Τα αποτελέσματα του κοινωνικού βαρομέτρου A.S.B.I.-2008, που πραγματοποιήθηκε από την MEDA Communication για έκτη συνεχή χρονιά αποδεικνύουν ότι μόνο ένας στους δέκα πολίτες γνωρίζει την έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
Την ίδια στιγμή μόνο 3 στους 10 πολίτες δηλώνουν ότι γνωρίζουν την ύπαρξη εταιρειών που υποστηρίζουν οικονομικά ή υλοποιούν δράσεις κοινωνικού ή περιβαλλοντικού χαρακτήρα. Σε 8 ανέρχονται οι εταιρείες που συμμετέχουν στον «κλειστό» σύνθετο δείκτη υποστήριξης της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Οι οργανισμοί που συμμετέχουν στο συγκεκριμένο δείκτη, έχουν διερευνηθεί σε επίπεδο αναγνωρισιμότητας, δημοτικότητας, αλλά και σε επίπεδο διεισδυτικότητας του κοινωνικού τους έργου.
Στο πλαίσιο αυτό αξίζει να αναφερθεί ότι ξεχωρίζουν έξι εταιρείες: η Goody’s, η Cosmote, η Coca-Cola, ο ΟΤΕ, η Vodafone και η Alpha Bank, οι οποίες καταγράφουν σταθερή παρουσία στο δείκτη την τελευταία πενταετία. Άξια λόγου είναι και συστηματική άνοδος των τιμών της εταιρείας Goody’s, από το 2004, η οποία διατηρεί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά την πρώτη θέση. Για πρώτη φορά εμφανίστηκε, η εμφάνιση για πρώτη φορά της εταιρείας ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ (ΖΑΓΟΡΙ), που κατάφερε να καταλάβει την 5η θέση και η επανεμφάνιση της EFG Eurobank Ergasias στην 8η θέση της κατάταξης.
Το Κοινωνικό Βαρόμετρο A.S.B.I., αποτελεί τη μεγαλύτερη διαχρονική έρευνα για τις στάσεις και τις συμπεριφορές της κοινής γνώμης όσον αφορά στην εμβέλεια και την επιρροή της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, στην Ελλάδα, καθώς και των φορέων που την υιοθετούν.