Μια διαφορετική εκδοχή της θεσμοθετημένης εβδομάδας We Care For You σχεδίασε φέτος η ΑΧΑ Ασφαλιστική για τους εργαζομένους της. Ειδικότερα, υπό τον τίτλο «Μακριά κι όμως τόσο κοντά», η ΑΧΑ παρουσίασε μέσα από το ΑΧΑ.tv, ένα ψηφιακό κανάλι αποκλειστικά αφιερωμένο στους ανθρώπους της, μια διαδρομή 7 ημερών με όλες τις σημαντικές πρωτοβουλίες και δραστηριότητες που υλοποίησε κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Έτσι, μεταξύ άλλων, ανέδειξε τις 42 συνολικά πρωτοβουλίες που υλοποίησε η εταιρεία για την προστασία των εργαζομένων της και την αντιμετώπιση της πανδημίας, ενώ αξιοποιώντας τη στρατηγική της συνεργασία με το BCA College, η εταιρεία έδωσε στα παιδιά των εργαζομένων πληροφορίες για τους τρόπους ασφαλούς περιήγησης στο διαδίκτυο και συμβουλές για τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό.
Επίσης, η εβδομάδα περιλάμβανε τη δυνατότητα όλοι οι εργαζόμενοι να ζήσουν μια μέρα από την καθημερινότητα των συναδέλφων τους και διαδικτυακή συνάντηση με τον CEO και τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής. Η Άννα Μανιάτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού και Διαχείρισης Αλλαγής της ΑΧΑ Ελλάδας, μεταξύ άλλων, δήλωσε: «Μέσα σε αυτή τη χρονιά-ορόσημο για την παγκόσμια υγεία, οι θεμελιώδεις αξίες που συνθέτουν διαχρονικά την εταιρική κουλτούρα της ΑΧΑ αποτέλεσαν σταθερή πηγή έμπνευσης και ανατροφοδότησης για τους ανθρώπους μας. Ο τρόπος με τον οποίο δουλέψαμε τα προηγούμενα χρόνια μάς έδωσε τη δυνατότητα να μπορέσουμε να διαχειριστούμε αυτή τη δύσκολη περίοδο».