Η εμπιστοσύνη αναδεικνύεται ως σημαντική προϋπόθεση για τον άνθρωπο το 2025, σύμφωνα με τη 18η μελέτη Accenture Life Trends.
Η μελέτη βρήκε ότι περισσότεροι από τους μισούς ανθρώπους αμφισβητούν -πιο πολύ από ποτέ- το διαδικτυακό περιεχόμενο, ενώ 62% δηλώνει ότι η εμπιστοσύνη είναι ένας σημαντικός παράγοντας στη διαδικασία επιλογής ενός brand.
Παράλληλα, η ανταπόκριση των ανθρώπων στις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις είναι ανάμεικτη με τις πρόσφατες καινοτομίες να επηρεάζουν αναπόφευκτα τις ψηφιακές εμπειρίες όλων. Ιδίως στον εργασιακό τομέα, διακρίνεται ως τάση το «Dignity of Work», δεδομένου ότι η αξιοπρέπεια της εργασίας δοκιμάζεται από τις επιχειρηματικές πιέσεις, τις τεχνολογικές εξελίξεις και τη μεταβαλλόμενη δυναμική.
Με την είσοδο δε του Gen AI, η αξιοπρέπεια χρειάζεται να συνυπολογιστεί στις νέες προσδοκίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι θα (συν)εργαστούν με αυτήν. Ειδικότερα, βρέθηκε ότι 44% των εργαζομένων δήλωσαν ότι τα εργαλεία GenAI στην εργασία την καθι-στούν πιο αποτελεσματική και 38% ότι βελτιώνουν την ποιότητά της (38%).
Ωστόσο, ορισμένοι ανησυχούν ότι περιορίζουν τη δημιουργικότητα (14%), καθιστούν την εργασία περισσότερο μηχανιστική (15%) και δημιουργούν άγχος για τη διατήρηση των θέσεων εργασίας (11%).