Η Wrth Hellas είναι μέλος του Γερμανικού Ομίλου Wrth, με 400 και πλέον εταιρείες σε όλο τον κόσμο και περισσότερους από 60.000 εργαζόμενους. Στην Ελλάδα έχουμε 300 εργαζόμενους, που στην πλειονότητά τους ανήκουν στη δύναμη πωλήσεων.

Οι πωλητές μας εργάζονται σε όλη την Ελλάδα με έδρα τον τόπο διαμονής τους. Είναι σημαντικό οι άνθρωποι αυτοί, όπως και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι στις εγκαταστάσεις μας να γνωρίζουν ότι η εταιρεία που εργάζονται δεν είναι στην «Αθήνα» αλλά δίπλα τους την κάθε στιγμή. Βασικό μέλημά μας είναι να χτίζουμε καθημερινά την εταιρική μας κουλτούρα πάνω σε μία ανθρωποκεντρική φιλοσοφία παρέχοντας στους ανθρώπους μας, από την πρώτη στιγμή, το ίδιο αίσθημα σεβασμού, ασφάλειας, ισότητας, δικαίου, ανταποδοτικότητας, συντροφικότητας, επικοινωνίας, γνώσης, να τους εμπνέουμε και να τους κινητοποιούμε το ίδιο προβάλλοντας ένα κοινό όραμα.

Πιστεύουμε ότι σωστές πρακτικές, που ενθαρρύνουν την ανοικτή και απρόσκοπτη επικοινωνία σε όλα τα επίπεδα, αποτελούν κλειδί στις σχέσεις μας. Όλες οι πόρτες είναι ανοιχτές, μεταφορικά και κυριολεκτικά, για ενημέρωση και συζητήσεις «one to one». Η χρήση δωρεάν δικτύου για την μεταξύ μας επικοινωνία μέσω κινητού και η δημιουργία εταιρικού ίντρανετ, όπως και η κυκλοφορία δύο περιοδικών μέσω των οποίων παρέχεται ενημέρωση για την πορεία της εταιρείας και του Ομίλου, των εκδηλώσεων, επετείων και επιβραβεύσεων του προσωπικού, προβλημάτων των πωλήσεων με λύσεις, νέων προϊόντων, της πορείας της ομάδας μας μπάσκετ κ.ά. είναι επίσης σημαντικά.

Επίσης, οι «Work Out» ημέρες, όπου όλοι οι εσωτερικοί υπάλληλοι συνταξιδεύουν με πωλητές ανά την επικράτεια αποτελούν ανεκτίμητες ευκαιρίες συνάντησης και ενθάρρυνσης του αισθήματος της συντροφικότητας και της φιλικής ατμόσφαιρας. Για τον ίδιο λόγο δεν παραλείπουμε ποτέ να γιορτάζουμε όλοι μαζί τις επιτυχίες με συνεστιάσεις, εκδρομές και ταξίδια.

Το «Social Affairs Competence Center» ή SACC, που έχει αναπτύξει η Wrth Hellas με ειδικό λογισμικό και εκπαιδευμένο προσωπικό να το υποστηρίζει, είναι ένα σύστημα αμφίδρομης επικοινωνίας με τη Δύναμη των Πωλήσεων. Μέσω αυτού όλοι οι πωλητές διατηρώντας την ανωνυμία τους έχουν τη δυνατότητα να προβάλουν θέματα δουλειάς που τους απασχολούν, απορίες και προβληματισμούς πάνω σε διαδικασίες ή το εργασιακό περιβάλλον λαμβάνοντας έγκυρες και χωρίς υπεκφυγές απαντήσεις από αρμόδια διευθυντικά στελέχη της εταιρείας. Οι απαντήσεις είναι υποχρεωτικές και δημοσιεύονται σε ειδικό μηνιαίο έντυπο που μοιράζεται σε όλο το προσωπικό.

Προβλήματα που ανακύπτουν σε μία εποχή όπου τα πάντα γύρω μας μεταβάλλονται πρέπει να εντοπίζονται άμεσα και να αντιμετωπίζονται ως ευκαιρίες. Και αυτές οι ευκαιρίες γίνονται εύκολα αναγνωρίσιμες μέσω της εκπαίδευσης. Στη Wrth Hellas επενδύουμε στην εκπαίδευση προσφέροντας στο προσωπικό συνεχή δια βίου εκπαίδευση.

Η συμμετοχή στις χαρές και τις επιτυχίες αλλά και η διακριτική μα ουσιαστική παρουσία της Wrth Hellas στις κακές στιγμές ενδυναμώνει το αίσθημα της ασφάλειας. Παροχές όπως το Ομαδικό Πρόγραμμα Ιατροφαρμακευτικής και Νοσοκομειακής Ασφάλισης προς το προσωπικό αλλά και προς τα εξαρτώμενα μέλη των οικογενειών του, χωρίς το παραμικρό κόστος συμμετοχής του, αποτελούν βασικό κομμάτι στήριξης και εντάσσεται στην εταιρική μας κουλτούρα και ευθύνη. Σε εποχές που τέτοιου είδους παροχές τείνουν να μειώνονται, η Wrth Hellas αύξησε τα όρια στις καλύψεις προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερο αίσθημα της ασφάλειας.

Με τα Best Workplaces δεν είναι η πρώτη φορά που η Wrth Hellas αφουγκράζεται τον πιο «αυστηρό κριτή» της. Διεξάγουμε έρευνες προσωπικού κάθε δύο χρόνια, με κύριο μέλημα τη συνεχή καταγραφή του αισθήματος των εργαζομένων ώστε να εστιάζουμε και να αναζητούμε λύσεις σε θέματα που απασχολούν την μικρή μας κοινωνία. Στην τελευταία δημοσκόπηση στους καλύτερους δείκτες μας είχαμε την Ταύτισή μας με την Wrth Hellas και την Υπερηφάνεια που νοιώθουμε για αυτήν, τα προϊόντα της και την καθημερινή μας δουλειά. Είμαστε ενθουσιασμένοι με τη διάκρισή μας και ανυπομονούμε να το γιορτάσουμε επισήμως ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!