γνώμονα όλων μας των δραστηριοτήτων, πάντα με στόχο την ταχύτερη και πιο ποιοτική εξυπηρέτηση των καθημερινών μας αναγκών. Ως πρωτοπόροι, λοιπόν, του κλάδου των υπηρεσιών για εταιρείες, το πορτφόλιο των λύσεων της Edenred εμπλουτίζεται συνεχώς ώστε να παρέχει στις εταιρείες και στους ανθρώπους τους σύγχρονες και ευέλικτες λύσεις, τόσο στον τομέα των παροχών όσο και στον τομέα διαχείρισης εταιρικών εξόδων, που τελευταία εξαιτίας και των ιδιαίτερων οικονομικών συνθηκών που ζούμε και εργαζόμαστε, μας απασχολεί όλους περισσότερο από ποτέ.

HR P: Η διατακτική Ticket Restaurant® γιορτάζει και αυτή φέτος τα 20 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά. Πείτε μας λίγα λόγια για την αποδοχή που απολαμβάνει η υπηρεσία αυτή έως σήμερα.

Γ. Κ.: Από το 1996, που τα Ticket Restaurant® παρουσιάστηκαν στην ελληνική αγορά, 20 χρόνια τώρα, χιλιάδες εταιρείες εμπιστεύονται το καθημερινό γεύμα των εργαζομένων τους στην Edenred, και αυτό για εμάς αποτελεί την μεγαλύτερη επιβράβευση. Οι προσπάθειές μας επικεντρώνονται στο να βελτιώνουμε ολοένα και περισσότερο τις υπηρεσίες που παρέχουμε στις εταιρείες, και φυσικά στο να διευρύνουμε τις επιλογές όσων καθημερινά τις χρησιμοποιούν.

Έτσι, αυτή τη χρυσή επέτειο, δεν θα μπορούσαμε να τη γιορτάσουμε χωρίς ένα νέο μέλος για την οικογένεια Ticket Restaurant®. Από τον Ιούνιο, το πιο «δυνατό μας χαρτί» είναι διαθέσιμο και σε κάρτα. Μία επαναφορτιζόμενη κάρτα που παρουσιάζεται πρώτη φορά στην Ελληνική αγορά, με στόχο να παρέχει ακόμη περισσότερη ευελιξία στις εταιρείες, αλλά και στους κατόχους των καρτών Ticket Restaurant® που θα έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν το καθημερινό τους γεύμα σε χιλιάδες συμβεβλημένες επιχειρήσεις εστίασης, που διαθέτουν τερματικό αποδοχής καρτών.

HR P: Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του νέου μέλους της οικογένειας Ticket Restaurant και ποιες καινοτομίες προσφέρει στις εταιρείες και στους κατόχους της;

Γ. Κ.: Όπως ανέφερα, η κάρτα Ticket Restaurant® είναι μία επαναφορτιζόμενη κάρτα, η οποία συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα των διατακτικών Ticket Restaurant® με ακόμη περισσότερα προνόμια, όπως μειωμένους χρόνους διαχείρισης, χιλιάδες επιλογές καταστημάτων εστίασης και τροφίμων, online παραγγελίες, έλεγχο και ασφάλεια στις συναλλαγές. Η νέα κάρτα Ticket Restaurant, θα συνοδεύεται και από μία σειρά επιπλέον υπηρεσιών και εργαλείων, που στόχο έχουν να παρέχουν στους κατόχους ακόμη περισσότερη ταχύτητα και ασφάλεια στη χρήση και διαχείριση της κάρτας τους, όπως η Mobile εφαρμογή «Ticket on The Go Cards Edition».

HR Professional: Εδώ και δύο δεκαετίες η Edenred, πρωτοπόρος στον κλάδο της, θέτει στο επίκεντρο των δράσεών της τον άνθρωπο. Πώς εξελίσσεστε καθημερινά ώστε να ανταποκριθείτε με επιτυχία στις σύγχρονες ανάγκες που δημιουργεί η εποχή των ψηφιακών συναλλαγών;

Γιάννης Κολοβός: Έχοντας κλείσει 20 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, αισθανόμαστε υπερήφανοι που ο στόχος μας για την παροχή σύγχρονων και καινοτόμων λύσεων που υποστηρίζουν την ανάπτυξη των πελατών μας, και κατ’ επέκταση βελτιώνουν την καθημερινότητα των ανθρώπων τους, έχει επιτευχθεί.

