Tην ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στις υπηρεσίες της γνωστοποίησε το Adecco Group, στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας του με τη Microsoft και τη Salesforce. Όπως αναφέρει η εταιρεία, η ενσωμάτωση αυτή χρησιμοποιείται για την ενίσχυση της παραγωγικότητας, τη βελτίωση του χρόνου κάλυψης θέσεων, καθώς και για τη μείωση του διαδικαστικού φόρτου.
«Με την τεχνητή νοημοσύνη, η Adecco μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο αναζητά εργαζόμενους, χωρίς να ξεχνά τη μοναδικότητα του κάθε ατόμου και της επαγγελματικής του αναζήτησης», επισημαίνει, ενδεικτικά, σχετική ανακοίνωση. Κάνει δε αναφορά στην έρευνα Global Workforce of the Future 2024, σύμφωνα με την οποία στην «έξυπνη εποχή», όπου η τεχνητή νοημοσύνη και οι άνθρωποι οδηγούν την καινοτομία μαζί, η ανθρώπινη επικοινωνία κάνει τη διαφορά στις υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού.
Θυμίζει δε ότι, το 2024, 76% των εργαζομένων οι οποίοι συμμετείχαν στην έρευνα δήλωναν ότι εκτιμούν τις γνώσεις ενός recruiter- συμβούλου εργασίας, σε αντιδιαστολή με το 64% το 2023. «Η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει αυτοματοποίηση και διευκολύνει τη ροή της πληροφορίας, επιτρέποντας στους υπεύθυνους προσλήψεων να έχουν περισσότερο χρόνο για ό,τι δεν μπορεί να αντικαταστήσει η τεχνολογία. Δηλαδή την ενσυναίσθητη, ανθρωποκεντρική σύνδεση», καταλήγει το Adecco Group.