H Αccor διοργάνωσε συνάντηση του advisory board Masters of Travel, που συγκέντρωσε ηγέτες του κλάδου από την τεχνολογία, τη νομική επιστήμη, την ενέργεια, τη μηχανική και τη φαρμακευτική βιομηχανία στις Βρυξέλλες, οι οποίοι συζήτησαν για την εξέλιξη των επαγγελματικών ταξιδιών και των εταιρικών συναντήσεων μετά την πανδημία. Στο πλαίσιο της συνάντησης αυτής, η Accor έδωσε στη δημοσιότητα και τα συμπεράσματα της νέας έκθεσής της «Business of Travel».
Η έρευνα της Accor διαπίστωσε ότι οι δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια μειώθηκαν μόλις 24% από το 2019 και αναμένεται να επιστρέψουν στα προ πανδημίας επίπεδα έως το 2024 (Deloitte). Η πρόσφατη παγκόσμια έρευνα της Accor για τα επαγγελματικά ταξίδια ευθυγραμμίζεται με αυτήν την επιστροφή στις δαπάνες πριν από την πανδημία, καθώς το 57% των ερωτηθέντων αναμένει αύξηση του προϋπολογισμού για ταξίδια το 2024 έναντι των δαπανών του 2023. Οι ίδιες εταιρείες τοποθετούν την “εμπειρία ταξιδιώτη” ως το δεύτερο πιο κρίσιμο στοιχείο για το 2024, μετά την εξοικονόμηση κόστους. Και το 46% των ερωτηθέντων επιβεβαίωσαν ότι δεν ήταν πιθανό να περιορίσουν τα επαγγελματικά ταξίδια για το υπόλοιπο του έτους.
Αναμφισβήτητη η αξία της προσωπικής επικοινωνίας
Η αξία της επικοινωνίας πρόσωπο με πρόσωπο είναι αναμφισβήτητη, αναφέρει η ίδια μελέτη, με τους επαγγελματίες να υπολογίζουν 25% περισσότερα έσοδα όταν συναντώνται εκ του σύνεγγυς. «Η καθαρή κερδοφορία δεν είναι η μόνη εξίσωση όταν οι εργαζόμενοι χρειάζονται αλληλεπίδραση με συναδέλφους και συνεργάτες για την ψυχική τους υγεία και την επαγγελματική τους ικανοποίηση. Κάθε ταξίδι αξιολογείται προσεκτικά σε όρους ROI και ROE – απόδοση επένδυσης και, ολοένα και περισσότερο, απόδοση της προσδοκίας» αναφέρει η εταιρεία.
Οι νεότεροι εργαζόμενοι είναι πιο πιθανό να συνδυάσουν business & pleasure μέσω ανάμεικτων “bleisure” ταξιδιών, αλλά η τάση είναι ολοένα και πιο διαδεδομένη σε όλα τα δημογραφικά στοιχεία, συνεχίζει η έρευνα. Το 67% των πελατών που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της Accor παρέτεινε τα επαγγελματικά του ταξίδια το 2022. Οι αντιπρόσωποι του Masters of Travel τέλος, ανέφεραν ότι τα προγράμματα αφοσίωσης παίζουν σημαντικό ρόλο στο να προσελκύουν τους εργαζόμενους να ταξιδέψουν και για επαγγελματικούς λόγους, με τους νεότερους ταξιδιώτες να αναζητούν βιωματικές ανταμοιβές όπως συναυλίες, ποτά, ακόμη και ενοικίαση ποδηλάτων.