Ακολουθώντας την εποχή που αλλάζει συνεχώς αλλά και την εμπειρία της μετά covid εποχής, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με νέες προκλήσεις αλλά και ευκαιρίες. Στην Avis, για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε σε αυτό το ιδιαίτερα απαιτητικό και ρευστό περιβάλλον, αρχικά λειτουργούμε proactively αντί για reactively και σχεδιάζουμε ευέλικτα μοντέλα λειτουργίας, τοποθετώντας στο επίκεντρο της στρατηγικής μας τους ανθρώπους μας. Τους μεγαλύτερους συμμάχους και συνεργάτες μας.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ
Στην Avis, πιο πολύ από κάθε άλλη φορά, οι άνθρωποί μας βρίσκονται στο κέντρο των στρατηγικών μας αποφάσεων. Αυτή ήταν μία στρατηγική απόφαση / επιθυμία του Διευθύνοντα Συμβούλου, κ. Ανδρέα Ταπραντζή. Συγκεκριμένα, ήθελε να εντάξουμε τους ανθρώπους μας στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας, να κατανοήσουν τις προτεραιότητες και να συμμετέχουν ενεργά στα εταιρικά πλάνα, καθώς είναι εκείνοι που οδηγούν την Avis σε ακόμα περισσότερες επιτυχίες.
Πώς το καταφέραμε αυτό; Ξεκινώντας από τον επαναπροσδιορισμό του οράματος, του στόχου και των αξιών μας. Σε μία εποχή εντελώς διαφορετική και ιδιαίτερη, δώσαμε τη σκυτάλη στους ανθρώπους μας να σχεδιάσουν τη νέα εποχή για την Avis. Μέσα από τα Avis Strategy Away-Day meetings, όπου ο Διευθύνων Σύμβουλος μοιράστηκε τις στρατηγικές προτεραιότητες και επιλογές, δουλέψαμε όλοι μαζί και αποφασίσαμε το νέο όραμα της εταιρείας μας και τις κοινές αξίες που εκφράζουν την πλειοψηφία των εργαζομένων μας.

Παράλληλα, συνεχίζουμε να πραγματοποιούμε σύντομες εσωτερικές έρευνες (pulse surveys) για να ακούμε τους ανθρώπους μας, καθώς και την ετήσια έρευνα ικανοποίησης για να συλλέξουμε το συνολικό feedback των εργαζομένων μας. Στη συνέχεια των αποτελεσμάτων, δημιουργούμε ομάδες εργασίας -We listen We Care Workshops- όπου συζητάμε τις προτάσεις τους, τυχόν προβληματισμούς που τους απασχολούν, προκειμένου να ενταχθούν στο πλάνο ενεργειών μας, με σκοπό να βελτιώσουν την εργασιακή καθημερινότητα και να αυξήσουν τη δέσμευση και την ικανοποίησή τους.

Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ AVIS ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ
Το Employee Experience για κάθε εργαζόμενο συνεχίζει να αποτελεί μία από τις σημαντικότερες προτεραιότητές μας. Φροντίζουμε να προσφέρουμε ένα ξεχωριστό ταξίδι μέσα σε ένα περιβάλλον που σέβεται την προσωπικότητα των ανθρώπων του και έχει ως κύριο στόχο την επαγγελματική και προσωπική τους εξέλιξη. Γι’ αυτό και υιοθετούμε πρακτικές που ενισχύουν την παραγωγικότητα και «χτίζουν» την αφοσίωση. Θέλουμε να έχουν από την αρχή ξεκάθαρη εικόνα για το ποιες είναι οι αξίες και οι προτεραιότητες της εταιρείας μας. Δημιουργούμε notable moments που λειτουργούν ως σημεία αναφοράς στην πορεία τους, όπου ρωτάμε, ακούμε και παρατηρούμε αυτά που μας λένε οι άνθρωποί μας και έτσι είμαστε όσο κοντά χρειάζεται. Κάθε εργαζόμενος, την πρώτη του μέρα στην Avis, λαμβάνει ένα welcome gift και ένα ουσιαστικό induction πρόγραμμα, μέρος του οποίου αποτελεί η καθοδήγηση από τον δικό του «Avis Buddy». Τον άνθρωπο που θα τον βοηθήσει στην ομαλή ένταξή του. Μέσα από τις συνεντεύξεις που πραγματοποιούνται σε εξάμηνη βάση, εντοπίζουμε τυχόν δυσκολίες στην ένταξη και εφαρμόζουμε αλλαγές, όπου χρειάζεται.

Παράλληλα, σχεδιάζουμε ένα ξεχωριστό εκπαιδευτικό πλάνο για κάθε θέση, ανάλογα με το ιεραρχικό επίπεδο που ανήκει ο εργαζόμενος. Έτσι, γνωρίζει από την αρχή ποιο είναι το πλάνο ανάπτυξής του. Μέσω του MoveIn προγράμματος δίνουμε ευκαιρίες εσωτερικών μετακινήσεων και αναβαθμίσεων και φυσικά όλο αυτό το ταξίδι πλαισιώνεται από τα προγράμματα παροχών και εργασιακής ευεξίας.

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΥΕΞΙΑ ΟΛΙΣΤΙΚΑ
Τίποτα δεν καθορίζει περισσότερο την υγεία και ευεξία σε έναν οργανισμό από την εταιρική κουλτούρα. Στην Avis, είναι βασική μας προτεραιότητα όλοι οι εργαζόμενοι να κατανοούν τη δική μας κουλτούρα και να συμμετέχουν στον σχεδιασμό και την εφαρμογή των wellbeing προγραμμάτων μας. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίσουμε τη δέσμευση και την ικανοποίησή τους. Σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής τους μαζί μας, λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη ό,τι τους απασχολεί. Στόχος μας είναι να βελτιώνουμε το ηθικό και την ικανοποίησή τους μέσα στο εργασιακό μας περιβάλλον.

