Η Adecco δημιούργησε την πρωτοβουλία Adecco Way to Work™ και το διαγωνισμό Work Experience Contest που στόχο είχε να βοηθήσει νέους που έχουν μόλις τελειώσει το σχολείο ή ολοκληρώσει τις σπουδές τους στην αναζήτησή τους για μια θέση εργασίας.
Έπειτα από μία παγκόσμια «Street Day» στις 30 Απριλίου, ημέρα κατά την οποία περισσότεροι από 10.000 εργαζόμενοι της Adecco σε 50 χώρες βγήκαν στους δρόμους και επισκέφθηκαν 300 σχολεία και πανεπιστήμια για να προσφέρουν συμβουλές, καθοδήγηση, δωρεάν εκπαιδευτικά εργαστήρια και ενημέρωση σχετικά με την ιστοσελίδα www.adeccowaytowork.com, η πρωτοβουλία συνεχίστηκε με τους 9 νικητές του διαγωνισμού Work Experience Contest να ταξιδεύουν σε όλο τον πλανήτη για να αποκτήσουν προσωπική εμπειρία από τον κόσμο της εργασίας, αναλαμβάνοντας διαφορετικές θέσεις σε διάφορες χώρες και ποικίλους κλάδους.
Οι 9 νικητές, που επιλέχθηκαν μεταξύ 23.500 συμμετεχόντων στο διαγωνισμό, είχαν τη μοναδική ευκαιρία να βιώσουν τον κόσμο της εργασίας με τον πλέον διεθνή και με έμφαση στη διαφορετικότητα τρόπο: Η Adecco σχεδίασε ταξίδια και στις πέντε ηπείρους, που περιλάμβαναν πολύ διαφορετικές μεταξύ τους θέσεις εργασίας, όπως στην start-up εταιρεία τεχνολογίας Mornin’ Glory στο Βερολίνο, πρακτική εκπαίδευση δίπλα στη συντακτική ομάδα του περιοδικού Cosmopolitan, μία ημέρα στη διαφημιστική εταιρεία IFB McCann, συμμετοχή στην ομάδα του CUPNOODLES MUSEUM στη Γιοκοχάμα, ένα ταξίδι ως σεφ κρουαζιερόπλοιου στη Νορβηγία, την εμπειρία της εργασίας ως ναυαγοσώστης στην ιδιωτική παραλία του Αστέρα Βουλιαγμένης ή σε ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στη Χιλή, την πώληση μπίρας για τη Heineken στην Ολλανδία και εργασία σε πολυεθνική τράπεζα στην πόλη Ho Chi Minh.