Στο πλαίσιο των δράσεων για την ενίσχυση της ποιοτικής προσφερόμενης εξυπηρέτησης των επιχειρήσεων στην Ελλάδα, η Secret Key, αποκλειστική αντιπρόσωπος της βραβευμένης Αμερικάνικης Πολυεθνικής εταιρίας Porter Henry & Co σε Ελλάδα, Κύπρο, Βαλκάνια και Τουρκία, διοργανώνει στην Αθήνα το 1ο μονοήμερο «Διεθνές Φεστιβάλ για την Εμπειρία του Πελάτη», την Παρασκευή 4 Απριλίου 2014, στο Ξενοδοχείο Πεντελικόν στην Κηφισιά.

www.porterhenry.com

Το Athens Customer Experience Festival (ACEF 2014), το οποίο τελεί υπό την αιγίδα του International Customer Service Association (ICSA- USA), θα αποτελέσει το εφαλτήριο για τη γνωστοποίηση και την ανταλλαγή κορυφαίων πρακτικών στη Διαχείριση της Εμπειρίας των Πελατών, από εκπροσώπους πολλών χωρών και ηπείρων. Θα περιλαμβάνει εισηγήσεις, εκπαιδευτικά εργαστήρια, virtual retail tours σε Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, θετικές εκπλήξεις και ενεργοποίηση συναισθημάτων για το ακροατήριο του, καθώς και μέτρηση της ικανοποίησης του κοινού μέσα από live μετρήσεις ερευνητικής εταιρείας, που θα αναδείξει τους κορυφαίους ομιλητές.

Επίσης, οι συμμετέχοντες, θα έχουν την ευκαιρία να ακούσουν την Customer Service Strategist & Πρόεδρο του ICSA (USA), Kay Valenzuela, βραβευμένη διεθνή ομιλήτρια με το «Global Strategy Achievement Award», να μιλά για «Καινοτομία στο σχεδιασμό της εμπειρίας του πελάτη» . Παράλληλα, το ακροατήριο θα ξεναγηθεί μέσα από ένα «Virtual Retail Tour» στο Μιλάνο για να γνωρίσει ότι πιο καινοτόμο και αποτελεσματικό υπάρχει στην εμπειρία εξυπηρέτησης στην Ιταλική λιανική αγορά από καταξιωμενους Ιταλούς trend watchers & trend forecasters .

Επίσης, τιμητική θα είναι η παρουσία της Marieke Van der Laan και του Johannes Van Der Water από τη Γαλλία, συγγραφέων του βιβλίου «You Make the Difference», οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν ένα «Customer Delight Workshop». Τους διεθνείς συντελεστές θα πλαισιώσουν 10 εγχώριες πρακτικές κορυφαίων ανά κλάδο Ελληνικών και πολυεθνικών εταιριών. Πληροφορίες: [email protected].