Η Παγκόσμια Συμμαχία για τη Νέα Γενιά (Global Alliance for YOUth), ανακοίνωσε στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός, τη φιλοδοξία της να υποστηρίξει 6 εκατομμύρια νέους, βοηθώντας τους να αποκτήσουν δεξιότητες χρήσιμες για την αγορά εργασίας.

«Η Παγκόσμια Συμμαχία για τη Νέα Γενιά αντιπροσωπεύει την κοινή μας προσπάθεια να προσφέρουμε στους νέους τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να ενταχθούν στην αγορά εργασίας του 21ου αιώνα. Οι εταιρείες μας δεσμεύονται να υποστηρίξουν και να αναπτύξουν προγράμματα που επιτρέπουν στους νέους να περάσουν με επιτυχία από την εκπαίδευση και την κατάρτιση, στην απασχόληση και να αναπτύξουν μια επιχειρηματική νοοτροπία» δήλωσε ο Laurent Freixe, Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé για την περιφέρεια της Αμερικής.

Μέχρι σήμερα, 20 πολυεθνικές εταιρείες έχουν προσχωρήσει στη συμμαχία ως ιδρυτικά μέλη: ABB, Adecco, BBVA, Cargill, Cemex, Engie, EY, Facebook, Firmenich, Mercer, Mastercard, Microsoft, Nestlé, Nielsen, Publicis, Rockwell Automation, SAP, Starbucks , Vodafone και White & Case. Η Nestlé ίδρυσε τη Συμμαχία για τη Νέα Γενιά στην Ευρώπη το 2014. Η συμμαχία διευρύνθηκε στις χώρες της Συμμαχίας του Ειρηνικού – Pacific Alliance- το 2017 και στις χώρες του Μερκοσούρ τον Δεκέμβριο 2018.