Η ManpowerGroup παρουσιάζει τις πρόσφατες καινοτομίες της και ειδικότερα, το «Digital Room», το οποίο αξιολογεί την ικανότητα ψηφιακής ευχέρειας, μέσω των νεότερων εργαλείων της, ZARA το avatar τεχνητής νοημοσύνης.

Επιπρόσθετα, λανσάρει το DigiQuotient, ένα επιστημονικά τεκμηριωμένο κουίζ που βοηθά τους ηγέτες να αξιολογήσουν την ετοιμότητά τους να «οδηγούν» στην ψηφιακή εποχή. «Η συνεκτική και συνειδητή νοοτροπία ενισχύει την ετοιμότητα των ηγετών να αξιοποιούν αειφόρα τις ατελείωτες δυνατότητες της ψηφιοποίησης και της τεχνητής νοημοσύνης προς όφελος των ανθρώπων, των επιχειρήσεων και της εργασίας» σημειώνει η Φανή Κλειδά, Διευθύνουσα Σύμβουλος της ManpowerGroup Ελλάδας και Κύπρου.