Η προσωπική σας εικόνα είναι πολύτιμη μόνο όταν έχει τοποθετηθεί στην «αγορά» με τέτοιον τρόπο ώστε η αξία σας να είναι ορατή. Εάν δεν υπάρχει «αγορά», τότε είναι άνευ αξίας ή έχει μειωμένη αξία (για παράδειγμα, ποιος θέλει σήμερα να αγοράσει το πιο εξελιγμένο , πιο στιλάτο αναλογικό τηλέφωνο;).

Εστιάζοντας την προσπάθειά σας να κερδίσετε θέση και να αποκτήσετε πλεονέκτημα στο σύγχρονο ανταγωνιστικό επαγγελματικό στίβο, η εικόνα σας χρειάζεται να διαθέτει ενθουσιασμό και δυναμισμό. Αυτή είναι μία διαδικασία η οποία δεν συμβαίνει τυχαία. Μπορείτε να επιταχύνετε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε, επικοινωνώντας με συγκεκριμένα μηνύματα.

Υπενθυμίζω ότι το Personal Branding έχει σκοπό να διαφοροποιεί τα άτομα ώστε να ξεχωρίζουν μεταξύ τους και να αναδεικνύει εκείνα τα οποία θέλουν να είναι αξιοπρόσεκτα. Τα πλεονεκτήματά του δημιουργούν μια θετική εντύπωση η οποία χαράσσεται μόνιμα στη μνήμη των άλλων και η οποία θα ανακαλείται σε κάθε ευκαιρία.

Συνδυάζοντας τα ακόλουθα 5 συστατικά μπορείτε να δημιουργήσετε τη δική σας δυναμική προσωπική εικόνα.
1.Το σύστημα αξιών σας: Ποιες είναι οι θεμελιώδεις αξίες σας – αυτές που σας παρακινούν (ακόμα και σε προσωπικό επίπεδο);
2.Το πάθος σας: Τι πραγματικά σας ενθουσιάζει;
3.Τα προσωπικά σας χαρακτηριστικά / τα ιδιαίτερά σας στοιχεία: Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που πραγματικά σας διακρίνουν;
4.Τα ταλέντα σας: Σε τι είστε πραγματικά αριστουργηματικοί;
5.Οι επιτυχίες σας: Για ποια επιτεύγματά σας είστε περισσότερο υπερήφανοι;

Προσδιορίζοντας αυτή την προσωπική εικόνα, μπορείτε να ελέγχετε το μήνυμα που επικοινωνείτε και να υποστηρίζετε την υπόσχεση των αξιών σας, την υπόσχεση ότι αυτή η προσωπική εικόνα σε σχέση με τις υπόλοιπες που ανταγωνίζεται είναι μοναδική … την υπόσχεση της επιτυχίας.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το site μας www.sargiapartners.com