«Το πρώτο μάθημα που μας δίδαξε η πανδημία είναι να μη βιαζόμαστε στη λήψη αποφάσεων, και αυτές να μη λαμβάνονται κεκλεισμένων των θυρών ερήμην των εργαζομένων. Πρόκειται για μία καταστροφική διαχείριση» τόνισε ο Carlo Javakhia, General Manager του ξενοδοχείου Ritz-Carlton Doha και μέλος της Power List των γενικών διευθυντών ξενοδοχείων του Κατάρ για το 2021, που συμμετείχε στο 5ο συνέδριο Tourism of Tomorrow.
«Ενώ το ανθρώπινο δυναμικό είναι βασικός πυλώνας του τουρισμού, όταν έρχεται η κρίση το πρώτο πράγμα που διαπιστώνουμε είναι ότι οι εργαζόμενοι θεωρούνται βάρος», ανέφερε, περιγράφοντας πώς τα ξενοδοχεία που απέλυσαν το προσωπικό τους τον Μάρτιο του 2020, θεωρώντας ότι δεν θα λειτουργούσαν το καλοκαίρι, βρέθηκαν σε δύσκολη θέση ένα μήνα μετά που άνοιξαν.
«Η πανδημία μάς δίδαξε να είμαστε προσαρμοστικοί ως επιχειρηματίες και ως εργαζόμενοι, ειλικρινείς και ανοιχτοί απέναντι στους συνεργάτες και εργαζόμενους σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει μία επιχείρηση. Όταν υπάρχει ειλικρίνεια το ανθρώπινο δυναμικό είναι διατεθειμένο να συμπαρασταθεί και να βοηθήσει» κατέληξε.