Αποτυπώνοντας το ιστορικό της διάκρισής μας με νούμερα, το αποτέλεσμα «μιλάει» από μόνο του: πρώτη συμμετοχή στο διαγωνισμό Best Workplaces, 5η θέση μεταξύ των επιχειρήσεων 50-250 εργαζομένων, 8η θέση μεταξύ του συνόλου των επιχειρήσεων που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό και πολλά χρόνια συντονισμένων προσπαθειών και εσωτερικών ζυμώσεων για τη διαμόρφωση της εταιρικής μας κουλτούρας.

Είναι, βέβαια, πολύ πιο δύσκολο να περιγράψουμε τη σημασία της βράβευσής μας για το σύνολο των εργαζομένων της Data Communication! Τα νέα της ανάδειξης της εταιρείας μάς γέμισαν χαρά, υπερηφάνεια αλλά και συγκίνηση. Υπογράμμισαν το «μπράβο», ζωγράφισαν το «ευχαριστώ», αλλά κυρίως κατέδειξαν τη σημασία των συνεχών επενδύσεών μας σε αξίες, στόχους και πολιτικές που κάνουν την Data Communication ένα Great Place to Work!

Η Data Communication έχει αναπτυχθεί πολύ, από την ίδρυσή της το 1987, και είμαστε περήφανοι για αυτό. Εξίσου περήφανοι όμως είμαστε γιατί, παρά το γεγονός ότι μεγαλώσαμε-αναπτυχθήκαμε, έχουμε καταφέρει να διατηρήσουμε ένα πολύ ανθρώπινο πρόσωπο. Η σχέση με κάθε συνάδελφο ξεκινά να χτίζεται από την πρώτη κιόλας συνέντευξη στο πλαίσιο της διαδικασίας πρόσληψης και συνεχίζεται σε όλη την πορεία μέχρι την ένταξή του στο περιβάλλον και τη φιλοσοφία της εταιρείας.

Οδηγός μας είναι οι εταιρικές μας αξίες: φιλικότητα, συνέπεια, αξιοπιστία, καινοτομία. Αυτές είναι τα κριτήριά μας για τον ιδανικό υποψήφιο, ενώ καθορίζουν το πλαίσιο, τις συνθήκες της συνέντευξης αλλά και τη συμπεριφορά του ίδιου του συνεντευξιαστή. Δεν γνωρίζουμε απλώς τις αξίες μας, τις βιώνουμε: μέσω του παραδείγματος και με τα κατάλληλα εργαλεία συνοδεύουμε κάθε νέο στέλεχος μέχρι να νιώσει, να καταλάβει και τελικά να συμμεριστεί όσα αποτελούν εν τέλει την ταυτότητα της εταιρικής μας κουλτούρας. Στο επίκεντρο της εταιρικής μας φιλοσοφίας βρίσκεται η Ομάδα και η κινητήρια δύναμή της είναι η Συντροφικότητα.

Κάθε εργαζόμενος φέρνει στην ομάδα την προσωπικότητά του, τις ιδέες του, τις προτάσεις του και μέσω της επικοινωνίας τις θέτει στην «υπηρεσία» του κοινού οράματος. Μερικά από τα μυστικά μας για να το πετύχουμε; Οι ανοιχτοί, άνετοι και λειτουργικοί χώροι που ζωντανεύουν με χρωματιστές πινελιές αλλά και το προσωπικό στίγμα των εργαζομένων μας, οι συχνές ενδοεταιρικές συναντήσεις μεταξύ μικρότερων ή ευρύτερων ομάδων, η διοργάνωση εκδηλώσεων, η τακτική επικοινωνία μέσω της εταιρικής μας εφημερίδας.

Το ουσιαστικότερο, όμως, όλων είναι ότι ενθαρρύνουμε κάθε συνάδελφο να νιώθει και να είναι «ο εαυτός του» στη δουλειά, ώστε να επενδύει σε αυτήν το δημιουργικότερο κομμάτι του. Στην Data Communication θα βρει κανείς «ανοιχτές πόρτες» και πρόθυμους ανθρώπους για να συζητήσει, να προτείνει, να ρωτήσει, να ενημερωθεί. Η επικοινωνία δε γνωρίζει ιεραρχικές βαθμίδες: μπορεί κανείς με την ίδια ευκολία να προσεγγίσει οποιονδήποτε συνάδελφο, διευθυντικό στέλεχος ή μέλος της Διοίκησης, για οποιοδήποτε επαγγελματικό ή προσωπικό ζήτημα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι το 99%  των εργαζομένων μας απάντησε θετικά στην ερώτηση «Μπορώ εύκολα να προσεγγίσω και να μιλήσω στα μέλη της διοίκησης».

Εξίσου σημαντικό, εάν όχι περισσότερο, είναι ότι στην Data Communication ο διάλογος σφραγίζεται με πράξεις. Κάθε συνάδελφος έχει τη δυνατότητα μέσω επίσημης διαδικασίας να μοιραστεί άμεσα με τη διοίκηση της εταιρείας τις σκέψεις, τους προβληματισμούς, τις ιδέες, τις προσδοκίες και τα όνειρά του.
Με αυτόν τον τρόπο συμμετέχει στη λήψη αποφάσεων και «χτίζει» την εξέλιξή του μέσα στο περιβάλλον της εταιρείας.

Σε προσωπικό επίπεδο, οι εργαζόμενοι έχουν δει συχνά στο πλευρό τους την εταιρεία να μοιράζεται μαζί τους τις χαρές και τις λύπες τους, αλλά και να τους στηρίζει έμπρακτα. Στόχος μας είναι να κάνουμε καθημερινά πράξη το «Ερχόμαστε στη δουλειά με το χαμόγελο». Η διάκρισή μας στο διαγωνισμό Best Workplaces 2010 είναι η δεύτερη ένδειξη ότι βρισκόμαστε σε καλό δρόμο. Η πρώτη είναι τα χαμόγελα των συναδέλφων μας!