Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρέθηκε η Τεχνητή Νοημοσύνη και γενικότερα η ανάγκη ενσωμάτωσης των τεχνολογικών καινοτομιών στη λειτουργία και την οργάνωση των Πωλήσεων, κατά το 8ο συνέδριο Sales in Action, που πραγματοποιήθηκε με την παρουσία περισσότερων από 200 στελεχών την Πέμπτη 11 Ιουλίου.
Το συνέδριο κατέδειξε μέσα από πάνελ διαλόγου και παρουσιάσεις case study από την Ελλάδα και το εξωτερικό τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες από την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης και γενικότερα της τεχνολογίας που έχει ως σκοπό τη βελτίωση της λειτουργίας και της οργάνωσης των πωλήσεων, ενώ εξήχθησαν ποικίλα συμπεράσματα, τα οποία συνέκλιναν στο μήνυμα της ανάγκης άμεσης προσαρμογής των ελληνικών επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα.
Παράλληλα, παρουσιάστηκαν εφαρμοσμένες πρακτικές και σύγχρονες μέθοδοι στην επίτευξη στόχων και στην ανάπτυξη των πωλήσεων, ενώ αναδείχθηκε ο ρόλος της κατάρτισης, της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και του age diversity στις ομάδες πωλήσεων, καθώς και του συναισθήματος και της ενσυναίσθησης στις πωλήσεις. Τέλος, ιδιαίτερη μνεία έγινε στην έννοια του ανθρωποκεντρισμού και στην εμπιστοσύνη ως βασική προϋπόθεση για την ανάπτυξη σχέσεων στις πωλήσεις.