Το 5ο Breakfast Session του ΣΔΕ είχε θέμα «Diversity & Inclusion: challenges and opportunities» και πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου, με καλεσμένο keynote speaker τον Jerry Daykin, Diversity & Inclusion Ambassador της WFA, Senior Media Director, EMEA, GSK Consumer Healthcare Marketing. Λίγες μέρες μετά την παρουσίαση του αναλυτικού οδηγού «Η προσέγγιση των marketers στη διαφορετικότητα και την ισότιμη ένταξη», 50 στελέχη εταιρειών μελών του ΣΔΕ και συνεργάτες τους από τα agencies, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα ζητήματα που παρουσιάζονται στον Οδηγό. Ο J. Daykin, co-chair της Diversity & Inclusion Task Force της WFA, έδωσε με την παρουσίασή του τη μεγάλη εικόνα για ό,τι συζητείται και γίνεται διεθνώς, αναφέρθηκε στις πολλές πτυχές της διαφορετικότητας και εξήγησε πώς μπορεί μία εταιρεία να κάνει την αρχή.

Ο ίδιος τόνισε ότι τα ζητήματα αυτά δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται αποσπασματικά κι επιφανειακά. Αντίθετα, ό,τι γίνεται θα πρέπει να είναι στο πλαίσιο μακροπρόθεσμης και καλά μελετημένης στρατηγικής, στην οποία θα πρέπει πρώτα απ’ όλους να πιστεύει το top management κάθε επιχείρησης και οργανισμού. Τόνισε, τέλος, ότι η διαφορετικότητα και η ισότιμη ένταξη δεν αφορούν μόνο στο δημιουργικό μας προϊόν, αλλά και στις ομάδες μας εσωτερικά και στους συνεργάτες μας που το διαμορφώνουν. Στο Session συμμετείχαν επίσης και οι Αθηνά Ποπώφ (Mondelez International), Δημήτρης Αγραφιώτης (Mondelez International), Μαριάνα Κορδοπάτη (P&G), Νερίνα Κομιώτη (ΣΔΕ) και ο Πρόεδρος του Συνδέσμου, Γρηγόρης Αντωνιάδης