Μια νέα οργάνωση με επίκεντρο τη διαφορετικότητα, την ισότητα και τη συμπερίληψη τίθεται στην υπηρεσία της παγκόσμιας βιομηχανίας marketing και διαφήμισης. Συγκεκριμένα, με ιδρύτρια την πρώην Global Chief Strategy Officer της MMA, Sheryl Daija, η αποστολή της Bridge, όπως ονομάστηκε ο νέος φορέας, θα είναι να προσφέρει στις εταιρείες-μέλη της γνώση και πόρους για να γεφυρώσουν το χάσμα που έχουν δημιουργήσει ανισότητες σε κοινότητες με περιορισμένη εκπροσώπηση.

Με φιλοσοφία προσανατολισμένη στη δράση, η Bridge έχει στόχο να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν μετρήσιμες και υπεύθυνες αλλαγές. «Φέρνοντας κοντά DEI και marketing leaders με το σύνολο της βιομηχανίας, θα επιταχύνουμε τον ρυθμό της αλλαγής που τόσο χρειαζόμαστε. Μας τιμά ιδιαίτερα ο βαθμός αφοσίωσης των ιδρυτικών μελών του συμβουλίου μας και των συμβούλων μας», σχολίασε η Daija.

Σημειώνεται, τέλος, ότι στη θέση της Προέδρου τοποθετήθηκε η Jonita Wilson, Chief Diversity Officer της Discover Financial Services, ενώ στο ΔΣ συμμετέχουν, μεταξύ άλλων, στελέχη από τις NBCUniversal Media, Unilever, McKinsey & Co., GroupM, IBM, Salesforce και Campbells, με την Bridge να έχει ήδη λανσάρει προγράμματα όπως Voices of Inclusion Research και storytelling workshops.

(Πηγή: Prweb.com)