Πιστεύουμε πως η επιτυχία μας καθορίζεται από την υγεία και την ευεξία των ανθρώπων μας. Για αυτό, κρατάμε ενεργά και ανανεώνουμε συχνά τα δυο βασικά μας προγράμματα, το Avis Benefit for you, με παροχές για το προσωπικό και τις οικογένειές τους και το Avis People Happy People, με ενέργειες ευεξίας και χαλάρωσης. Μέσα από τις δραστηριότητες και τις παροχές μας, τους εμπνέουμε να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, ενώ παράλληλα τους βοηθάμε να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά την απαιτητική καθημερινότητα της δουλειάς και να νιώθουν περήφανοι που ανήκουν στην Avis.
ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ
Για την προσέγγιση νέων ταλέντων ακολουθούμε τη στρατηγική του «Attract and Retain», με σκοπό να διατηρούμε το ισχυρό ανθρώπινο δυναμικό μας αλλά και να το ενδυναμώνουμε με φιλόδοξους επαγγελματίες και ταλέντα. Μία τάση της εποχής που οφείλει να ακολουθεί κάθε σύγχρονη εταιρεία, την οποία εμείς συνδυάζουμε με τις αξίες της δικής μας εταιρικής κουλτούρας. Σε αυτό το πλαίσιο, πραγματοποιούμε ενέργειες που μετατρέπουν το [email protected] σε συνώνυμο της επαγγελματικής ευημερίας. Οι άνθρωποι της Avis συμμετέχουν ενεργά στις employer branding ενέργειες, προβάλλοντας μέσα από τις δικές τους εμπειρίες το εργασιακό περιβάλλον της εταιρείας. Λαμβάνουν μέρος στην πορεία της στελέχωσης, συμμετέχοντας στις συνεντεύξεις των ρόλων που καλύπτουν και φυσικά είναι οι κύριοι πρεσβευτές της Avis ως εργοδότης. Παράλληλα, έχουμε σχεδιάσει συνεργασίες με Ακαδημαϊκούς φορείς σε τρεις άξονες: στοχευμένα προγράμματα πρακτικής άσκησης, campus visits @Avis με επισκέψεις τελειόφοιτων, καθώς και συμμετοχή του c-level σε ομιλίες μεταπτυχιακών προγραμμάτων.

ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ
Φέτος, εγκαινιάσαμε την εφαρμογή μίας νέας μεθοδολογίας για την αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων μας, τα OKRs (Objectives & Key Results). Πιστεύουμε πως η αξιολόγηση αποτελεί μία πολύ χρήσιμη διαδικασία για τους εργαζόμενους, καθώς μαθαίνουν τα δυνατά τους σημεία, αυτά που χρήζουν βελτίωσης και μπορούν να τα εξελίξουν. Όμως, αποτελεί και ένα βασικό πλεονέκτημα και για την ίδια την εταιρεία μας, διότι έχουμε διαπιστώσει πως η σωστή αξιολόγησή τους έχει συμβάλλει καθοριστικά στη βελτίωση της λειτουργίας μας.

Από την αρχή της χρονιάς, ο Manager μαζί με τα μέλη της ομάδας του συμφωνούν από κοινού τους ποιοτικούς και ποσοτικούς στόχους που πρέπει να πετύχει ο καθένας ξεχωριστά και καταγράφουν μέσω των key results ποια είναι η καλύτερη στρατηγική για να το καταφέρουν. Σε όλη την πορεία, οι OKRs Coaches από κάθε Διεύθυνση, μαζί με την ομάδα του HR, παρακολουθούν την πορεία του κάθε εργαζομένου και μαζί αναπροσαρμόζουν το πλάνο, όταν χρειάζεται, για να εξυπηρετεί καλύτερα και τους προσωπικούς του αλλά και τους εταιρικούς στόχους. To πιο σπουδαίο χαρακτηριστικό αυτής της μεθοδολογίας είναι ο διάλογος μεταξύ του εργαζόμενου και του manager μέσω των check in sessions, όπου αξιολογείται η πορεία των στόχων και προτεραιοτήτων.

ONE AVIS ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ. ONE AVIS ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ
Ο τρόπος που προσεγγίζουμε τους πελάτες μας βασίζεται στη φιλοσοφία του One Avis. Αυτό σημαίνει, πως τους εξυπηρετούμε όλους με τον ίδιο τρόπο, παρέχοντας την καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών. Όπως ακριβώς αντιμετωπίζουμε και τους ανθρώπους μας. Δείχνουμε την ίδια αφοσίωση και φροντίδα σε όλους και τον καθένα ξεχωριστά. Σεβόμαστε τη διαφορετικότητα και των ανθρώπων αλλά και των ρόλων τους, γι’ αυτό συμπεριλαμβάνουμε στις ενέργειες και τις πρωτοβουλίες όλους τους εργαζομένους από τα κεντρικά γραφεία, τους σταθμούς και τα γκαράζ.
Γιατί γνωρίζουμε πως όλα όσα πετυχαίνουμε καθημερινά τα οφείλουμε σε εκείνους. Ειδικά σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε, θέλουμε να γνωρίζουν πως βρισκόμαστε στο πλευρό τους, σε κάθε βήμα της πορείας τους. Για να φροντίσουμε τις ανάγκες τους, να τους βοηθάμε να υλοποιήσουν τους στόχους τους και να ανταποδίδουμε την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν καθημερινά. Για να αισθάνονται σίγουροι και χαρούμενοι μέσα σε αυτό το ταξίδι που έχουν ξεκινήσει μαζί μας.