Ο μεγαλύτερος πειρασμός που διαπερνά τη σκέψη του HR Manager, στις σημερινές κρίσιμες συνθήκες, είναι να αφεθεί στην αδράνεια ελπίζοντας ότι τα πράγματα θα αλλάξουν γρήγορα.

Η μεθοδολογία για τη δημιουργία “Hot Spots” στους οργανισμούς, με στόχο την ανασύνταξη δυνάμεων, τη συσπείρωση των ομάδων και την αντίσταση στη χαμηλή παραγωγικότητα, μπορεί να είναι η λύση στα προβλήματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν όλοι οι επαγγελματίες στο χώρο της διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού. Δεκάδες επιχειρήσεις έχουν υιοθετήσει τη «συνταγή» της καθηγήτριας του London Business School, Lynda Gratton, την οποία έχει παρουσιάσει μέσα από τα 2 βιβλία της («Glow:How You Can Radiate Energy, Innovation and Success» και «Hot Spots: Why Some Teams, Workplaces and Organization Buzz with Energy-And Others Don’t»).

Μερικές από τις εταιρείες που έχουν στραφεί στην ίδια για να τους καθοδηγήσει και να τους συμβουλέψει για τη δημιουργία παραγωγικών και γεμάτων ενθουσιασμό ομάδων, είναι οι: British Telecoms, France Telecom, Fujitsu, GE, Manpower, Microsoft, Nokia, Novartis, Philips, PWC, Randstad, Shell, Unilever και άλλες.

Εκτός από αξιοσημείωτους επαίνους που η Lynda Gratton έχει λάβει, εξέχουσες επιχειρηματικές προσωπικότητες έχουν «υποκλιθεί» στις ικανότητές της. Λαμπρό παράδειγμα o Sir Martin Sorrell, CEO, της WPP, o οποίος έχει δηλώσει ότι «το χειρότερο που μπορεί να υποστεί μία εταιρεία είναι η αδράνεια των ηγετικών της στελεχών. Η Lynda Gratton μέσα από το βιβλίο της Hot Spots,προσφέρει το αντίδοτο στην αδράνεια!».