«Ο εργαζόμενοί μας είναι το σημαντικότερο κεφάλαιο της εταιρείας μας και το μυστικό της ανάπτυξη της». Αυτό πιστεύει η Διοίκηση της International Life και το αποδεικνύει καθημερινά με τις πρακτικές που εφαρμόζει στον τομέα Ανθρωπίνου Δυναμικού.

Η προσήλωση της ασφαλιστικής εταιρείας σε θεμελιώδεις αρχές της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, βασικός άξονας της οποίας αποτελεί ο Χώρος Εργασίας, επιβραβεύτηκε στο θεσμό Best Workplaces 2012. Αξίζει να σημειωθεί ότι η φετινή διάκριση είναι η πέμπτη, καθώς κάθε συμμετοχή της εταιρείας στο θεσμό συνοδεύεται με βράβευση ανάμεσα στις 10 καλύτερες της κατηγορίας της. Ο διαγωνισμός Best Workplaces διοργανώθηκε για 10η συνεχή χρονιά, από το Great Place to Work Institute Hellas με την ακαδημαϊκή συνεργασία του ALBA Graduate Business School.

Στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά 51 εταιρείες από ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, οι οποίες απασχολούν στο σύνολό τους περισσότερους από 21.000 εργαζομένους. Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των εταιρειών προήλθαν κατά τα δύο τρίτα από τη γνώμη των ίδιων των εργαζόμενων, ο αριθμός των οποίων φέτος ανήλθε στους 7.577, οι οποίοι αξιολόγησαν το εργασιακό τους περιβάλλον με τη συμπλήρωση σχετικών ερωτηματολογίων και κατά το ένα τρίτο από τις πολιτικές που εφαρμόζουν οι εταιρείες σε θέματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού.

Το μοντέλο αξιολόγησης ενός καλού εργασιακού περιβάλλοντος βασίζεται στην αξιοπιστία, το σεβασμό, την εντιμότητα, την υπερηφάνεια και τη συντροφικότητα. Οι 59 εργαζόμενοι της International Life αξιολόγησαν με υψηλή βαθμολογία την εταιρεία, όσον αφορά και τις πέντε προαναφερθείσες διαστάσεις και την ανέδειξαν σε μία από τις εταιρείες-πρότυπο για τις συνθήκες εργασίας που προσφέρει.

Αυτή η παράμετρος, δηλαδή η αξιολόγηση της εταιρείας από τους ίδιους τους εργαζόμενούς της, αποτελεί προστιθέμενη αξία για τη Διοίκηση, καθώς αποτελεί την πλέον επίσημη αναγνώριση των συνεχών προσπαθειών που καταβάλλει για τη δημιουργία ενός αρμονικού, ευχάριστου και δημιουργικού εργασιακού περιβάλλοντος. Η πολιτική ανθρώπινου δυναμικού που εφαρμόζει η Internationa Life διέπεται από τις αρχές της αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ της Διοίκησης και των εργαζομένων και της διαφάνειας.

Η εταιρεία έχει ως βασική προτεραιότητα την ανάπτυξη των εργαζομένων της, διοργανώνοντας εκπαιδευτικά σεμινάρια, συνολικής διάρκειας 30 ωρών για το 2012, τόσο για το διοικητικό προσωπικό όσο και για το δυναμικό των Πωλήσεων, αλλά και προσφέροντας επιπλέον ημέρες άδειας για λόγους εκπαίδευσης.

Παράλληλα, αναγνωρίζει την προσπάθεια, βραβεύοντας τους καλύτερους εργαζόμενους της χρονιάς για την προσφορά τους στην επιχείρηση, στο πλαίσιο ειδικής τελετής στο Ετήσιο Συνέδριο του Ομίλου, όπου τους παραδίδεται πιστοποιητικό με έπαθλο ένα ταξίδι, ενώ λαμβάνουν και μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης στο μισθό τους έναντι του μέσου όρου αύξησης των εργαζομένων στην εταιρεία.

Η International Life ενθαρρύνει την ισορροπημένη προσωπική ζωή των εργαζομένων της, γι’ αυτό προσφέρει ένα ευρύ σύνολο παροχών όπως έως τρεις επιπλέον ημέρες άδειας ασθενείας χωρίς δικαιολογητικό ιατρού, επιπλέον ημέρες άδειας σε περιπτώσεις ονομαστικής εορτής, γέννησης και φροντίδας παιδιών, φροντίδας συγγενών, εκπαίδευσης, καθώς επίσης και μία έξτρα ημέρα άδεια το Πάσχα, επίδομα τοκετού 300-410€, επίδομα παιδικού σταθμού 150€ το μήνα, σχολικά είδη στα παιδιά των εργαζομένων, 20-30% έκπτωση σε συνδρομή γυμναστηρίου για τον εργαζόμενο και την οικογένεια του, 30% έκπτωση σε εταιρεία με είδη ένδυσης, τράπεζα αίματος για τους εργαζόμενους και τις οικογένειές τους, δυνατότητα πρόσληψης ή πρακτικής άσκησης παιδιών εργαζομένων στην εταιρεία, οικονομική υποστήριξη της ομάδας ποδοσφαίρου των εργαζομένων, εισιτήρια θεατρικών και γενικότερων πολιτιστικών και ψυχαγωγικών εκδηλώσεων.

Ο εθελοντισμός αποτελεί, επίσης, σημαντικό στοιχείο της εταιρικής κουλτούρας, όπως αποδεικνύεται κι από την ενεργή συμμετοχή του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας στο ολοκληρωμένο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας «Ανταπόδοση Ζωής». Από το 1956, ο Όμιλος International Life επενδύει στον άνθρωπο, διαγράφοντας με τους εργαζόμενούς του μία κοινή πορεία ανάπτυξης και προσφέροντας στους ασφαλισμένους του υπηρεσίες και προϊόντα υψηλού επιπέδου.