Από το ψηφιακό κανάλι του Διαδικτύου περνά πλέον και η διαδικασία αναζήτησης εργασίας, με το 55% όσων ψάχνουν δουλειά να προσφεύγουν το Ίντερνετ για την εύρεση της. Ότι η εύρεση εργασίας γίνεται ολοένα και πιο ψηφιακή, υποστηρίζεται και από το γεγονός ότι περίπου ένας στους τρεις πολίτες, που αναζητούν δουλειά (33%), αξιολογεί τα sites εύρεσης εργασίας ως το πιο αποδοτικό κανάλι στην προσπάθειά του να βρει απασχόληση.

Σύμφωνα με έρευνα των The Boston Consulting Group και Recruit Works Institute, κάθε χρόνο περίπου το 20% του ανθρώπινου δυναμικού, σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλάζει δουλειά, με την πλειοψηφία να αναζητά την επόμενη θέση εργασίας μέσω Διαδικτύου. Ταυτόχρονα, η έρευνα αποτυπώνει τις αλλαγές, που έχει φέρει στην αναζήτηση επαγγελματικής απασχόλησης το Ίντερνετ, σημειώνοντας ότι, σήμερα, δίπλα στα παραδοσιακά κανάλια, όπως οι εφημερίδες και τα γραφεία ευρέσεως εργασίας, έχει εδραιωθεί ως κυρίαρχο μέσο το Διαδίκτυο. Αναφορικά με το χρόνοα αναζήτησης εργασίας η έρευνα διαπιστώνει ότι η είσοδος της τεχνολογίας στην αγορά αναζήτησης εργασίας έχει – παραδόξως – αφενός επιμηκύνει και αφετέρου – σε άλλες περιπτώσεις – μειώσει το χρόνο εύρεσης εργασίας. Όπως αναφέρει η μελέτη, από τη μία, οι αγγελίες θέσεων εργασίας στο Διαδίκτυο επιτρέπουν στους εργοδότες να απευθύνονται σε ένα ευρύ κοινό – στόχο ενώ από την άλλη, άτομα που αναζητούν εργασία, είναι σε θέση να εγγράφονται σε περισσότερες από μία υπηρεσίες αναζήτησης εργασίας μέσω Ίντερνετ, με αποτέλεσμα η διαδικασία εύρεσης και τελικής επιλογής να επιμηκύνεται.