Αυτό είναι κάτι που μας γεμίζει χαρά, αλλά ταυτόχρονα μας εναποθέτει ακόμη μεγαλύτερη ευθύνη για τη δυναμική και συνεπή συνέχιση της πορείας αυτής. Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν θα ήταν εφικτό αν όλοι εμείς στην Edenred δεν εργαζόμασταν συνεχώς με κατεύθυνση τον εκσυγχρονισμό των λύσεων που χαίρουν της εμπιστοσύνης χιλιάδων ελληνικών και πολυεθνικών οργανισμών στην ελληνική αγορά, αλλά και την ανάπτυξη νέων που θα φέρουν ακόμη πιο καινοτόμες και 360ο λύσεις στην υπηρεσία των πελατών μας.

Η ψηφιακή εποχή είναι εδώ. Δεν αποτελεί πλέον μία ακόμη «τάση» της αγοράς, αλλά ένα σημαντικό γεγονός που οφείλουμε να θέτουμε ως γνώμονα όλων μας των δραστηριοτήτων, πάντα με στόχο την ταχύτερη και πιο ποιοτική εξυπηρέτηση των καθημερινών μας αναγκών. Ως πρωτοπόροι, λοιπόν, του κλάδου των υπηρεσιών για εταιρείες, το πορτφόλιο των λύσεων της Edenred εμπλουτίζεται συνεχώς ώστε να παρέχει στις εταιρείες και στους ανθρώπους τους σύγχρονες και ευέλικτες λύσεις, τόσο στον τομέα των παροχών όσο και στον τομέα διαχείρισης εταιρικών εξόδων, που τελευταία εξαιτίας και των ιδιαίτερων οικονομικών συνθηκών που ζούμε και εργαζόμαστε, μας απασχολεί όλους περισσότερο από ποτέ.

HR P: Η διατακτική Ticket Restaurant® γιορτάζει και αυτή φέτος τα 20 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά. Πείτε μας λίγα λόγια για την αποδοχή που απολαμβάνει η υπηρεσία αυτή έως σήμερα.

Γ. Κ.: Από το 1996, που τα Ticket Restaurant® παρουσιάστηκαν στην ελληνική αγορά, 20 χρόνια τώρα, χιλιάδες εταιρείες εμπιστεύονται το καθημερινό γεύμα των εργαζομένων τους στην Edenred, και αυτό για εμάς αποτελεί την μεγαλύτερη επιβράβευση. Οι προσπάθειές μας επικεντρώνονται στο να βελτιώνουμε ολοένα και περισσότερο τις υπηρεσίες που παρέχουμε στις εταιρείες, και φυσικά στο να διευρύνουμε τις επιλογές όσων καθημερινά τις χρησιμοποιούν.

Έτσι, αυτή τη χρυσή επέτειο, δεν θα μπορούσαμε να τη γιορτάσουμε χωρίς ένα νέο μέλος για την οικογένεια Ticket Restaurant®. Από τον Ιούνιο, το πιο «δυνατό μας χαρτί» είναι διαθέσιμο και σε κάρτα. Μία επαναφορτιζόμενη κάρτα που παρουσιάζεται πρώτη φορά στην Ελληνική αγορά, με στόχο να παρέχει ακόμη περισσότερη ευελιξία στις εταιρείες, αλλά και στους κατόχους των καρτών Ticket Restaurant® που θα έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν το καθημερινό τους γεύμα σε χιλιάδες συμβεβλημένες επιχειρήσεις εστίασης, που διαθέτουν τερματικό αποδοχής καρτών.

HR P: Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του νέου μέλους της οικογένειας Ticket Restaurant και ποιες καινοτομίες προσφέρει στις εταιρείες και στους κατόχους της;

Γ. Κ.: Όπως ανέφερα, η κάρτα Ticket Restaurant® είναι μία επαναφορτιζόμενη κάρτα, η οποία συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα των διατακτικών Ticket Restaurant® με ακόμη περισσότερα προνόμια, όπως μειωμένους χρόνους διαχείρισης, χιλιάδες επιλογές καταστημάτων εστίασης και τροφίμων, online παραγγελίες, έλεγχο και ασφάλεια στις συναλλαγές. Η νέα κάρτα Ticket Restaurant, θα συνοδεύεται και από μία σειρά επιπλέον υπηρεσιών και εργαλείων, που στόχο έχουν να παρέχουν στους κατόχους ακόμη περισσότερη ταχύτητα και ασφάλεια στη χρήση και διαχείριση της κάρτας τους, όπως η Mobile εφαρμογή «Ticket on The Go Cards Edition».


