Καθώς οι εταιρείες ενσωματώνουν την Τεχνητή Νοημοσύνη στις διαδικασίες τους, οι ρόλοι στην εργασία αναμένεται να διαφοροποιηθούν.
Οι κλάδοι της μηχανικής, των πωλήσεων και του μάρκετινγκ είναι πιο πιθανό να επωφεληθούν από την τεχνητή νοημοσύνη τους επόμενους 18 μήνες. Αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων η 4η ετήσια παγκόσμια μελέτη για τον κλάδο της Τεχνολογίας, που διεξήγαγε η Bain & Company, η οποία αναφέρει παράλληλα ότι οι εταιρείες θα χρειαστούν περισσότερα ταλαντούχα στελέχη στον κλάδο της μηχανικής για να αξιοποιήσουν τις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) και μηχανικής μάθησης (ML).
Το 75% των 570 και πλέον στελεχών που πρόσφατα ερωτήθηκαν από την Bain & Company δήλωσε ότι η τεχνητή νοημοσύνη έχει ήδη ξεπεράσει τις προσδοκίες τους. Σύμφωνα με την μελέτη, η υπάρχουσα γενιά εργαλείων και μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να επιταχύνουν το 20% των εργασιών των εργαζομένων τους, χωρίς απώλειες στην ποιότητα.
Η μελέτη διαπίστωσε ότι το 89% των εταιρειών λογισμικού χρησιμοποιούν ήδη την τεχνητή νοημοσύνη για να διαφοροποιήσουν τα προϊόντα τους – 15 ποσοστιαίες μονάδες παραπάνω σε σύγκριση με άλλους κλάδους. Σύμφωνα με αυτή, οι εταιρείες που χρησιμοποίησαν πρώτες την τεχνητή νοημοσύνη παρατηρούν ήδη το θετικό αποτύπωμα και τα οφέλη στην παραγωγικότητά τους, ενώ αναζητούν διαρκώς νέους τρόπους για την περαιτέρω αξιοποίηση της.