HR PROFESSIONAL - Εταιρική Φήμη: Μια σοβαρή υπόθεση

Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του HR Professional Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

CSR

Εταιρική Φήμη: Μια σοβαρή υπόθεση

16 Νοεμβρίου 2009 | 11:01 Γράφει η Γιολάντα  Κουρασμενάκη Topics: HR Director’s Corner

Γιολάντα Κουρασμενάκη, HR and Corporate Communication Director, Astra Zeneca

Σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον και σε μια περίοδο που η εμπιστοσύνη του κοινού προς τις επιχειρήσεις ολοένα μειώνεται, η φήμη μιας εταιρείας παίζει σημαντικό ρόλο και αποτελεί σημαντικό συντελεστή της εταιρικής στρατηγικής της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778