HR P: Αναφορικά με τη νέα κάρτα διαχείρισης εταιρικών εξόδων, που παρουσιάσατε πρώτη φορά στο HR Professional τον περασμένο Δεκέμβρη, ποιες είναι οι ανάγκες που έρχεται να καλυψει τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους ίδιους τους κατόχους;

Γ. Κ.: Η νέα κάρτα, είναι σχεδιασμένη για να εξυπηρετεί τις ανάγκες διαχείρισης των εκτός έδρας εξόδων της σύγχρονης επιχείρησης. Αποτελεί ένα εργαλείο στον τομέα διαχείρισης εξόδων, τόσο για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις όσο και για πολύ μεγάλους οργανισμούς. Οι επιχειρήσεις «υποφέρουν» τόσο από την ανάγκη για διαθέσιμα μετρητά όσο και από τις βαριές και χρονοβόρες διαδικασίες εγκρίσεων, που στο τέλος καταλήγουν σε σφάλματα στα εξοδολόγια αλλά και σε μεγάλη δυσκολία παρακολούθησης και ελέγχου των εξόδων τους.

HR P: Το νέο αυτό μοντέλο διαχείρισης εξόδων τι καινούριο έρχεται να παρουσιάσει και ποια τα προνόμια που προσφέρει;

Γ. Κ.: Στόχος μας δεν είναι απλά να «απαντάμε» στις ανάγκες των σύγχρονων οργανισμών, αλλά να τις προβλέπουμε, και ως αποτέλεσμα να σχεδιάζουμε και να αναπτύσσουμε τις λύσεις μας. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν μιλάμε για μία ακόμη επαναφορτιζόμενη κάρτα, αλλά για ένα σχεδόν paperless σύστημα διαχείρισης εξόδων, που μπορεί να αποφέρει τεράστια εξοικονόμηση πόρων σε κάθε εταιρεία. Αποτελεί μία πραγματικά 360ο λύση, που προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες και καινοτομίες τόσο στις εταιρείες όσο και στους κατόχους.

Επιγραμματικά, για τους κατόχους, πέραν της δυνατότητας χρήσης για την κάλυψη των εταιρικών τους εξόδων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, παρέχεται ταυτόχρονα η δυνατότητα παρακολούθησης υπολοίπου, δήλωσης απώλειας, πρόσβασης στο ιστορικό των συναλλαγών, και όλα αυτά μέσω της online πλατφόρμας αλλά και της εφαρμογής για κινητά, Spendeo. Επίσης, οι κάτοχοι μπορούν να αιτούνται επιπλέον χρήματα σε περίπτωση ανάγκης. Η διαδικασία γίνεται live μέσω της εφαρμογής και η κάρτα φορτίζεται άμεσα αφού ολοκληρωθεί το approval flow που η εταιρεία έχει θέσει.

Τα οφέλη είναι πραγματικά πολλαπλά και για τις εταιρείες. Απλούστευση των διαδικασιών και κατ’ επέκταση μείωση του χρόνου διαχείρισης, 24/7 παρακολούθηση των συναλλαγών, reporting και απόλυτη πρόβλεψη και μείωση κόστους. Παράλληλα, παρέχονται επιπλέον δυνατότητες όπως η διαμόρφωση βάσει της πολιτικής εταιρικών εξόδων κάθε εταιρείας, ευελιξία σε ό,τι αφορά στις κατηγορίες δαπανών (όπως καύσιμα, διατροφή, ξενοδοχεία, αεροπορικά εισιτήρια, ενοικίαση αυτοκινήτων κ.ά.), αλλά και στα όρια χρήσης τα οποία μπορούν να καθοριστούν είτε για όλη την εταιρεία, είτε ανά κάποιες ομάδες ή ακόμη και ανά εργαζόμενο. Όλα τα παραπάνω αποτελούν ένα μόνο δείγμα των δυνατοτήτων της λύσης αυτής.

HR P: Τι σχόλια λαμβάνετε από την αγορά;

Γ. Κ.: Οι πελάτες μας αναγνωρίζουν τη συνεχή προσπάθεια για βελτίωση και εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών μας, και για την καινοτομία που στόχος είναι να φέρουμε σε κάθε μας νέα λύση. Γεγονός που ενισχύει το αίσθημα ευθύνης ώστε να συνεχίσουμε και τα επόμενα 20 χρόνια, να προσφέρουμε σύγχρονες και αξιόπιστες υπηρεσίες στους πελάτες μας, στους ανθρώπους τους αλλά και στους συνεργάτες μας.

HR Professional (T. 143)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778